Half-Life: Uplink je vlastně pouhý jeden level, který měl být původně zakomponován do plné hry (obdobně jako tomu bylo u Half-Life 2: Lost Coast). Tento přídavek byl vydán zhruba tři měsíce po původní hře jako demoverze.
Opět se ujmete role Gordona Freemana, tedy teoretického fyzika pracujícího ve výzkumném komplexu Black Mesa v Novém Mexiku. Příběh se odehrává přesně 48 hodin po nehodě v Black Mesa a vaším jediným úkolem je dostat se z této části komplexu, což vám není umožněno z důvodu zamčených dveří. Aby se dveře otevřely, musíte poslat signál na regulační nukleární omezení do Spojených Států (USNRC) a nastavit ručně rozhlasovou anténu. Cestu vám opět znepříjemňují staří známí z prvního dílu, setkáte se tak tedy s headcraby, vortigaunty, ale po většinu času budete bojovat proti lidským protivníkům (US armádě, která má za úkol celý komplex vyčistit od všeho živého).
Opět se ujmete role Gordona Freemana, tedy teoretického fyzika pracujícího ve výzkumném komplexu Black Mesa v Novém Mexiku. Příběh se odehrává přesně 48 hodin po nehodě v Black Mesa a vaším jediným úkolem je dostat se z této části komplexu, což vám není umožněno z důvodu zamčených dveří. Aby se dveře otevřely, musíte poslat signál na regulační nukleární omezení do Spojených Států (USNRC) a nastavit ručně rozhlasovou anténu. Cestu vám opět znepříjemňují staří známí z prvního dílu, setkáte se tak tedy s headcraby, vortigaunty, ale po většinu času budete bojovat proti lidským protivníkům (US armádě, která má za úkol celý komplex vyčistit od všeho živého).
Half-Life: Uplink je vlastně pouhý jeden level, který měl být původně zakomponován do plné hry (obdobně jako tomu bylo u Half-Life 2: Lost Coast). Tento přídavek byl vydán zhruba tři měsíce po původní hře jako demoverze.
Opět se ujmete role Gordona Freemana, tedy teoretického fyzika pracujícího ve výzkumném komplexu Black Mesa v Novém Mexiku. Příběh se odehrává přesně 48 hodin po nehodě v Black Mesa a vaším jediným úkolem je dostat se z této části komplexu, což vám není umožněno z důvodu zamčených dveří. Aby se dveře otevřely, musíte poslat signál na regulační nukleární omezení do Spojených Států (USNRC) a nastavit ručně rozhlasovou anténu. Cestu vám opět znepříjemňují staří známí z prvního dílu, setkáte se tak tedy s headcraby, vortigaunty, ale po většinu času budete bojovat proti lidským protivníkům (US armádě, která má za úkol celý komplex vyčistit od všeho živého).
Opět se ujmete role Gordona Freemana, tedy teoretického fyzika pracujícího ve výzkumném komplexu Black Mesa v Novém Mexiku. Příběh se odehrává přesně 48 hodin po nehodě v Black Mesa a vaším jediným úkolem je dostat se z této části komplexu, což vám není umožněno z důvodu zamčených dveří. Aby se dveře otevřely, musíte poslat signál na regulační nukleární omezení do Spojených Států (USNRC) a nastavit ručně rozhlasovou anténu. Cestu vám opět znepříjemňují staří známí z prvního dílu, setkáte se tak tedy s headcraby, vortigaunty, ale po většinu času budete bojovat proti lidským protivníkům (US armádě, která má za úkol celý komplex vyčistit od všeho živého).