Vyzkoušeno na Steamu a zažádáno o refund. Vlastně si to ani nezaslouží plnohodnotnej komentář. Bez ohledu na nastavení je hra neskutečně máznutá na vzdálenost větší, než 5 metrů (a to i když je vypnutý motion blur). Dále hra absolutně nezvládá rozlišení v poměru 32:9 (v mapě klikáte jinam, než kde vidíte kurzor, v inventáři máte předmět posunutý jinam, než kde máte kurzor). Umělá inteligence nepřátel je úplně primitivní. Pohyb a držení zbraní je zvláštní, strnulé. Celé to na mě trochu působí, jak kdyby někdo jen udělal hezčí textury ke stařičké Operaci Flashpoint. Což je v roce 2024 poněkud málo a to i na předběžný přístup.
Diskuze
@Paul (07.06.2024 13:45): Bezva rozhovor - hlavně mě tam zaujala ta část o odchodu vývojářů, vzniku nových studií a pak samozřejmě i důvod pro dřívější vydání (když dojdou peníze). Snad jim to vyjde (myslím dlouhodobá vize na top hru v žánru).
@Paul (10.05.2024 11:29): Americká angličtina už udává trend delší dobu. A i když žiju už víc než pět let v cizině, o Grey/Gray jsem neměl ani ponětí. Třeba o Colour/Color vím, ale sám to neřeším.
Co jsem četl ohledně optimalizace, hodně stížností na propady FPS je od lidí s grafikami 1080, 20xx, 3060 nebo 3060 Ti. Jenže tyto grafiky jsou někde okolo dnešní mobilní 4060. Doporučený je minimálně ekvivalent 3070 Ti. Počítám, že s 3070 půjdu s detaily na 2K dolů než přejdu na 4070 nebo vyšší.
Co jsem četl ohledně optimalizace, hodně stížností na propady FPS je od lidí s grafikami 1080, 20xx, 3060 nebo 3060 Ti. Jenže tyto grafiky jsou někde okolo dnešní mobilní 4060. Doporučený je minimálně ekvivalent 3070 Ti. Počítám, že s 3070 půjdu s detaily na 2K dolů než přejdu na 4070 nebo vyšší.
Tak je to hodně early access, ale potěšilo to. Gunplay vlastně docela dost dobrá v této fázi, potěší i přítomnost licencovaného příslušenství.
@DEU (10.05.2024 11:00): jj, tvůrci cílí primárně na americkej trh, tak zvolili jejich spelling.
@Paul (07.05.2024 13:39): Pardon, toto je má chyba jakožto osoby, která hru přidala do databáze. Vůbec jsem si neuvědomil chybu v nadpisu a anglický název pro "boje v šedé zóně" mi dával smysl. Ale návštěvníci fóra jsou naštěstí pohotoví.
@Fritol (07.05.2024 13:56): aha, meh.
@Paul (07.05.2024 13:39): Ještě z těch peněz musíš odečíst kolik mega jde do Číny. Nejsou nezávislí.
Docela vtipný že je tu hra vedená jako Grey Zone Warfare když i na coverartu je správně uvedeno Gray :)
A jinak tedy je to fakt hodně úspěšný. Prodáno už bude brzy kolem 800K, což při 20 eurech na kopii (po odečtení daní, steam cutu atd) dává hezkejch 400 mega. Při cca 80 lidech ve studiu maj prachy na nějakejch 6-7 let vývoje, ikdyby už nic neprodali. Ale tahle hra se za svůj lifetime na minimálně pět mega prodanejch kopií určitě dostane. Hodnocení je už jen 2% pod mostly positive, takže ty launch problémy už asi celkem odladili.
A jinak tedy je to fakt hodně úspěšný. Prodáno už bude brzy kolem 800K, což při 20 eurech na kopii (po odečtení daní, steam cutu atd) dává hezkejch 400 mega. Při cca 80 lidech ve studiu maj prachy na nějakejch 6-7 let vývoje, ikdyby už nic neprodali. Ale tahle hra se za svůj lifetime na minimálně pět mega prodanejch kopií určitě dostane. Hodnocení je už jen 2% pod mostly positive, takže ty launch problémy už asi celkem odladili.
Zhlédl jsem několik gameplay videí. Zatím je to tedy dost neoptimalizované. S nákupem tedy vyčkám.