Název JRPG Grandia II, je ze španělského Gran día a znamená „velký den“. Velký den má před sebou žoldák Ryudo. Byla mu svěřena do opatrování kněžka chrámu boha Granase, Elena, aby ji ochraňoval při rituálu, který má zajistit, aby se nedostal prastarý démon Valmar z temnot, kam byl uvržen, zpět na svobodu. Rituál se však nezdaří a po kraji kolem Granasovy katedrály se začínají objevovat monstra děsící lidi. Je zřejmé, že předvídaný „den temnoty“ započal. Ryudo tedy musí nejen ochránit svojí svěřenkyni, ale ještě dát věci do pořádku. Vzhledem k tomu, že se jedná o žoldáka, známého jako „Geohound“, bojující ty nejobtížnější bitvy, před kterými jiní utíkají, nemůže být pro úkol povolanějšího hrdiny. Úplně sám na to však Ryudo nebude, protože se obklopí věrnou družinou.
Mimo města se družina z 3rd person pohledu pohybuje po mapě a střetává s monstry, které se potulují kolem, či hlídají důležitá místa a předměty. Pokud hráč s družinou přijde k monstru, spustí se tahová bitva, kde se každé postavě přiřadí „bojové kombo“, kritický úder, případně druh magie pro jejíž používání musí hráč hledat „magická vejce“. Když se družině podaří přepadnout monstrum, aniž by to čekalo, získávají Ryudovi lidé taktickou výhodu. Místo útoku lze také bránit, či ustoupit a nabrat znovu síly.
Grandia II je součástí, na sebe volně navazující, trilogie. První díl vyšel v roce 1997 na Sega Saturn a PSone. Druhý díl následoval v roce 2000 a být měl pouze na Dreamcast. Avšak Sega se krátce po uvedení hry stáhla z konzolového trhu, a tak byla hra dodatečně naportována na PS2 a PC, aby se zaplatila. Třetí díl pak skončil jako exkluzivita pro PS2. V prvním díle se pohybovaly charaktery, tvořené 2D sprity, v trojrozměrnném světě. Druhý díl je již plně ve 3D grafice.
Mimo města se družina z 3rd person pohledu pohybuje po mapě a střetává s monstry, které se potulují kolem, či hlídají důležitá místa a předměty. Pokud hráč s družinou přijde k monstru, spustí se tahová bitva, kde se každé postavě přiřadí „bojové kombo“, kritický úder, případně druh magie pro jejíž používání musí hráč hledat „magická vejce“. Když se družině podaří přepadnout monstrum, aniž by to čekalo, získávají Ryudovi lidé taktickou výhodu. Místo útoku lze také bránit, či ustoupit a nabrat znovu síly.
Grandia II je součástí, na sebe volně navazující, trilogie. První díl vyšel v roce 1997 na Sega Saturn a PSone. Druhý díl následoval v roce 2000 a být měl pouze na Dreamcast. Avšak Sega se krátce po uvedení hry stáhla z konzolového trhu, a tak byla hra dodatečně naportována na PS2 a PC, aby se zaplatila. Třetí díl pak skončil jako exkluzivita pro PS2. V prvním díle se pohybovaly charaktery, tvořené 2D sprity, v trojrozměrnném světě. Druhý díl je již plně ve 3D grafice.
Název JRPG Grandia II, je ze španělského Gran día a znamená „velký den“. Velký den má před sebou žoldák Ryudo. Byla mu svěřena do opatrování kněžka chrámu boha Granase, Elena, aby ji ochraňoval při rituálu, který má zajistit, aby se nedostal prastarý démon Valmar z temnot, kam byl uvržen, zpět na svobodu. Rituál se však nezdaří a po kraji kolem Granasovy katedrály se začínají objevovat monstra děsící lidi. Je zřejmé, že předvídaný „den temnoty“ započal. Ryudo tedy musí nejen ochránit svoji svěřenkyni, ale ještě dát věci do pořádku. Vzhledem k tomu, že se jedná o žoldáka, známého jako „Geohound“, bojující ty nejobtížnější bitvy, před kterými jiní utíkají, nemůže být pro úkol povolanějšího hrdiny. Úplně sám na to však Ryudo nebude, protože se obklopí věrnou družinou.
Mimo města se družina z 3rd person pohledu pohybuje po mapě a střetává s monstry, které se potulují kolem, či hlídají důležitá místa a předměty. Pokud hráč s družinou přijde k monstru, spustí se tahová bitva, kde se každé postavě přiřadí „bojové kombo“, kritický úder, případně druh magie, pro jejíž používání musí hráč hledat „magická vejce“. Když se družině podaří přepadnout monstrum, aniž by to čekalo, získávají Ryudovi lidé taktickou výhodu. Místo útoku lze také bránit, či ustoupit a nabrat znovu síly.
Grandia II je součástí, na sebe volně navazující, trilogie. První díl vyšel v roce 1997 na Sega Saturn a PSone. Druhý díl následoval v roce 2000 a být měl pouze na Dreamcast. Avšak Sega se krátce po uvedení hry stáhla z konzolového trhu, a tak byla hra dodatečně naportována na PS2 a PC, aby se zaplatila. Třetí díl pak skončil jako exkluzivita pro PS2. V prvním díle se pohybovaly charaktery, tvořené 2D sprity, v trojrozměrném světě. Druhý díl je již plně ve 3D grafice.
Mimo města se družina z 3rd person pohledu pohybuje po mapě a střetává s monstry, které se potulují kolem, či hlídají důležitá místa a předměty. Pokud hráč s družinou přijde k monstru, spustí se tahová bitva, kde se každé postavě přiřadí „bojové kombo“, kritický úder, případně druh magie, pro jejíž používání musí hráč hledat „magická vejce“. Když se družině podaří přepadnout monstrum, aniž by to čekalo, získávají Ryudovi lidé taktickou výhodu. Místo útoku lze také bránit, či ustoupit a nabrat znovu síly.
Grandia II je součástí, na sebe volně navazující, trilogie. První díl vyšel v roce 1997 na Sega Saturn a PSone. Druhý díl následoval v roce 2000 a být měl pouze na Dreamcast. Avšak Sega se krátce po uvedení hry stáhla z konzolového trhu, a tak byla hra dodatečně naportována na PS2 a PC, aby se zaplatila. Třetí díl pak skončil jako exkluzivita pro PS2. V prvním díle se pohybovaly charaktery, tvořené 2D sprity, v trojrozměrném světě. Druhý díl je již plně ve 3D grafice.
Název JRPG Grandia II, je ze španělského Gran día a znamená „velký den“. Velký den má před sebou žoldák Ryudo. Byla mu svěřena do opatrování kněžka chrámu boha Granase, Elena, aby ji ochraňoval při rituálu, který má zajistit, aby se nedostal prastarý démon Valmar z temnot, kam byl uvržen, zpět na svobodu. Rituál se však nezdaří a po kraji kolem Granasovy katedrály se začínají objevovat monstra děsící lidi. Je zřejmé, že předvídaný „den temnoty“ započal. Ryudo tedy musí nejen ochránit svoji svěřenkyni, ale ještě dát věci do pořádku. Vzhledem k tomu, že se jedná o žoldáka, známého jako „Geohound“, bojující ty nejobtížnější bitvy, před kterými jiní utíkají, nemůže být pro úkol povolanějšího hrdiny. Úplně sám na to však Ryudo nebude, protože se obklopí věrnou družinou.
Mimo města se družina z 3rd person pohledu pohybuje po mapě a střetává s monstry, které se potulují kolem, či hlídají důležitá místa a předměty. Pokud hráč s družinou přijde k monstru, spustí se tahová bitva, kde se každé postavě přiřadí „bojové kombo“, kritický úder, případně druh magie, pro jejíž používání musí hráč hledat „magická vejce“. Když se družině podaří přepadnout monstrum, aniž by to čekalo, získávají Ryudovi lidé taktickou výhodu. Místo útoku lze také bránit, či ustoupit a nabrat znovu síly.
Mimo města se družina z 3rd person pohledu pohybuje po mapě a střetává s monstry, které se potulují kolem, či hlídají důležitá místa a předměty. Pokud hráč s družinou přijde k monstru, spustí se tahová bitva, kde se každé postavě přiřadí „bojové kombo“, kritický úder, případně druh magie, pro jejíž používání musí hráč hledat „magická vejce“. Když se družině podaří přepadnout monstrum, aniž by to čekalo, získávají Ryudovi lidé taktickou výhodu. Místo útoku lze také bránit, či ustoupit a nabrat znovu síly.
Název JRPG Grandia II, je ze španělského Gran día a znamená „velký den“. Velký den má před sebou žoldák Ryudo. Byla mu svěřena do opatrování kněžka chrámu boha Granase, Elena, aby ji ochraňoval při rituálu, který má zajistit, aby se nedostal prastarý démon Valmar z temnot, kam byl uvržen, zpět na svobodu. Rituál se však nezdaří a po kraji kolem Granasovy katedrály se začínají objevovat monstra děsící lidi. Je zřejmé, že předvídaný „den temnoty“ započal. Ryudo tedy musí nejen ochránit svoji svěřenkyni, ale ještě dát věci do pořádku. Vzhledem k tomu, že se jedná o žoldáka, známého jako „Geohound“, bojující ty nejobtížnější bitvy, před kterými jiní utíkají, nemůže být pro úkol povolanějšího hrdiny. Úplně sám na to však Ryudo nebude, protože se obklopí věrnou družinou.
Mimo města se družina z 3rd person pohledu pohybuje po mapě a střetává s monstry, které se potulují kolem, či hlídají důležitá místa a předměty. Pokud hráč s družinou přijde k monstru, spustí se tahová bitva, kde se každé postavě přiřadí „bojové kombo“, kritický úder, případně druh magie, pro jejíž používání musí hráč hledat „magická vejce“. Když se družině podaří přepadnout monstrum, aniž by to čekalo, získávají Ryudovi lidé taktickou výhodu. Místo útoku lze také bránit, či ustoupit a nabrat znovu síly.
Mimo města se družina z 3rd person pohledu pohybuje po mapě a střetává s monstry, které se potulují kolem, či hlídají důležitá místa a předměty. Pokud hráč s družinou přijde k monstru, spustí se tahová bitva, kde se každé postavě přiřadí „bojové kombo“, kritický úder, případně druh magie, pro jejíž používání musí hráč hledat „magická vejce“. Když se družině podaří přepadnout monstrum, aniž by to čekalo, získávají Ryudovi lidé taktickou výhodu. Místo útoku lze také bránit, či ustoupit a nabrat znovu síly.
Název JRPG Grandia II, je ze španělského Gran día a znamená „velký den“. Velký den má před sebou žoldák Ryudo. Byla mu svěřena do opatrování kněžka chrámu boha Granase, Elena, aby ji ochraňoval při rituálu, který má zajistit, aby se nedostal prastarý démon Valmar z temnot, kam byl uvržen, zpět na svobodu. Rituál se však nezdaří a po kraji kolem Granasovy katedrály se začínají objevovat monstra děsící lidi. Je zřejmé, že předvídaný „den temnoty“ započal. Ryudo tedy musí nejen ochránit svoji svěřenkyni, ale ještě dát věci do pořádku. Vzhledem k tomu, že se jedná o žoldáka, známého jako „Geohound“, bojující ty nejobtížnější bitvy, před kterými jiní utíkají, nemůže být pro úkol povolanějšího hrdiny. Úplně sám na to však Ryudo nebude, protože se obklopí věrnou družinou.
Mimo města se družina z 3rd person pohledu pohybuje po mapě a střetává s monstry, které se potulují kolem, či hlídají důležitá místa a předměty. Pokud hráč s družinou přijde k monstru, spustí se tahová bitva, kde se každé postavě přiřadí „bojové kombo“, kritický úder, případně druh magie, pro jejíž používání musí hráč hledat „magická vejce“. Když se družině podaří přepadnout monstrum, aniž by to čekalo, získávají Ryudovi lidé taktickou výhodu. Místo útoku lze také bránit, či ustoupit a nabrat znovu síly.
Mimo města se družina z 3rd person pohledu pohybuje po mapě a střetává s monstry, které se potulují kolem, či hlídají důležitá místa a předměty. Pokud hráč s družinou přijde k monstru, spustí se tahová bitva, kde se každé postavě přiřadí „bojové kombo“, kritický úder, případně druh magie, pro jejíž používání musí hráč hledat „magická vejce“. Když se družině podaří přepadnout monstrum, aniž by to čekalo, získávají Ryudovi lidé taktickou výhodu. Místo útoku lze také bránit, či ustoupit a nabrat znovu síly.
Název JRPG Grandia II, je ze španělského Gran día a znamená „velký den“. Velký den má před sebou žoldák Ryudo. Byla mu svěřena do opatrování kněžka chrámu boha Granase, Elena, aby ji ochraňoval při rituálu, který má zajistit, aby se nedostal prastarý démon Valmar z temnot, kam byl uvržen, zpět na svobodu. Rituál se však nezdaří a po kraji kolem Granasovy katedrály se začínají objevovat monstra děsící lidi. Je zřejmé, že předvídaný „den temnoty“ započal. Ryudo tedy musí nejen ochránit svoji svěřenkyni, ale ještě dát věci do pořádku. Vzhledem k tomu, že se jedná o žoldáka, známého jako „Geohound“, bojující ty nejobtížnější bitvy, před kterými jiní utíkají, nemůže být pro úkol povolanějšího hrdiny. Úplně sám na to však Ryudo nebude, protože se obklopí věrnou družinou.
Mimo města se družina z 3rd person pohledu pohybuje po mapě a střetává s monstry, které se potulují kolem, či hlídají důležitá místa a předměty. Pokud hráč s družinou přijde k monstru, spustí se tahová bitva, kde se každé postavě přiřadí „bojové kombo“, kritický úder, případně druh magie, pro jejíž používání musí hráč hledat „magická vejce“. Když se družině podaří přepadnout monstrum, aniž by to čekalo, získávají Ryudovi lidé taktickou výhodu. Místo útoku lze také bránit, či ustoupit a nabrat znovu síly.
Mimo města se družina z 3rd person pohledu pohybuje po mapě a střetává s monstry, které se potulují kolem, či hlídají důležitá místa a předměty. Pokud hráč s družinou přijde k monstru, spustí se tahová bitva, kde se každé postavě přiřadí „bojové kombo“, kritický úder, případně druh magie, pro jejíž používání musí hráč hledat „magická vejce“. Když se družině podaří přepadnout monstrum, aniž by to čekalo, získávají Ryudovi lidé taktickou výhodu. Místo útoku lze také bránit, či ustoupit a nabrat znovu síly.