Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Gran Turismo 3: A-Spec Gran Turismo 3: A-Spec Gran Turismo 3: A-Spec
Polyphony Digital
Polyphony Digital
Polyphony Digital
PS2
28.04.2001
PS2
28.04.2001
PS2
28.04.2001
Gran Turismo 3: A-Spec Gran Turismo 3: A-Spec Gran Turismo 3: A-Spec
Žánr
závodní > nezařazeno *
závodní > nezařazeno *
závodní > nezařazeno *

Forma
placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ano ano ano

The real driving simulator.

První Gran Turismo na konzoli PlayStation 2 vedle zřetelného posunu v audiovizuálním zpracování přineslo hned několik změn hratelnosti oproti Gran Turismo (1997) a Gran Turismo 2 (1999). Došlo ke snížení počtu vozidel z 650 na 150, aby mohly být ty zbylá přepracována více do detailu. Arcade režim je nově tříděný do kategorií, jež obsahují vícero druhů závodů. K odemčení dalších je nutné zvítězit v předešlých závodech nižší kategorie. Odemykání nových vozidel vyžaduje vítězství alespoň na obtížnost normal či vyšší.

GT3: A-Spec má i přepracované rozvržení závodů a kategorií, aby více odpovídaly schopnostem závodníků a lépe reflektovaly jejich postup. První podniky jsou tedy stanoveny jako krátké a relativně lehké, zatímco další závody ztěžuje nejen nabývající délka (k dispozici jsou i několikahodinové závodní štace), ale i zvyšující se schopnosti oponentů. Nákup strojů v režimu simulace opět probíhá skrze dealery automobilů, které jsou nově jsou tříděny i dle zemí původu.

Titul rovněž počítá procentuální postup hráče, a za každých 25 procent jež splní odmění jedním speciálním vozidlem. Závodních tratí přibylo na 34, mezi nimi je například jeden reálný okruh (Mazda Raceway Laguna Seca), několik městských okruhů (Řím, Seattle, Tokio) a smyšlené okruhové a rallyové oblasti inspirující se v reálných lokacích.
The real driving simulator.

První Gran Turismo na konzoli PlayStation 2 vedle zřetelného posunu v audiovizuálním zpracování přineslo hned několik změn hratelnosti oproti Gran Turismo (1997) a Gran Turismo 2 (1999). Došlo ke snížení počtu vozidel z 650 na 150, aby mohla být ta zbylá přepracována více do detailu. Arcade režim je nově tříděný do kategorií, jež obsahují vícero druhů závodů. K odemčení dalších je nutné zvítězit v předešlých závodech nižší kategorie. Odemykání nových vozidel vyžaduje vítězství alespoň na obtížnost normal či vyšší.

GT3: A-Spec má i přepracované rozvržení závodů a kategorií, aby více odpovídaly schopnostem závodníků a lépe reflektovaly jejich postup. První podniky jsou tedy stanoveny jako krátké a relativně lehké, zatímco další závody ztěžuje nejen nabývající délka (k dispozici jsou i několikahodinové závodní štace), ale i zvyšující se schopnosti oponentů. Nákup strojů v režimu simulace opět probíhá skrze dealery automobilů, které jsou nově jsou tříděny i dle zemí původu.

Titul rovněž počítá procentuální postup hráče a za každých 25 procent, jež splní, jej odmění jedním speciálním vozidlem. Závodních tratí přibylo na 34, mezi nimi je například jeden reálný okruh (Mazda Raceway Laguna Seca), několik městských okruhů (Řím, Seattle, Tokio) a smyšlené okruhové a rallyové oblasti inspirující se v reálných lokacích.
The real driving simulator.

První Gran Turismo na konzoli PlayStation 2 vedle zřetelného posunu v audiovizuálním zpracování přineslo hned několik změn hratelnosti oproti Gran Turismo (1997) a Gran Turismo 2 (1999). Došlo ke snížení počtu vozidel z 650 na 150, aby mohla být ta zbylá přepracována více do detailu. Arcade režim je nově tříděný do kategorií, jež obsahují vícero druhů závodů. K odemčení dalších je nutné zvítězit v předešlých závodech nižší kategorie. Odemykání nových vozidel vyžaduje vítězství alespoň na obtížnost normal či vyšší.

GT3: A-Spec má i přepracované rozvržení závodů a kategorií, aby více odpovídaly schopnostem závodníků a lépe reflektovaly jejich postup. První podniky jsou tedy stanoveny jako krátké a relativně lehké, zatímco další závody ztěžuje nejen nabývající délka (k dispozici jsou i několikahodinové závodní štace), ale i zvyšující se schopnosti oponentů. Nákup strojů v režimu simulace opět probíhá skrze dealery automobilů, které jsou nově jsou tříděny i dle zemí původu.

Titul rovněž počítá procentuální postup hráče a za každých 25 procent, jež splní, jej odmění jedním speciálním vozidlem. Závodních tratí přibylo na 34, mezi nimi je například jeden reálný okruh (Mazda Raceway Laguna Seca), několik městských okruhů (Řím, Seattle, Tokio) a smyšlené okruhové a rallyové oblasti inspirující se v reálných lokacích.