Gloom patří k prvním komerčním pokusům přinést na počítače řady Amiga akci z pohledu první osoby ve stylu slavného Doom. Vývojáři z Black Magic Software museli k naplnění tohoto cíle udělat mnoho kompromisů a jejich hra tak technicky připomíná spíše Wolfensteina 3D s jeho jednopatrovými a přísně pravoúhlými levely. Hra také v původní verzi běží ve velice nízkém rozlišení, což napravuje až o rok mladší verze Gloom Deluxe, která podporuje výkonnější Amigy a tedy i vyšší rozlišení.
Jádro hratelnosti Gloom však spočívá především v rychlé a zběsilé akci, nikoli v hledání cesty a klíčů. Proti hráči stojí velké množství nepřátel, které je možné likvidovat upgradovatelnou plasmovou puškou. Hra je na svou dobu velice brutální a zasažení protivníci jsou rozerváni na mnoho krvavých kousků.
Gloom je možné hrát také kooperačně ve dvou hráčích, a to buď skrze split-screen nebo po propojení dvou Amig přes sériový port.
Marný pokus dostat populární střílečku typu Doom na počítač Amiga. Grafický subsystém Amigy měl spoustu předností a silných stránek, nicméně 3D v doomovkách byla jeho absolutní slabina.
Hra má mizerné detaily, které můžete ještě více zmizernit za účelem získání vzácných FPS, aby to nepřipomínalo prohlížení rodinných fotek agresivního dědečka. Hra je nudná nejen vizuálně, ale i herně, prostě střílíte nepřátele.
Amiga byl úžasný kus HW, ale tato hra pochází právě z momentu, kdy narazila na své limity, a začala se propadat víc a víc za přesilu v podobě PC compatible.
Hra má mizerné detaily, které můžete ještě více zmizernit za účelem získání vzácných FPS, aby to nepřipomínalo prohlížení rodinných fotek agresivního dědečka. Hra je nudná nejen vizuálně, ale i herně, prostě střílíte nepřátele.
Amiga byl úžasný kus HW, ale tato hra pochází právě z momentu, kdy narazila na své limity, a začala se propadat víc a víc za přesilu v podobě PC compatible.