Gish je nezávislá plošinovka s netradičním hlavním hrdinou - 12 librovou koulí dehtu.
Gishovi unesou jeho lidskou přítelkyni do podzemí a on samozřejmě neváhá a jde ji vysvobodit. Tak se dostává do série originálně navržených úrovní, plných fyzikálních hádanek, a postupuje stále hlouběji a hlouběji do podzemí.
Gish má díky své "želatinové" formě schopnost přilepovat se k objektům a na zdi, rychle klouzat po ploše nebo zvýšit svou hmotnost, díky čemuž může ničit těžší věci. U všech těchto vlastností je použita realistická fyzika kapalin i objektů.
Hra získala několik ocenění Nezávislá hra roku 2005.
Gishovi unesou jeho lidskou přítelkyni do podzemí a on samozřejmě neváhá a jde ji vysvobodit. Tak se dostává do série originálně navržených úrovní, plných fyzikálních hádanek, a postupuje stále hlouběji a hlouběji do podzemí.
Gish má díky své "želatinové" formě schopnost přilepovat se k objektům a na zdi, rychle klouzat po ploše nebo zvýšit svou hmotnost, díky čemuž může ničit těžší věci. U všech těchto vlastností je použita realistická fyzika kapalin i objektů.
Hra získala několik ocenění Nezávislá hra roku 2005.
Gish je nezávislá plošinovka s netradičním hlavním hrdinou - 12 librovou koulí dehtu.
Gishovi unesou jeho lidskou přítelkyni do podzemí a on samozřejmě neváhá a jde ji vysvobodit. Tak se dostává do série originálně navržených úrovní, plných fyzikálních hádanek, a postupuje stále hlouběji a hlouběji do podzemí.
Gish má, díky své "želatinové" formě, schopnost přilepovat se k objektům a na zdi rychle klouzat po ploše nebo zvýšit svou hmotnost, díky čemuž může ničit těžší věci. U všech těchto vlastností je použita realistická fyzika kapalin i objektů.
Hra získala několik ocenění Nezávislá hra roku 2005.
Gishovi unesou jeho lidskou přítelkyni do podzemí a on samozřejmě neváhá a jde ji vysvobodit. Tak se dostává do série originálně navržených úrovní, plných fyzikálních hádanek, a postupuje stále hlouběji a hlouběji do podzemí.
Gish má, díky své "želatinové" formě, schopnost přilepovat se k objektům a na zdi rychle klouzat po ploše nebo zvýšit svou hmotnost, díky čemuž může ničit těžší věci. U všech těchto vlastností je použita realistická fyzika kapalin i objektů.
Hra získala několik ocenění Nezávislá hra roku 2005.
Gish je nezávislá plošinovka s netradičním hlavním hrdinou - 12 librovou koulí dehtu.
Gishovi unesou jeho lidskou přítelkyni do podzemí a on samozřejmě neváhá a jde ji vysvobodit. Tak se dostává do série originálně navržených úrovní, plných fyzikálních hádanek, a postupuje stále hlouběji a hlouběji do podzemí.
Gish má, díky své "želatinové" formě, schopnost přilepovat se k objektům a na zdi rychle klouzat po ploše nebo zvýšit svou hmotnost, díky čemuž může ničit těžší věci. U všech těchto vlastností je použita realistická fyzika kapalin i objektů.
Hra získala několik ocenění Nezávislá hra roku 2005.
Gishovi unesou jeho lidskou přítelkyni do podzemí a on samozřejmě neváhá a jde ji vysvobodit. Tak se dostává do série originálně navržených úrovní, plných fyzikálních hádanek, a postupuje stále hlouběji a hlouběji do podzemí.
Gish má, díky své "želatinové" formě, schopnost přilepovat se k objektům a na zdi rychle klouzat po ploše nebo zvýšit svou hmotnost, díky čemuž může ničit těžší věci. U všech těchto vlastností je použita realistická fyzika kapalin i objektů.
Hra získala několik ocenění Nezávislá hra roku 2005.