Football Manager 2015 načíná druhou desítku dílů od prvního Football Manager 2005 (2004) v oceňované sérii. Nejzřetelnějšího vylepšení nyní doznal zápasový engine, který vůbec poprvé využívá technologie Motion Capture pro věrné zachycení pohybu hráčů na hřišti. Nové jsou i animace, vylepšena je plynulost simulace a byly přidány drobnosti typu různých druhů stadionů nebo fanoušci s transparenty.
Další velkou novinkou je přidání čtyř nových rolí pro hráče, které se zaměřují na ještě větší variabilitu v záložních řadách, od fyzicky nezdolných defenzivních štítů s ofenzivními úkoly (Roaming Playmaker), po špílmachra na křídle (Wide Playmaker). Změn doznává i komunikace s médii. Ta jsou rozdělena na seriózní a bulvár, lépe si pamatují vaše odpovědi z dřívějška a větší hloubky se dočkala i slovní interakce mezi jednotlivými manažery.
Změny se dotýkají i celkového layoutu. Ty nejdůležitější vlastnosti a události jsou umístěny v levém sloupci, kde tak máte okamžitý přístup ke všem funkcím, které v danou chvíli potřebujete. Vývojáři ze Sports Interactive se tak v podstatě vrací k osvědčenému modelu, který už byl přítomen ve Football Manager 2005 - 2009, samozřejmě inovovanému. Novinky najdeme také u scoutingu potenciálních přírůstků do týmu. Při běžném scoutingu jednotlivého hráče se jeho atributy neustálí na jediné hodnotě, ale zobrazí se rozsah tohoto atributu. Teprve při delším a podrobnějším zkoumání se pak jeho hodnota zpřesní.
Další velkou novinkou je přidání čtyř nových rolí pro hráče, které se zaměřují na ještě větší variabilitu v záložních řadách, od fyzicky nezdolných defenzivních štítů s ofenzivními úkoly (Roaming Playmaker), po špílmachra na křídle (Wide Playmaker). Změn doznává i komunikace s médii. Ta jsou rozdělena na seriózní a bulvár, lépe si pamatují vaše odpovědi z dřívějška a větší hloubky se dočkala i slovní interakce mezi jednotlivými manažery.
Změny se dotýkají i celkového layoutu. Ty nejdůležitější vlastnosti a události jsou umístěny v levém sloupci, kde tak máte okamžitý přístup ke všem funkcím, které v danou chvíli potřebujete. Vývojáři ze Sports Interactive se tak v podstatě vrací k osvědčenému modelu, který už byl přítomen ve Football Manager 2005 - 2009, samozřejmě inovovanému. Novinky najdeme také u scoutingu potenciálních přírůstků do týmu. Při běžném scoutingu jednotlivého hráče se jeho atributy neustálí na jediné hodnotě, ale zobrazí se rozsah tohoto atributu. Teprve při delším a podrobnějším zkoumání se pak jeho hodnota zpřesní.
Football Manager 2015 načíná druhou desítku dílů od prvního Football Manager 2005 (2004) v oceňované sérii. Nejzřetelnějšího vylepšení nyní doznal zápasový engine, který vůbec poprvé využívá technologie Motion Capture pro věrné zachycení pohybu hráčů na hřišti. Nové jsou i animace, vylepšena je plynulost simulace a byly přidány drobnosti typu různých druhů stadionů nebo fanoušci s transparenty.
Další velkou novinkou je přidání čtyř nových rolí pro hráče, které se zaměřují na ještě větší variabilitu v záložních řadách, od fyzicky nezdolných defenzivních štítů s ofenzivními úkoly (Roaming Playmaker), po špílmachra na křídle (Wide Playmaker). Změn doznává i komunikace s médii. Ta jsou rozdělena na seriózní a bulvár, lépe si pamatují vaše odpovědi z dřívějška a větší hloubky se dočkala i slovní interakce mezi jednotlivými manažery.
Změny se dotýkají i celkového layoutu. Ty nejdůležitější vlastnosti a události jsou umístěny v levém sloupci, kde tak máte okamžitý přístup ke všem funkcím, které v danou chvíli potřebujete. Vývojáři ze Sports Interactive se tak v podstatě vrací k osvědčenému modelu, který už byl přítomen ve Football Manager 2005 - 2009, samozřejmě inovovanému. Novinky najdeme také u scoutingu potenciálních přírůstků do týmu. Při běžném scoutingu jednotlivého hráče se jeho atributy neustálí na jediné hodnotě, ale zobrazí se rozsah tohoto atributu. Teprve při delším a podrobnějším zkoumání se pak jeho hodnota zpřesní.
Další velkou novinkou je přidání čtyř nových rolí pro hráče, které se zaměřují na ještě větší variabilitu v záložních řadách, od fyzicky nezdolných defenzivních štítů s ofenzivními úkoly (Roaming Playmaker), po špílmachra na křídle (Wide Playmaker). Změn doznává i komunikace s médii. Ta jsou rozdělena na seriózní a bulvár, lépe si pamatují vaše odpovědi z dřívějška a větší hloubky se dočkala i slovní interakce mezi jednotlivými manažery.
Změny se dotýkají i celkového layoutu. Ty nejdůležitější vlastnosti a události jsou umístěny v levém sloupci, kde tak máte okamžitý přístup ke všem funkcím, které v danou chvíli potřebujete. Vývojáři ze Sports Interactive se tak v podstatě vrací k osvědčenému modelu, který už byl přítomen ve Football Manager 2005 - 2009, samozřejmě inovovanému. Novinky najdeme také u scoutingu potenciálních přírůstků do týmu. Při běžném scoutingu jednotlivého hráče se jeho atributy neustálí na jediné hodnotě, ale zobrazí se rozsah tohoto atributu. Teprve při delším a podrobnějším zkoumání se pak jeho hodnota zpřesní.
Football Manager 2015 načíná druhou desítku dílů od prvního Football Manager 2005 (2004) v oceňované sérii. Nejzřetelnějšího vylepšení nyní doznal zápasový engine, který vůbec poprvé využívá technologie Motion Capture pro věrné zachycení pohybu hráčů na hřišti. Nové jsou i animace, vylepšena je plynulost simulace a byly přidány drobnosti typu různých druhů stadionů nebo fanoušci s transparenty.
Další velkou novinkou je přidání čtyř nových rolí pro hráče, které se zaměřují na ještě větší variabilitu v záložních řadách, od fyzicky nezdolných defenzivních štítů s ofenzivními úkoly (Roaming Playmaker), po špílmachra na křídle (Wide Playmaker). Změn doznává i komunikace s médii. Ta jsou rozdělena na seriózní a bulvár, lépe si pamatují vaše odpovědi z dřívějška a větší hloubky se dočkala i slovní interakce mezi jednotlivými manažery.
Změny se dotýkají i celkového layoutu. Ty nejdůležitější vlastnosti a události jsou umístěny v levém sloupci, kde tak máte okamžitý přístup ke všem funkcím, které v danou chvíli potřebujete. Vývojáři ze Sports Interactive se tak v podstatě vrací k osvědčenému modelu, který už byl přítomen ve Football Manager 2005 - 2009, samozřejmě inovovanému. Novinky najdeme také u scoutingu potenciálních přírůstků do týmu. Při běžném scoutingu jednotlivého hráče se jeho atributy neustálí na jediné hodnotě, ale zobrazí se rozsah tohoto atributu. Teprve při delším a podrobnějším zkoumání se pak jeho hodnota zpřesní.
Další velkou novinkou je přidání čtyř nových rolí pro hráče, které se zaměřují na ještě větší variabilitu v záložních řadách, od fyzicky nezdolných defenzivních štítů s ofenzivními úkoly (Roaming Playmaker), po špílmachra na křídle (Wide Playmaker). Změn doznává i komunikace s médii. Ta jsou rozdělena na seriózní a bulvár, lépe si pamatují vaše odpovědi z dřívějška a větší hloubky se dočkala i slovní interakce mezi jednotlivými manažery.
Změny se dotýkají i celkového layoutu. Ty nejdůležitější vlastnosti a události jsou umístěny v levém sloupci, kde tak máte okamžitý přístup ke všem funkcím, které v danou chvíli potřebujete. Vývojáři ze Sports Interactive se tak v podstatě vrací k osvědčenému modelu, který už byl přítomen ve Football Manager 2005 - 2009, samozřejmě inovovanému. Novinky najdeme také u scoutingu potenciálních přírůstků do týmu. Při běžném scoutingu jednotlivého hráče se jeho atributy neustálí na jediné hodnotě, ale zobrazí se rozsah tohoto atributu. Teprve při delším a podrobnějším zkoumání se pak jeho hodnota zpřesní.
Football Manager 2015 načíná druhou desítku dílů od prvního Football Manager 2005 (2004) v oceňované sérii. Nejzřetelnějšího vylepšení nyní doznal zápasový engine, který vůbec poprvé využívá technologie Motion Capture pro věrné zachycení pohybu hráčů na hřišti. Nové jsou i animace, vylepšena je plynulost simulace a byly přidány drobnosti typu různých druhů stadionů nebo fanoušci s transparenty.
Další velkou novinkou je přidání čtyř nových rolí pro hráče, které se zaměřují na ještě větší variabilitu v záložních řadách, od fyzicky nezdolných defenzivních štítů s ofenzivními úkoly (Roaming Playmaker), po špílmachra na křídle (Wide Playmaker). Změn doznává i komunikace s médii. Ta jsou rozdělena na seriózní a bulvár, lépe si pamatují vaše odpovědi z dřívějška a větší hloubky se dočkala i slovní interakce mezi jednotlivými manažery.
Změny se dotýkají i celkového layoutu. Ty nejdůležitější vlastnosti a události jsou umístěny v levém sloupci, kde tak máte okamžitý přístup ke všem funkcím, které v danou chvíli potřebujete. Vývojáři ze Sports Interactive se tak v podstatě vrací k osvědčenému modelu, který už byl přítomen ve Football Manager 2005 - 2009, samozřejmě inovovanému. Novinky najdeme také u scoutingu potenciálních přírůstků do týmu. Při běžném scoutingu jednotlivého hráče se jeho atributy neustálí na jediné hodnotě, ale zobrazí se rozsah tohoto atributu. Teprve při delším a podrobnějším zkoumání se pak jeho hodnota zpřesní.
Další velkou novinkou je přidání čtyř nových rolí pro hráče, které se zaměřují na ještě větší variabilitu v záložních řadách, od fyzicky nezdolných defenzivních štítů s ofenzivními úkoly (Roaming Playmaker), po špílmachra na křídle (Wide Playmaker). Změn doznává i komunikace s médii. Ta jsou rozdělena na seriózní a bulvár, lépe si pamatují vaše odpovědi z dřívějška a větší hloubky se dočkala i slovní interakce mezi jednotlivými manažery.
Změny se dotýkají i celkového layoutu. Ty nejdůležitější vlastnosti a události jsou umístěny v levém sloupci, kde tak máte okamžitý přístup ke všem funkcím, které v danou chvíli potřebujete. Vývojáři ze Sports Interactive se tak v podstatě vrací k osvědčenému modelu, který už byl přítomen ve Football Manager 2005 - 2009, samozřejmě inovovanému. Novinky najdeme také u scoutingu potenciálních přírůstků do týmu. Při běžném scoutingu jednotlivého hráče se jeho atributy neustálí na jediné hodnotě, ale zobrazí se rozsah tohoto atributu. Teprve při delším a podrobnějším zkoumání se pak jeho hodnota zpřesní.