Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Charllize (03.02.2024 13:26): Je fakt, že si za to můžu sám. Ty minihry a procenta jsem bral až příliš důsledně.
No a kdyby vyšlo X-3, tak by vytáhli X-4, a tak dál. V nejlepším přestat :)

@Peach (03.02.2024 13:28): Tak to jsi dost dobrá, i s tímto vybavením si nějak moc nedokážu představit, že bych to sám bez újmy prošel, těch špatných situací jsem měl až dost :)
@Tainaru (03.02.2024 13:19): Je to už dýl, tak ruku do ohně za to nedám, ale fakt si vybavuju, jak jsem se vztekala, že auto savy jsou na prd, za to za každou knížku na save jsem jásala. Já měla 4 z 5 oblečků jen na ty pasivní schopnosti, takže jsem je měla lvl 1 a nijak jsem je nelevelovala a jejich sféry zahazovala. Demi na toho posledního bosse je snad nutnost.
@Tainaru (03.02.2024 12:53): Cela FFX kolekce se na tobě výrazně podepsala :) Ono je to bohužel tak že obecně mají lidi rádi jen desítku ( minihry v calm Lands atd ignorují ) a celá X-2 je braná jako špatný vtip. Sice s vydáním remasteru všude možné ji pár lidi docenilo ale prostě to navždy zůstane hidden gem pro omezenou skupinu lidí. Škoda to je trochu v tom že kdyby X-2 takzvaně divácky prošla měli by jsme už dávno i X-3 nejspíš.
@Peach (03.02.2024 12:55): Určitě ten autosave takhle funguje? Já četl v nějakých tipech (pro PS2, tuším?), že díky autosavu můžeš opakovat stejné patro, na kterém došlo ke smrti. Ale možná si to jen špatně pamatuju, nevím to tak jistě. Ukládací itemy jsem potkával během prvních 10 pater, a pak snad až někde ke konci hry, kdy už mi to bylo celkem k ničemu :)
Já jsem si brzy vyjel tabulku všech dovedností oblečků a kombinoval jsem je podle potřeby. Někde během první třetiny hry jsem našel nějaký item na confuseproof, který jsem měl do konce hry. Ale stejně se občas stala nějaká blbá náhoda, které jsem nedokázal zabránit, nejčastěji s opicemi + ty lítací oka. Primárně jsem měl Gun Mage, protože jsem k němu našel asi nejvíc sfér, jinak to byla opravdu dost bída. Když jsem šel na bosse, tak Mascot měl stále level 1. Ale vidíš, to s tím doomem na bosse mě nenapadlo. Já na něj naházel Demi lexikony, které se mi podařilo nafarmit před finálním střetem. No, už je to jedno, díky každopádně za tipy :)

@Tulareanus (03.02.2024 13:01): Mohli to domyslet líp, to jo :)
@Tulareanus (03.02.2024 13:01): Přesně tak. Ono těch OP buildů, co fungují univerzálně, asi bude víc, mě fungoval tento. Těch kombinací je obrovské množství, ale věřím, že s drtivou většinou z nich je hra utrpení nebo fungují pouze situačně a je nutné switchovat (což je problém díky omezenému invu). S tímto buildem, který popisuji ani omezený inv není problém, protože většina itemů není potřeba (byť jsou useful).

Jak jsem psala v komentáři, i pro mne byla z počátku ta hra nehratelná frustrace. Po seskládání buildu to byla zábavná odreagovačka. Souhlasím, že takto by dobrá hra fungovat neměla a mechaniky jsou dost broken. Ale zas je to jen doplněk v podobě minihry zdarma.
@Tainaru (03.02.2024 12:53): no mme príde, že je tam kopa nedomyslených, možno aj nedostatočne otestovaných mechaník, kde ako píše Peach, funguje dobre jeden konkrétny build. Ja viem, že je to len dojem, ale takto by podľa mňa nemala dobrá hra fungovať. Ja to rozhodne pri mojom hraní FF hier skipnem. :)
@Tainaru (komentář): Auto-save tam tuším skutečně byl, ale úplně nepoužitelný, protože se hra savnula po smrti před věží. Nikdy jsem ho nevyužila. Ceněné však byly knihy na save, ale to určitě víš.
Z několika narážek na můj komentář chápu, že jsi ho důkladně četl. Jel jsi tedy mnou doporučovaný setup Dark Knight, Gun Mage, White Mage, Mascot, Gunner nebo jsi vymyslel jiný? S tímto setupem máš největší možné množství HP, 50% resist na všechen damage a hlavně auto darktouch díky čemuž jakýkoliv nepřítel (včetně bossů kromě posledního) umře po několika kolech, aniž bys musel útočit (takže stačí jen utíkat). Gunner tam je na imunitu na confuse, což je důležité na posledního bosse.

Edit: teď si tak říkám, že ta killovací schopnost možná nebyla dark touch, ale doom. Ale to je fuk, ten má dark knight taky.
@Tulareanus (03.02.2024 12:35): Ona to v principu není špatná hra, jenom podle mě speciálně na Switchi dost utrpěla. Peach se při hře asi bavila. Podle mě je to tak fifty fifty, jestli z toho bude mít hráč pozitivní, nebo negativní zážitek, proto to hodnocení :)

@Charllize (03.02.2024 12:40): Já fakt nevím, jestli je to jen tím, že jsem lama a že jsem při těch minihrách tolik trpěl, anebo to je opravdu na Switchi všechno těžší, jak někdo píše na internetu, ale jo, originálnost neoriginálnost, už to teď dlouho nepotřebuji vidět :)
@Tainaru (komentář): Největší sranda by byla kdyby Last Mission byla součástí hry jako další mini/obr game :)
Jinak i přes podivnost celého přídavku to celkem pěkně ukazuje jak byla FFX-2 ve své době originální a tak trochu viděla dopředu, dnes máš takovýhle jakoby trošku rogue like/lite/survival/atd her nebo rozšíření pro jinak mechanicky odlišné hry celkem populární ( Valhalla, GoW ).
No máš to z krku, Uff :)
@Solidor (01.12.2023 13:00): Zas na druhou stranu kombinovat komentář pro FFX-2 s LM by mohlo být silně matoucí jelikož to jsou dost odlišné hry a podle mně už jen kvůli tomu je lepší to mít separátně.
Ale je fakt ze by pak plus minus mohla mít svůj profil i pixel verze DQ11 co je součást normální hry.

Tvl, kašlat na to, o těch potížích ohledně profilu jrpg na DH by už šla napsat kniha :)
@Peach (01.12.2023 12:19): Ono to právě není rozšíření, tedy datadisk ani DLC. Jedná se o součást konkrétních vydání hry. Nelze to samostatně zakoupit (vlastnit) a do hry "doinstalovat".

Za mě by to mělo být součástí profilu (jen japonské) FF X-2 International, případně samostatného profilu HD verze. Obojí se zde ale nevede, protože ty změny v těchto verzích nejsou dostatečné na nový profil, tak jak to bylo nastaveno na začátku.

Tím pádem by LM asi mělo být správně zmíněno v popisu původní FF X-2. Nikoli mít samostatný profil, jelikož nespadá do žádné z nabízených kategorií při přidávání (samostatná hra, rozšíření, totalní modifikace). Aspoň to je můj pohled.

Samozřejmě schvalující tohle všechno nedokáže pojmout, pokud opravdu důkladně nepátrá nebo se nevyzná v konkrétní hře. Je to taková šedá zóna specifická (hlavně) pro japonské hry, na kterou se při určování pravidel moc nemyslelo. Řešeno je to pak případ od případu, jelikož už se jedná o docela komplikované záležitosti.