Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Teda, tady řádně přituhlo i v random encounterech. Zatímco FF 1 byla procházka růžovým sadem, FF 6-9 také příliš výzvy v téhle oblasti nepřineslo (osmička trochu možná ke konci hry), tady se stačí jen nepatrně vzdálit od toho úvodního města a už narážíte na nepřátele, kteří jsou schopni vám smést celou partu jedním úderem a vy je téměř nemáte šanci zranit. Nebo kousek jinde jsou již snesitelnější encountery, ale je v nich potřeba sakra taktizovat, aby moje parta vydržela... takhle nějak bych si to asi představoval. Ona je hned o to větší radost z grindu, když má člověk nějakou motivaci (tj. potrénovat jinde a vrátit se do těchto těžších oblastí těm potvorám konečně nakopat zadky :)), něž když celou hrou procházíte jako nůž máslem a zarazí vás maximálně tak možná občas final boss nebo nějaký ten superboss.

Hraji zatím chvíli, ale z gameplayového hlediska se mi dvojka jeví prozatím nejslibněji... docela fajn zlepšení doznaly i dialogy, v nichž se nyní můžete ptát na klíčová slova či používat itemy a není to jen o vyslechnutí si nějaké té hlášky, jako tomu bývá v ostatních dílech...

Quest for Glory like rozvoj postav mi taky není vůbec proti srsti, byť věřím, že v NES verzi to nemuselo být úplně vypilované a vyvážené (taky se na ní v tomhle ohledu dost nadává), ale v pixel remasteru (a nejspíš i GBA a PSP verzích) paráda.