Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

awww, ted mi mrcha vytuhla a prisel jsem o kus dnesniho postupu. Ok, bylo to jen pul tuctu relikvii a dopis nebo dva, ale stejne me to sere.
@montana (05.12.2012 23:03): Já je lovim hezky na férovku, načnu je lukem a dodělám nožem:) Ale skůtr taky dobrej!

@M0re11o (05.12.2012 23:06): Já se nečertím, jen mi tvoje oponentura přišla hrozně stupidní, tak jsem si rejpnul. Se hned nečerti :p

@Cobot (05.12.2012 23:14): Každej holt vnímáme něco jinýho, já to hraju na sluchátkách s vypnutou hudbou, a když se mi tam každou minutu objevovalo to okno i s tím dost nepříjemným zvukem, hodně mě to štvalo. Zato jestli nějak vyskočím nebo ne mi zatím nikdy nikde nevadilo. Minimapu bych taky razantně zmenšil a dal víc do rohu, kdyby to šlo. Snad to někdo zmoduje.
Já tedy nevim ale HUD nijak zásadně nevnímám. Možná bych jen zmenšil minimapu. To popup okno s aktuálním úkolem nevnímám. To už bych mohl řešit všechno od raidu aut až po to že nevylezu na metr vysokou skalku.
@M0re11o (05.12.2012 22:04): Možnost vypínat tam není spíš proto, že průměrný retard, pro kterého je tahle hra šitá jako na míru, by nevěděl jak všechny ty pomůcky a nápovědy znovu zapnout, kdyby se mu náhodou podařilo je vypnout. A bez nich by nebyl schopen hru dohrát :-)

Ze stejného důdovu je také ve hře zcela záměrně naprosto blbá AI. Přece nebudou vývojaři programovat složitou AI, která udělá hru těžší, když všechny ostatní herní mechanismy mají hru usnadňovat. To by přece nedávalo smysl.
@M0re11o (05.12.2012 22:04): Moznost si hru prizpusobit by ve hre urcite byt mela. Pokud je samozrejme hra nejakym zpusobem na tech "drobnostech" zavisla, pak ano, ale pokud jde skutecne jen o volbu on/off, pak by ji do hry dat urcite mohli. Ostatne, kdo dnes pouziva treba webovy prohlizec v jeho zakladnim nastaveni? Temer nikdo. Modifikace jsou uplne to stejne. Pokud ti pak nejaky mod hru ucitym zpusobem upravi a stahne si takovy mod milion hracu, pak by asi takova volba ve hre byt mela. Zvlaste kdyz jde jen o nejakou "drobnost". :-)

Jinak co jsem tak koukal zpetne do diskuse, tak vsechny vytky se tykaji prave HUD. Quest tracker, pop-upy, pocitadla score a podobne veci.
@marwel (05.12.2012 21:57): Ale já to nějak nekritizuju. Navíc nemluvím jen o HUD, ale o všeobecném nastevení různých "drobností" ve hře. Prostě když vytvořím nějakou hru, tak ji těm lidem prodávám se vším všudy, protože si stojím za tím, že tak jak jsem to udělal je správné. Proto asi vývojáří moc nedělají to, že by dávali lidem možnost vypínat něco, s čím se dřeli :).
@M0re11o (05.12.2012 21:37): Je neco jineho vystrihnout nejake pasaze ze hry a odstranit HUD. Neserou te napriklad reklamy ve filmech na komercnich televizich? Takove ty, ktere ti lezou do obrazu aby ti rekly, co budou davat po tom? To bys snad vymazat nechtel?

Casto je na prd, ze nejake nastaveni nejde odstranit, protoze hra s nim pracuje. Napriklad da ti do hry ukazatel a tim tak odpada povinnost ti do quest logu napsat detailnejsi info o umisteni tak, jak se to delalo driv. Proste odstraneni HUD vetsinou nestaci, hra je vetsinou debilne udelana uz v zakladu. Samotna myslenka quest trackeru je totiz spatna.

Ano, clovek si zvykne na vsechno, ale to neznamena, ze ta designerska rozhodnuti pak uz nejsou spatna.
@kristmeister (05.12.2012 21:34): Přesně. Filmu taky nevystříháš pasáže co se ti nelíbí a nenahradíš je jinýma. Prostě vývojáři udělali takovou hru, ty si se rozhodnul si ji koupit a tak to prostě je a řešit co bych na tom změnil... to je mi fuk. Člověk si zvykne na všechno, ale samozřejmě, když to někomu hodně vadí, tak si to zařídí, jak je vidět :). Jen mi přijde blbý z toho obviňovat vývojáře. Všem se prostě nezavděčíš. A myslím, že kdyby dali do hry možnost tyto věci nastavit, tak to stejně využije velká menšina.
@Paul (05.12.2012 20:27): Zabere to ani ne minutu když víš jak na to, chci hrát teď a ne čekat zda se někdy Ubi uráčí to udělat tak jak to mělo být.



@M0re11o (05.12.2012 20:51): Dishonored umožnovalo měnit HUD kompletně a menu vypadalo normálně. Měla by to být součást všech her, ideálně. Čím víc možností nastavení, tím lépe.
@Paul (05.12.2012 20:27): Trosku vopruzny sposob, to si radsej pockam na nejaky MOD/PATCH ako sa s tym takto patlat, ale komu sa chce tak je to OK.

Ovsem to nic nemeni na skutocnosti ze to vsetko malo byt ako zaskrtavacie polozky v options, fakt demencia, par riadkov kodu a bolo by to... niektore veci su fakt nepochopitelne. Halvne ze multi-billion-trillion company s 100000 zamestnancami a hovno z toho.
Tak hex editorem se daj vystřihnout i ty otravný pop-up objective zprávy aniž by se musel likvidovat celej HUD, paráda.
jak je na tom ta coop kampaň? klasická nudná jako všude nebo jedna z těch málo lepších?
@M0re11o (04.12.2012 20:59): No tady jich zrovna moc neni :)

Jinak me zatim prijdou vsechny pribehovy mise naprosty strasny. Sice teprve kecam s panem v bilem, ale doposud to bylo skoro Duty calls se smesnymi pokusy o stealth. Docela skoda.
Vedlejsaky to vynahrazuji a jsou obcas vtipny, ale prece jen na jedno brdo. Stejne to ale podobne jako Assassin porad docela bavi :)
@valcik (04.12.2012 19:56): pozdě, už jsem na to použil ten workshop :-) A bomba, hned se to hraje líp. Dám na youtube krátký videjko "aneb jak to má vypadat". Ikdyž bez ukazatele zdraví a nábojů to je krapet víc hardcore než by člověk řekl :D
@GodOfTheSick (04.12.2012 19:23): To jsem zkoušel, ale pokaždý se mi to samo všechno zaplo. A hlavně když jsem to na mapě vypnul, tak na minimapě se to zobrazovalo stejně. A i tak tohle je to nejmenší. Mě tam vadí ta minimapa jako taková, plus ty neskutečně otravný připomínky co mám udělat za další misi.
@M0re11o (04.12.2012 19:06): To "kdyby byl víc stalker like" je myšlený co se týče survival elementů a menší "arkádovosti". FC3 je boží hra, ale ten neskutečnej vopruz v podobě minimapy, neustálejch pop-up zpráv...na rockpapershotgun dneska vyšel perfektní článek kde to popisuje:
http://www.rockpapershotgun.com/2012/12/04/what-i-loathe-about-far-cry-3/

Naštěstí už se zjistilo jak HUD nebo aspoň nějaký jeho elementy vypnout (http://www.youtube.com/watch?v=kmlogT8X4_0 ), takže dneska budu tahat Hex Workshop a zkusím si to to z tý hry vyrvat. Fakt mě ty neskutečný handholding elementy serou.
Já teda nevim, ale jednou lidi řvou, že ty hry jsou pořád stejný. Nic novýho atd... a když se přijde s něčím jiným, tak zase lidi řvou, že by bylo lepší, kdyby to bylo víc podobný nějaký jiný hře...
Tak hýbe se mi to relativně snesitelně, úvodní představení záporáka je výborné. Jinak jsem teprve na začátku - pocity veskrze pozitivní, jen mě štve ta hloupá arkádovost některých prvků, i takové hlouposti jako značky na mapě, hud, menu... přesně jako jsem slyšel od kohosi na youtube v jeho minirecenzi - "Kdyby byl Far Cry 3 víc "Stalker-like", je to geniální hra."
@pipboy (04.12.2012 17:07): Me se to teda stava skoro az pravidelne. Obchazim si tabor a bud tam pribehne nejaky zvire a nebo domorodci. Ja pak sejmu jen posledniho a "oh dženkujeme, co by sme si bez tebe pocali o velky valecniku" :))
A vsak tohle je na tom pekne, ja jednou uz asi na patej pokus obchazel outpost ve snaze najit si misto kde bych je zacal pomalu tise vyvrazdovat, do toho tym prisel tygr a pobil pulku osazenstva. Toz si rikam dobre, ted to pujde snadno, ale nez jsem se k necemu odhodlal, prisel dalsi tygr a sezral i ten zbytek. Outpost osvobozen.
@montana (03.12.2012 19:42): Nemas tam tak blbo stat. :-)

Tak pozeram ze sa este vychytavaju bugy.... no kym sa k tomu dostanem tak uz to bude pomerne slusne opatchovane "I HOPE".... Ale ber to z tej lepsej stranky, ucite ta to velmi rozosmialo takze hra je zabavna.
tyve, to já osvobodil kemp, načež se samou radosti přiřítili domorodci ve člunu a na pevnině mě tím člunem sejmuli. Dead. Není zač.
Heh ty samosetopící zvířata jsou fakt vtipný :D

btw: koukám jak jeden ze spojenců lovil varana, no řekl jsme si že mu helfnu, ale bylo pozdě. Varana jsme dorazil a prohledal parťákovo tělo. Najednou to do mě jeho kolega začne kropit... Kulka mezi oči to sice vyřešila, ale teď nevim jestli to byl bug (asi spuštěný prohledáním těla) a nebo tam funguje nějakej systém frakcí. Což ale asi ne-e.
@jezek (03.12.2012 14:55): Nic z toho ovsem neni zrovna vypocetne narocne. V podstate se to vsecko chova docela primitivne, navic nejake presnejsi simulace jsou potreba jen v relativne malym okruhu od hrace. Slozitejsi chovani se v podstate projevuje jen pri boji a toho tam neni zas tolik, aby to crysis zastinilo, spis naopak.
@pipboy (03.12.2012 10:16): No já to beru tak, že musí počítat i se zvířaty, počasím, náhodným výskytem domorodců a pirátů a podobnými věcmi. Tohle všehno v Crysis nebylo. Tam jsi měl koridor a buď jsi šel napravo, zezadu nebo stealth (když to zjednoduším).
@pipboy (03.12.2012 00:35): NO ale první Crysis zase nebyl tak rozsáhlý, co se do komplexnosti hry týče. Neříkám, že nebyl hezčí, byl, je a bude, ale defakto to byla koridorová střílečka. Tady máš kupu věcí navíc, mimo hlavní úkol.