Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Atreides (09.05.2024 15:15): ta mapa je krásná. Je to trochu škoda. Thé Frontier je vlastně také podobný případ a za mě velmi smutný. Někdy chci napsat komentář, Crusader quest line a zejména volný pohyb po mapě je tam super! Bohužel dialogy a některé questy tomu módu neudělaly dobrou reklamu.
@Atreides (09.05.2024 15:15): Vďaka za vysvetlenie, teraz to už dáva zmysel :)

No ak vypustili zdrojáky, tak pridať podporu pre NVSE by nemal byť problém, a následne dorobiť aj nejaký ten nový obsah (kľudne niekým iným).

To, že nechce dorábať repliky postavy zosnulého VO herca a kamaráta je pochopiteľné, no aspoň to mohli premenovať na 1.0 a povedať, že ostatné je na komunite.
@Tarhiel (09.10.2023 13:16): Ona tam byla situace trochu složitější. Četl jsem kdysi postmortem hlavního autora o vývoji. Původně totiž na modu makaly 2 týmy. Jeden se staral o mapu a hlavní příběh a quest a druhý měl za úkol naplnit mapu vedlejším obsahem. Nicméně po pár rokoch to ten druhý vedlejší tým vzdal a v podstatě nic nedodal. Takže se v hlavnim týmu dohodli, že těch několik let práce by bylo škoda vyhodit, tak že už aspoň dotáhnou ty hlavní dějové linky a vydají je. A to celé s tím, že nechají zdrojáky módu volně dostupné komukoliv a kdo chce, tak bude moct rozšiřovat o svůj vlastní vedlejší obsah, podobně jako byly v NV třeba série New Vegas Bounties nebo Salt Lake Stories. Autoři to chtěli pak už prostě jen dorazit. Měli za sebou 8 roků vývoje, mnozí jako hlavní práci s vidinou zviditelnění se a perfektní prací do CV. Takže je vcelku pochopitelné, že se chtěli už posunout dále.

Mimochodem onen Design Document 1.0 vznikl od hlavního autora Brandana Lee jako taková rozlučková věc. Kdy na základě zpětné vazby z vydané bety jak by upravil právě ty společníky, jaký obsah by měli po opuštění vaultu a aby lépe promlouvali do děje.

A proč se modu komunita neujala? Prý hlavně kvůli tomu, že běžel v možnostech původních mod nástrojů G.E.C.K.u. A ty jsou oproti dnešním soudobým možnostem NVSE (New Vegas Script Extender) značně omezené. A málokdo z moderské scény umí dnes pracovat pouze v intencích G.E.C.K.u. Proč se tak stalo? Inu tenkrát začal vývoj jen pár let po vydání a tyhle rozšířené modovací možnosti byli jen v plenkách a nebylo jisté jestli vydrží dýl jak pár měsíců. Proto se tvůrci rozhodli držet se původních modovacích nástrojů od Bethesdy a míit tak 100% kompatibilitu.

Brandan pak i pár let zpět potvrdil na discordu modu, že se již neplánuje k modu vrátit. V mezičase totiž podlehl rakovině jeho blízký přítel Roger Owen. Herec, který propůjčil ve hře mimo jiné hlas plukovníku Braggovi a vypravěči. A říkal že bez něj už do toho jít nechce a nahrazovat jeho repliky kvůli změněnému příběhu také ne.

Takže takový je příběh New Californie.
@Radecker (09.10.2023 15:59): Nie, tak akurát, nie je to zbytočne rozľahlé ako Nehrim, len sa tam neoplatí pustiť sa skúmať na vlastnú päsť, ale len ísť po hlavnej (a jedinej) dejovej línii.

Podľa mňa s tým nemali robviť cavyky, mali to nazvať verziou 1.0 a akékoľvek nedorobky pridávať kedtak formou patchu, namiesto toho, aby to večne ostalo v "skoro dokončenom" stave.

Je mi jasné, že už sa k tomu nevrátia, čo je škoda.
@Tarhiel (09.10.2023 13:16): Hmm, to je škoda. Ale i tak to možná někdy zkusím. 10h RPG zní jako příjemné osvěžení. Skoro bych už udělal novou kategorii SARPG (Short Ass RPG), jak se to už chytlo u filmu okolo 90 minut :-) Jak velká je vlastně ta "prázdná" mapa? Působí to hodně blbě a nedodělaně?
@Radecker (09.10.2023 11:56): Díky :)

Inak teraz som čítal, že na mód sa vykvákli a stále nemá vedľajšie questy a jeden finálny boss by mohol byť komplexnejší:

"Brandan Lee) wrote a 1.0 Design Document as a postmortem, (You should read them!) and left it up to the community to implement the rest. So far no interest from the modding community has materialized to implement that new dialogue, which would expand the companions and replace the ending encounter with the Father. The work would be difficult technically, and very expensive hiring 7 new actors and implementing their voices, but would seriously improve the mod's story-line and tone."

Takže namiesto toho, aby to oficiálne nazvali plným releasom 1.0 a vypustili, tak sa vyhovárajú, že niekto z komunity by mal po nich prebrať oťaže (ako keby to bolo ľahké, aby niekto zadarmo zobral na 90 percent dokončenú robotu a nerozosral veci ešte viac) a za nich prácu dokončit.

Meh.
@Tarhiel (09.10.2023 09:46): Já myslím, že by ses nemusel stydět z toho příspěvku v diskuzi F:NV udělat koment tady. Co na tom, že si hrál betu, zmíněno to tam máš... Pokud jde o kvalitní mod, komentář by byla vítaná reklama.

@Bravewolf (08.10.2023 22:17): Za to, že čeština neexistuje a nikdy existovat nebude (pokud mod neproslaví Tarhielův případný komentář :-)), bych dal ruku do ohně.
@Bravewolf (08.10.2023 22:17): Jaj, diskusia tu neni moc preto, lebo napr. ja som ten mód dohral v dobe vydania a vtedy nebolo možné zakladať profily na módy + nevšimol som si, že niekto ho medzitým vytvoril :)

Komentár už naň nenapíšem, je to dosť dávno, čo som to hral, ale vyjadril som sa k nemu v diskusii k New Vegas svojho času, skúsim to pohľadať a ked tak poslať link.

EDIT:// Našiel som :)
http://dbher.cz/hp317445