Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 65
Ačkoliv mi mimozemská tématika povětšinou šmakuje a k Falloutu to jaksi patří (náhodná lokace ve F1/F2), nemůžu říct, že bych byl spokojenej.

Všechno to nezačíná špatně. Vesmírná loď zkoumající lidstvo už pár století je dobrým prostředím pro první kroky, brzy se to však zvrhává v prostou lineární střílečku. Inventář se vším všudy se hráči brzy vrací, není tedy problém využít svý zaběhlý kanóny. Interiéry vesmírného plavidla mi připadly spíš vyrobené lidmi (např. nýtové spoje). Navíc rasa schopna cestovat časoprostorem minimálně rychlostí světla (i tak by jim to trvalo 4 roky od nejbližšího systému) se v pacifikaci čtyřech zaostalých človíčků moc nepředvedla. Naopak mi nabíhali odvážně pod hlaveň s jakýmsi obuškem, přitom stačily dvě rány z brokády a zbyla z nich jen zelená kaše. Vůbec působili spíš komicky, což asi záměrem nebylo.

Pravda občas se vyskytuje i odolná alternativa ufouna (štít) a do toho naopak člověk sype tuny munice bez efektu. Mimozenský zbraně celkem dobrý, ale nic co bych sebou táhnul domů pustiny a opatroval to v inv.

Celkově musím poměrně uznat, že se to dalo zahrát a celkem mě to i bavilo. Ale dalo z tohoto tématu vymáčknout mnohem víc!

65%

Pro: Námět, úvod

Proti: Linearita, nevyužitý potenciál, krátké, nezáživné NPC

+13
  • PC 45
Tak strašný to nebylo. Vetřelčí loď je docela pěkně graficky ztvárněná. Má to i pár dobrých scén. Jako třeba zmražení vetřelčích chirurgů. Souboje nájezdníků s párači a jinou verbeží, nebo procházka ve vesmíru. Zajímavý bylo setkání z lidmi z jiných časů. A docela zábavné bylo poslouchat záznamy zajatců.

Celá hra je jinak chůze dopředu a střílení stále stejných nepřátel. Je to okořeněné novým arkádovým prvkem. Tím je zařízení na opravu zbraní, kterých je dostatek. Ve hře tedy rozhodně nestrádáte. Vetřelčí zbraně jsou pěkné (dvě). Zas až takové kanóny to nejsou. Naštěstí se tu dají najít nějaké náboje do fenomenálního Alien Blasteru.

Žádné nové úrovně. Žádný příběh. Jen řežba. O něco delší a o něco zábavnější než Aljaška Stejně mě to ke konci už trochu nudilo. Na to, že dokázali přiletět takovou dálku, tak se nechali docela snadno vystřílet. A ani moc použitelných věcí neměli.

Pro: pěkná grafika, zajatecký záznamy, náboje do Alien Blasteru, pár pěkných momentů

Proti: žádné nové úrovně, pořád stejní nepřátelé, žádný příběh, málo věcí a zbraní, ke konci stereotyp

+12
  • PC 60
Mothership Zeta kráčí ve šlépějích Operation: Anchorage, což znamená prakticky nulový děj, zaměření na akční stránku hry a striktní lineárnost. Prostředí mimozemské lodi je zpočátku působivé, ovšem po nějakém čase se objeví značný stereotyp a touha mít tento přídavek co nejrychleji za sebou. Abych jen nekritizoval, tak pochválit musím nové zbraně, které si velice rychle našly místečko v mém arzenálu, dále potěšila aliení verze stimpaku či aliení epoxidy umožňující opravu jakékoliv věci. Bohužel se neubráním dojmu, že i přes vyjmenované klady se jedná o nejslabší DLC pro Fallout 3.

Pro: nové zbraně a pár vychytávek, atmosféra mimozemské lodi

Proti: stereotypnost, lineárnost, prakticky žádný děj

+8