Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Teď koukám, že ve hře je i něco jako Advanced dragun fight (nová třetí fáze) viz. odkaz , o tom jsem taky nevěděl.

Tak či tak, zatím jsem během posledních pokusů skončil u třetí fáze Liche, skoro jsem ho měl, ale došly mi náboje do lepších zbraní a musel bych ho upižlat nějakou Dčkovou.
Při poslední hře jsem si zase konečně prošel čtvrté secret patro , ale také mě sundal boss, naběhl jsem na něj jen s půlkou života a jedním brněním, předtím mě dost překvapily některé útoky běžných nepřátel na onom patře, pročež jsem tam ztratil poměrně dost hp, ale jinak to vypadá docela v pohodě, příště se určitě zadaří, i přístup do onoho secret patra je poměrně bezproblémový (na rozdíl od třetího secret patra, které je trochu hardcore a vyžaduje opravdu spoustu surovin a peněz, ale to si šetřím až nakonec, zatím si tím runy neničím :)).

Tak mě napadlo mít ve čtvrtém patře garantovaného sell creepa, je také docela dost výhodné (dá se tam prodat spousta nepotřebného harampádí, když jsou ve čtvrtém a pátém patře ty ceny už docela přemrštěné), to tu také v předchozích verzích nebylo.
@Isair (28.04.2021 02:17): Jojo, po odemčení rakticky všeho už hrávám jen rainbow runy s paradox characterem, který je sice hodně snadný rozbít, takže všechny runy končí zabitým Lichem, ale aspoň nemusíš hrát s itemama, kteýr nechceš. Rainbow mod je skvělej :)
@IceCreamYouScream (18.04.2021 10:32): Tak se mi podařilo pokořit minulost všech základních charakterů, šlo to poměrně hladce a vlastně jsem pokořil všechny hned napoprvé, je pravdou, že už jsem je v minulosti (cca před těmi čtyřmi lety) prošel také, ale už jsem si je vůbec nepamatoval. Tyhle bossové u základních charakterů jsou poměrně v pohodě, nejtěžší je vážně ten Pilot, nejlehčí mi přišel asi hunter a ani convict nedal moc zabrat (docela potěšil odkaz na Hotline Miami, na to už jsem pozapomněl :)), Mariňákův boss měl celkem jednoduché útoky, ale hodně vydržel, čili tam přeci jen bylo více prostoru pro chyby.

No tak teď ještě porazit liche, odblokovat skryté charaktery a pokořit jejich minulost, zabít krysu a projít čtvrté skryté podlaží. Pořád toho je ještě docela dost:) a to nemluvě o všemožných módech, které jsem ještě nezkoušel (nejzajímavější mi přijde, podle popisu, asi rainbow run).
Tak se mi dnes konečně podařilo pokořit pilotovu minulost a dokonce nasbírat všech 5 Master round, ale především díky kombinaci Super Hot Watch a Experimental Railgun, což bylo skoro jako cheatování :D. Ještě jsem cestou sundal i Old Kinga ve druhém skrytém podlaží . Ale tohle byl jako fakt hustej run, ještě k tomu jsem měl docela dost spiců (čili vysokou dmg). ke konci asi 10 životů a 5 brnění , 10 klíčů (měl jsem ten item co zvyšuje šanci na dropnutí klíče) a 210 "zlaťáčků", někdy se holt zadaří :). Trochu mi to vykompenzovalo ty nezdárné runy předtím, kdy jsem několik pater běhal s nějakou lacinou Dčkovou zbraní a pořádně nic lepšího nepadalo :).
@Isair (11.04.2021 13:54): Ten vchod ze čtvrtýho levelu není tak komplikovanej jako z 3ky. Kdybys chtěl poradit s tou trojku, dej vědět .. taky mi trvalo na to přijít :D Schválně ti to odstupňuju a zkus na to přijít sám, když nebudeš vědět, odkryj si další řádek :)

1. nápověda: Vchod je z místnosti s fialovým světýlkem, která se nikde jinde nevyskytuje a ve 4. levelu je vždycky. 
2. nápověda: Je to ta místnost se skřetem, kterýmu prodáváš věci. Když do kanálu horší určitý počet věcí, otevře ti cestu. 
3. nápověda: Musíš hodit 3 věci, u dvou je jedno co, a jedna z nich je speciální - musíš kvůli ní zabít nějakýho bosse bez zásahu. 
Řešení: Ta třetí věc musí být Master Round z nějakýho bosse :)
@IceCreamYouScream (11.04.2021 11:12): Aha, tak to tajné ze čtvrtého neznám a ani nemám žádné vodítko, klidně naznač, díky :). Já vím o těch dvou na prvním a druhém patře, tušil jsem o tom na třetím (což jsi mi teď potvrdil :)) a Bullet Hell také znám, ale byl jsem v něm asi jen 2x kdysi, než jsem to pak přestal hrát, ale Liche se mi podařilo porazit paradoxně hned napodruhé :), což bylo ale tím, že jsem měl zrovna hodně overpowered run a nějaké léčivé itemy, co ti obnoví full hp, jinak to byl solidně hardcore souboj.
@Isair (10.04.2021 20:09): No, tohle snad není pro tebe spoiler, ale pro jistotu - každé patro má vchod do jednoho tajného .. z 1. do Oubliette, z 5. do Bullet Hell atd. Krysa je na konci tajnýho levelu po 3. patře a uhodl jsi správně, že musíš použít ten klíč a šest vzkazů. Je to boss minimálně na úrovni Liche, takže není lehkej ale stojí za to :) Kdybys chtěl, můžu ti bez spoilerů napsat po čem se máš dívat aby ses dostal do těch tajných levelů co ti zbývají (což jsou asi 2), jen jako drobný nápovědy od čeho se odpíchnout, na to pak určitě sám přijdeš.
@IceCreamYouScream (10.04.2021 19:33): Ne ne, o tom podlaží tedy vím, ale ještě nevím, jak se k němu dostat, bylo přidáno totiž až v těch novějších updatech, se kterými to hraji právě až teď... ale když tak mi to nepiš, na to si chci časem přijít :). Předpokládám, že má něco společného s těmi šesti vzkazy a klíčem.

Přes Oubliette se ale snažím chodit vždy, tedy pokud zbydou klíče nebo mi někdo nerozbije sud s vodou:).

Do druhého tajného se dostanu jen vzácně, ne vždy se mi podaří, aby mě vůbec nezasáhli, ale to je stejně patro celkem o hubu.

Myslím že jsem v těch updatech četl, že ještě přidali nějaké další tajné, čímž nevím, jestli mysleli pouze patro s krysou, nebo v Farewell to Arms přidali ještě další.
@IceCreamYouScream (10.04.2021 11:18): Díky. Já už jí kdysi zvládnul, tak doufám, že se zadaří i podruhé :)

Včera jsem 2x zhebnul u Draguna, nějak jsem k němu vždycky naběhl jen s malým počtem životů a nebyl schopen ho udolat. Poprvé viz. jak jsem popisoval níže a podruhé jsem si ten souboj tedy vcelku zbytečně ztížil, protože jsem měl mrazící paprsek + bouncy bullets, takže se ten paprsek od Draka odrážel a zamrazil podlahu, na níž se pak pěkně blbě uhýbalo před střelami :/.
@Isair (09.04.2021 22:54): Máš pravdu, tu Synergy-lady taky do dnes nechápu. Občas mi taky dá něco, co k ničemu nepasuje, sám nevím jak to funguje :) Jinak good luck s Pilotovou minulostí, po Bullet mi přijde, že je hned druhá nejtěžší :)
@IceCreamYouScream (09.04.2021 07:39):Tak už mám sestavenou tu Bullet that can kill the past, to šlo překvapivě rychle.

Možná bych se k té pilotově minulosti rovnou i dostal, kdybych si nespletl tu Cleanse fontánu s něčím, co mě naplno vyléčí (holt už špatná paměť) a nevysál si všechny životy u té upírky (jak za sebrání půlky hp dává prachy, tohle ve hře také dříve nebylo btw :)). Docela zděšení, když jsem pak zjistil, že ta fontána jen odstraňuje curse a já musím jít na final bosse jen s půlkou života :D (holt jej ještě nedokáži dávat na perfect, ale držel jsem se náhodou dlouho a statečně :)). Jako že dokážeš dát 5 perfect round v řadě a ještě v opilosti (o challenge módu ani nemluvě, ten jsem radši ani ještě nezkoušel), to klobouk dolu :).

Jinak s těmi synergiemi je to tak... ono v původní verzi se supply drop updatem ve hře ani nebyly (nebo maximálně pouze pár nějakých slabých), jenže pak je přidali nejspíše po vzoru Binding of Isaac, kde právě se s některými synergiemi také mohl podařit dost broken overpowered run (ne nepodobný těm nynějším v Gungeonu). Jenže s tím novým DLC, které k Isaacovi nedávno vyšlo, prý spoustu těchto věcí vybalancovali a dost komentářů na Steamu o tom teď mluví jako o přiblížení se gameplayem více ke Gungeonu :D (ale asi to nebude stejně nic markatního, ale přišlo mi to celkem vtipné).

Ale trochu mě zklamala ta ženská, která může za poplatek přidat item vytvářející nějakou synergii, zaplatil jsem jí přes 50 chechtáků a ona mi dala nějaký naprosto zbytečný random item, přitom bych teoreticky měl mít (soudě dle předchozích runů) v inventáři itemy, které by mohly tvořit s jinými nějakou slušnou synergii.
@Isair (08.04.2021 19:48): Jop, některý synergy jsou fakt broken, viz včera ... byl jsem opilej a hodil jsem si navíc turbo mód a challenge mód, protože mám novej save na PS5, tak jsem chtěl udělat trofeje, a po cestě jsem náhodou udělal Lead God (5 bossů bez hitu) a odemknul robota + teda ten challnge a turbo run :D a to jen díky Black Hole Gun + Abyssal Tentacle, skoro mi bylo líto že jsem takhle podváděl :D

Ale další obsah se nechystá, přesně kvůli tomuhle, Vývojáři říkali, že každá další zbraň nebo předmět se musí strašně dlouho balancovat právě kvůli kombinaci s tou stovkou dalších věcí a tak to bylo už nad jejich síly. Ale jestli si nezkoušel Exit the Gungeon, tak to můžu já taky doporučit ... je to jiný, ale s těma updatama co přišly se to hodně zlepšilo a taky mě to dost bavilo. A je to teda ještě o další level težší ... :D
Ale některé nové synergie jsou tedy hodně silné :), třebas master round s alien sidearm (obrovské zvýšení kadence), ale teď jsem měl docela dobrý "spice" run :), k tomu jsem ještě získal fat bullets a nějaké další updaty a byl solidně overpowered, že se mi podařilo probojovat až k final bossovi a dokonce ho i porazit (docela mě překvapilo, že to i po těch čtyřech letech mám ještě trochu v ruce :)). Ale teda po reinstalaci winů mám smazané staré savy, takže musím zase sestavit "bullet that can kill the past". Ale ani mi to nevadí, každý nový run je vcelku svěží i díky tomu AGnD a Farewell to Arms updatu, se kterými jsem to předtím nehrál.

Je škoda, že už je to to poslední, co ke Gungeonu vyšlo, Gungeon by si opravdu zasloužil nějaké obrovské klidně placené DLC, i když obsahu má i takhle mraky.

Jinak jestli se někde viditelně zvýšil drop rate, tak to jsou boss fighty, z nich byl i předtím item + master round při perfektním zlikvidování, ale už tam nepadalo tolik těch běžných itemů okolo (klíče, životy apod.).
@Isair (08.04.2021 15:06): Je pravda že na životy už moc nemyslím no, většinou přijdu za level maximálně o jeden nebo dva, což se ti vrátí a ještě mi jich dost zbyde nevyužitejch. Já třeba hnědý a modrý bedny ani neotvírám, většinou je to plýtvání klíčema :)
@IceCreamYouScream (08.04.2021 08:20): No pokud hraji za pilota a hnědé a někdy modré bedny otevírám sponkou, tak celkem OK... samozřejmě záleží na štěstí, někdy je klíčů habaděj, někdy skoro žádné (ale nyní už je to lepší, že je má hráč v shopu garantované, což dříve nebylo). Přes tajný level chodím většinou také.

Curse zvyšuje pouze drop peněz, klíčů a nábojů, ale nikoliv už životů (u nich je to snad i naopak), čili pokud uděláš nějaké blbé chybky, pak tam klidně chodíš několik pater úplně bez životů, protože ty dropy jsou prostě vzácné a ne vždy si můžeš životy dokoupit v obchodě. Ještě k tomu je tam šance na silnější nepřátele. Něco jiného je samozřejmě ta coolness, jenže to je poměrně vzácný stat.

Ale tak samozřejmě je to hodně o skillu, pokud tam máš nahráno nějakých 450 hodin (pane jo), nenecháváš se tudíž zasahovat, pak žádné dropy ani moc nepotřebuješ... ale obecně jsou nastavené celkem nízko, na jednu stranu fajn že hráče nutí k preciznímu zvládnutí, na druhou stranu by trochu benevolentnější hra být klidně mohla (takhle jak je nastavena neodpouští ani ty nejdrobnější chybky, zvláště v pozdějších patrech tedy).

Před těmi čtyřmi lety jsem měl pak už také skoro každý run vítězný (tím myslím poražení draka, liche jsem tehdy porazil jen jednou), ono se to samozřejmě naučit dá, což však nic nemění na tom, že mi nikdy nepřišlo, že bych měl run, kdy bych se v lootu nějak topil, o to spíše, že ti ještě vše ukradne ta krysa a nemůžeš si to schovávat na později (alespoň že životy jdou nyní schovávat, to předtím nešlo)... ono je to asi o něco málo lepší než dříve ale ne o moc, zkus si třebas zahrát Isaaca (což je ve výsledku hodně podobná hra a mám jí rád zhruba za stejné prvky, jako Enter the Gungeon), tam je imo drop rate mnohem vyváženější.
@Isair (07.04.2021 23:37): Já jsem asi ovlivněnej těma hodinama, co jsem nahrál a tím, že prakticky každej můj run už teď je full run, ale přijde mi že ty drop raty peněz a beden a klíčů jsou ideální. Vždycky můžeš využít třeba vázu s "cursem" a pak se ti dropy trošku zvýší, nebo použít sochu hned na začátku a dropy vyletí střechou :) Já chodím vždycky přes první tajnej level, do kterýho potřebuješ 2 klíče navíc   a nepřijde mi, že by se mi pak klíčů nedostávalo :)
Po pár runech jsem zjistil, že je to opravdu tak, klíče jsou nyní garantované v každém shopu, to je hodně fajn novinka, protože jejich obrovský nedostatek mě v původních verzích štval (ono i nyní to pořád není žádný zázrak, ale už je to trochu lepší), čili už se nemusí řešit ono "nesbírání" klíčů na prvním patře, teď je v tom obchodě minimálně jeden k dispozici vždy.

Ale ta zvýšená drop rate itemů by mě fakt zajímala, protože v tom mi nepřijde skoro žádný rozdíl, pořád je tu šance že se vám po vyčištění místnosti něco dropne asi tak jednou za uherský rok, čili oproti třebas takovému Isaacovi stále neuvěřitelný nedostatek všeho.
Ale těch peněz asi fakt padá o trochu více, čímž se aspoň dá leccos dokoupit, pořád je to ale ukrutně přísná hra, která žádné chybky netoleruje (v tomhle ohledu jsem po těch 2 free DLC čekal větší posun). Isaac je v tomhle stále o dost přívětivější.
Na jednu stranu bych nerad, aby hru nějak zbytečně zjednodušili, ale Gungeon je vážně občas trochu extrémní "survival":).
Tak mi to nedalo a Gungeon po čtyřech letech opět rozehrál. Některé nové prvky jsou docela fajn, třebas možnost si schovávat životy na později a čerpat je z heart dispenseru (který se většinou nachází v shopu nebo při opuštění patra po poražení bosse), nicméně v novém patře se počet schovaných životů zase vynuluje.

Nově jsou tu i synergie, které dělají i některé horší Dčkové předměty dost užitečnými (například kombinace "Rka" s výbušnými náboji) a trochu se tím hra ještě více přibližuje k Isaacovi.

Přijde mi, že se trochu zvýšil drop peněz, který byl původně žalostně nízký.

Ale jinač že by se nějak zvýšil ten drop ostatních předmětů, jak popisovali, to jsem si nevšiml, nedostatek klíčů je stále (byť tentokrát jsou v shopu k dispozici častěji, alespoň já jsem je měl zatím na každém patře) a jestli se drop nějak zlepšil tak jen hodně nepatrně (a ještě k tomu jde v nastavení nastavit ten původní, byť implicitně je tam ten z AGnD updatu).

Možná se zvýšily šance na lepší bedny v prvních patrech, to docela znát je a mnohdy mám modrou a zelenou, občas dokonce i "Ačkovou" červenou tam, kde dříve většinou byly jen hnědé a zřídkakdy modrá. Ale samozřejmě pořád platí, že v nižších patrech jsou hlavně ty horší bedny, ale trochu se to zlepšilo.

Taky je tu nový typ ammo boxů, které přidají menší množství munice, ale všem zbraním.
Teď jsem si všiml, že po "AGaD" updatu vyšel i "A Farewell to Arms" (zhruba se stejným množstvím obsahu), skvěle, teď mám krom Isaaca chuť rozehrát i tohle :D.
Potřebuji radu, koupil jsem si tuhle hru, prošel ten tutorial (vchod vlevo dole) a co dál ? nechce mě to nikam dál pustit :( ... děkuju za pomoc
Tak update se "trochu" zpozdil a vyšel až dneska :) Zatím jsem nahrál dvě hodiny a moc nového jsem nenašel (největší změna byla jedno nové NPC a nový miniboss inspirovaný Bowserem ze Super Mario World, který mě totálně zničil), ale je to dobrá záminka se k tomu vrátit. Drop rate mi přišel maličko štědřejší, ale ne nějak výrazně moc.
@Ronik (25.08.2017 23:26): Super, myslel jsem, že nějaký větší update má vyjít až koncem roku. Škoda, že ještě nenapsali nic konkrétního, ale každopádně se moc těším a jsem moc rád za nové mini-bosse. A nějaký balance change by se hodil, zvláště tedy co se šancí na drop týká. Jinač je hra vcelku vyvážená, ale neodpouští sebemenší chybku.
@Ronik (11.03.2017 21:27): Yop, Robot je něco jako "???" (Blue Baby) v Isaacovi :).

Paklíč má 50% šanci na vypáčení, mnohokrát už mi zajistil přístup k slušnému lootu, ke kterému bych se s jinou postavou nedostal. I když samozřejmě je to hodně luck záležitost, každopádně je zde alespoň ta šance, kterou by jiné postavy bez klíčů neměly (v opačném případě na lepší truhly nemá smysl paklíč raději používat). A hnědé truhly beztak normálně neotevírám a u Pilota je to tak příjemný bonus, pokud paklíč neselže (přeci jen z hnědé truhly občas může vypadnout i ten život či klíč, což se krom klasické zbraně/itemu může hodit).
Základní pistoli u Pilota beztak použiješ tak maximálně v prvních dvou patrech a ty už většinou jistě jako zkušený hráč dáváš s prstem v nose i s tou mizernou pistolí:). A sleva v obchodech je naprosto bezvadná věc (i těch 15% je, zvláště v pozdějších fázích kdy je vše dost drahé, znát)

Pilot je zkrátka postava, která je sice zpočátku nejslabší ze všech, ale její síla se projeví především v pozdějších patrech, kdy může nést klidně 2 dobré itemy, má nahrabáno dost peněz díky nižším cenám a třebas i více itemů díky paklíči.

Tak či onak mi z dlouhodobého hlediska přijdou Pilot s Mariňákem jako jediné dvě postavy, které opravdu mají smysl... síla Pilota se (jak už jsem psal výše) časem sakra projeví a Mariňák je též jediná postava, která své bonusy může využít i v pozdějších těžších fázích hry (drop nábojů či přesnější střelba a rychlost nabíjení). Naopak u Convicta se všechny jeho bonusy časem vymažou (za molotov si jistě najdeš lepší item, ta rozběsněnost při zranění je vesměs blbost a upilovaná brokovka stojí za pendrek) a Hunter to samé .... 5% šance na drop navíc je v podstatě nic a kuši možná za hru ani pořádně nevyužiješ, maximálně tak v druhém patře. I když ne že by to byl kór až takový rozdíl, postavy jsou vesměs hodně vyvážené a dá se hrát v pohodě za všechny (možná až na toho Robota:)), spíše u Huntera s Convictem se jejich startovní bonusy brzy smažou či se stanou naprosto mizivé, na rozdíl od Mariňáka s Pilotem.

Bullet má ještě dobré zraňování úskokem, to může být v kombinaci s tím trnovým brněním hodně OP záležitost na běžné souboje:).
@Isair (11.03.2017 19:40): Moje nejoblíbenější postava je pořád ten Marine. Pilot má nejhorší pistoli a paklíč vždycky selže, když to je nejvíc potřeba. Dva aktivní itemy jsou ale určitě fajn.

Bullet je OP, dokud tě jednou netrefí, pak to začne být problémové, takže ve výsledku to velká výhoda imo není :D A Robot je už vysloveně hard mode, ten žádnou výhodu nemá.
@Ronik (11.03.2017 19:32): Ale jinač pilot se stává pomalu ale jistě mou nejoblíbenější postavou, ty jeho slevy v obchodech jsou zvláště v pozdějších patrech děsně užitečné, nehledě na kancelářskou svorku, se kterou se skvěle otevírají modré/hnědé truhly či ostatní při absenci klíčů. Možnost nést 2 aktivní itemy taky není vůbec k zahození, zvláště pokud najdeš jeden použitelný v boji a jeden třebas léčitelský (Orange, Medkit, Rations etc.). Ale má o něco obtížnější tu svou minulost. Dříve byl mou nejoblíbenější postavou Mariňák, díky rychlému nabíjení, přesnosti střelby a nejlepší základní pistolce a brnění, ale to je, pravda, postava nejvíce vhodná spíše pro začátečníky na lehké procházení prvních pater (byť tedy zvýšená přesnost a rychlost nabíjení se hodí po celou hru).

Naopak mě zklamal hunter, ten jeho čokl má jen 5% šanci na nalezení itemu, což je strašně málo, často to pak dopadá tak, že mi během hry vykope jen dvě nějaké kraviny a tím to hasne. A bez té kuše se dá taky obejít. Naopak Convict mi přišel vcelku nezajímavý, ale musím uznat, že ten jeho Molotov Cocktail se dost hodí hlavně na boss fighty (alespoň do té doby, než najde lepší item), upilovaná brokovnice mi naopak přijde však snad horší jak ta základní pistolka (přitom normal brokovnice je moje oblíbená D rank zbraň).

A docela jsem zvědav na Bulleta, ten mi přijde podle videí na začátek hry vcelku OP, na druhou stranu při zranění může útočit (po vzoru Zeldy Classic) pouze zblízka, což může situaci taky rapidně změnit:).
@Isair (11.03.2017 19:26): Já u něj umřel myslím třikrát a od té doby jsem to moc nehrál, ale určitě se k tomu někdy vrátím. Pilotovu minulost taky ještě nemám, ale tu jsem snad ještě ani nezkoušel.
@Ronik (11.03.2017 19:23): Hmm, ten mi přišel asi nejtěžší, resp. to byla jediná minulost, ve které mi postava zařvala:). Ale je fakt, že těm jeho útokům se dá vcelku lehko vyhýbat, jakmile je poznáš (napodruhé mě zasáhl asi jen jednou). To HM Absolution je asi horší, ale zase tam hodně pomůžou ty raketky, které po něm můžeš vystřelovat.
Tak Gungeon Master- Lich poražen s Pilotem, jsem nečekal, že ho dám tak snadno (hned druhý pokus), na to, jak vypadal z youtube videí na neuvěřitelného kruťáka (a je fakt, že některé ty jeho fáze byly vážně o hubu). Tak už mi zbývají v podstatě jen minulosti těch dvou bonusových postav, které ještě nemám odblokované, byť jednu z nich už téměř:).
Tak jsem to během dneška dohrál ještě 4x, dvakrát s mariňákem a dvakrát s pilotem, ono jakmile to člověk dohraje jednou, tak už to pak vážně celkem jde. Pořád však ještě nemám sestavenou tu "bullet that can kill the past", chybí mi tam jen Prime Primer, problém je, že je poměrně drahej a většinou na něj v tom druhém patře nemám. On by snad měl jít potencionálně i ukrást, ale zrovna jsem nenarazil na item, kterej by šel na to využít.
Je pravda, že v D ranku je hodně shit zbraní (lower case R, unfinished gun apod.), avšak těch dobrých je imo více než jen prak. Třebas taková brokovnice je zvlášť s mariňákem (vyšší dostřel) poměrně hodně užitečná, stejně tak mám docela rád Alien sidearm (používám ji tedy pouze s charge střelami, kdy je schopná spoustu nepřátel sundat na jednu-dvě rány), flash ray (byť by neškodila vyšší přesnost), k zahození není ani crossbow (byť zde občas trochu váhám, jestli ji mnohdy upřednostnit před základní pistolkou) či winchester rifle, wind up gun nebo snowballer, všechny tyhle zbraně rozhodně používám raději než tu základní, byť zbytek stojí vesměs za pendrek.

Tak s tím DLC je to fajn, už se těším:), rozhodně jeden z nejočekávanějších kousků.

Super, díky, ten screen se secrety vypadá hodně užitečně.
@Isair (21.02.2017 10:37): Coolness je samozřejmě jen pozitivní, ale dá se určitě hrát i bez toho, abys to nějak řešil :) Curse je užitečná do určité míry, od nějakých 5 curse se už ani nevyplatí sbírat prokleté zbraně a tak, za ten nárůst obtížnosti to nestojí (plus je tam riziko, že to přeženeš a vyvoláš smrtku, což je celkem jasný game over).

Pistolky jsou většinou lepší než hnědé zbraně (kromě Pilota), v podstatě jediná hnědá zbraň, co stojí za ten klíč, je Sling (který je teda supr).

Placené DLC bude! Nevíme teda kdy - letos imo ne, ten tým je dost pomalý, i ten Supply Drop update odložili snad o půl roku. Ale bude :)

Ad secret rooms: odkaz Ale je lepší je brát jako takový bonus, když náhodou zbyde blank po bossfightu, flawless bossové jsou daleko důležitější. Oubliette je podle toho streamera, co sleduju, ztráta času, chodí tam snad jen, když dostane nekonečno klíčů na prvním patře.
@Ronik (21.02.2017 09:20): No coolness je pořád něco jako luck, takže asi záleží, jak ti kostky přejí:) (ale itemů co ho zvyšují je vážně dost málo). Jednou jsem měl zvýšené coolness asi pomocí 3 itemů a dropovalo mi to skoro v každé místnosti, to se pak hrálo jedna radost, i když jsem stejně zařval díky své nezkušenosti:). Ale ono ani curse není k zahození, třebaže je zde brán převážně jako negativní stat, zvyšuje dropování peněz a nábojů, i když snižuje dropování všeho ostatního a ti zesílení nepřátelé občas dokáží být nepříjemní.

Yop, trik s klíčema a hnědýma truhlama znám (hnědé otevírám pouze když mi truhla jiné barvy nedropne zbraň v prvním patře nebo s pilotem pomocí té svorky), ale to s tím bossem jsem zatím nikdy nezkoušel... zkusím, byť se mi moc nechce toho prvního upižlávat pistolkou:).


A nový patch je docela fajn, je pravda, že jsem hru nehrál před ním, ale co jsem tak koukal, tak přidal poměrně dost fajn věcí, mimo spoustu jiných věcí třebas Sira Junkena:) (dost fajn companion, byť je složité ho sehnat a "vyupgradovat") a mini bosse, který se může objevit na kterémkoliv patře v jakékoliv místnosti (byť jich mohlo být víc), ale hru dokáže taky solidně oživit a hlavně jsou z něj ty zelené kredity a často dropuje mapu (čili garance secret roomu:)). Chtělo by to však časem nějaké placené DLC ve stylu těch Isaacovských:), které přinejmenším zdoubluje obsah.

Jinak nemáš nějaký trik na secret roomy? Nějak se mi nechce probíhat celé patro a plýtvat náboje do zbraní odstřelováním každé zdi... takhle secrety objevuji pouze pomocí mapy a té cihly. Někde jsem četl, že secrety bývají hodně často vedle místnosti s truhlou či v obchodě, ale dost často jsem neměl i žádný secret na patře a naopak jsem viděl u Totalbiscuita, že tam měl 2 na patro...

Edit: Yop, na těch secretech vedle treasure roomu asi něco bude, nikdy předtím jsem to nezkoušel, ale při současném runu jsem střílel do každé zdi v každém treasure roomu a našel hned 2 secrety. Zkoušet to v obchodech je těžší, páč je ta místnost poměrně velká a nedá se v ní střílet, aniž bych nenasral obchodníka (a blank se mi jen tak plýtvat nechce).
A hned se mi to podařilo dohrát podruhé:)... yop, ono to už snad teď půjde. Ještě mi zbývá jeden komponent na "bullet that can kill the past" a pak už jen vyřídit minulost každého charakteru:).
Taky mi přijde docela užitečné před druhým patrem projít Oubliette už kvůli možnosti najít nějaké další zbraně, těžké patro to není a ten boss je snad jeden z nejlehčích ve hře. S tím druhým secret patrem už to bude asi horší...
@Isair (21.02.2017 02:29): Tank byl po vydání jiný frajer, od té doby ho nerfli, teď už je v pohodě :)

Vliv coolness se trochu přeceňuje, koukám na jednoho streamera, co Gungeon hraje pravidelně (a měl 250+ streak výher) a ten tohle vůbec neřeší. Jeden dobrý tip od něj je před otevíráním jakýkoliv truhel vždycky zabít bosse, protože takhle máš garantované, že ti dropne zbraň, které jsou skoro vždycky lepší než pasivky. Přidej trik s garantovaným klíčem v shopu (to asi znáš) a téměř nikdy neotvírat hnědé truhly a nepotřebuješ doufat, že ti budou padat klíče :)

S Mine Flayerem jsem bojoval jen jednou, od toho nového patche jsem to skoro nehrál. Měl bych se k tomu vrátit, zbývají mi ještě dvě minulosti (Pilot a Marine).
Uff, tak Dragun konečně poražen a po 66 smrtích konečně dohráno:). Tuhé je to vážně jak kráva, ale naučit se to dá, oproti Isaacovi je to ještě více skill based a vyloženě overpowered runu se člověk hned tak nedočká. Ještě mi však pořád zbývají ty secret patra + "zlikvidování" minulosti každé postavy a nakonec ještě poražení Gungeon Mastera- Liche :), čili je toho stále ještě docela dost.
Největší problém je asi ta nízká šance na drop po vyčištění místnosti (byť pomocí coolness se dá dost zvýšit, avšak jen se správnými itemy), čili mnohdy jsem měl hafo heart containerů, ale neměl jsem je čím naplnit. A stejně tak ceny v obchodech bývají ve vyšších patrech už dost vysoké, čili to hráče nutí k naprosto preciznímu zvládnutí a prostor k chybování je zde naprosto minimální.




@Ronik (09.04.2016 13:17): Tank mi přijde poměrně jednoduchý (už třebas jen proto, že ta aréna nabízí dost prostoru ke skrytí před střelami), větší problém mi dělal ten nový boss Mine Flayer, avšak hra mi ho tam spawnovala tak často, že jsem se s ním naučil bojovat docela precizně a několikrát jej dal i bez ztráty jediného života. Nejhorší boss mi přijde High Priest na čtvrtém patře, ale při posledním runu jsem ho dal také na perfect a obdržel tak Master Round 4 :).
@Ronik (09.04.2016 14:32): Asi je potrebné čo najviackrát zdolať tých prvých jednoduchších bossov, pozbierať z nich zelené kredity a odomknúť potom v obchode nejaké poriadne ničivé zbrane, lebo na to doplácam asi najviac, že často nemám žiadne poriadne delo :)