Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@mrazikcomp (18.04.2017 16:18): Po objavení warpu už to neplatí, raketle sa potom nemusia pohybovať po šnúrach medzi systémami a voľne korzujú po celej galaxii. Vždy je dobré nechávať jednu flotilu aj hlboko v tyle, ďaleko za frontovou líniou.
tak sem stravil 64h /s prestavkama na jidlo a spanek / cely velikonoce se strategii za dolar :) , muzu rict ze ackoli me tam tam veci vadi / silena kamera v 3d bitvach / ze za ty prachy to byla super koupe , zadnych bugu sem si nevsiml , obchodu sem si vsiml ze mi soustava s obchodnima vylepsenima generovala celkem hodne velky profit , zasekavani se deje v momente kdy si vlastnik hodi blokadu soustavy a ty u ni zrovna parkujes nebo jsi priletel a bez toho abys ho zlikvidoval se nepohnes, na druhou stranu se to zas da pouzit ze si zahradis cesticku a vsechno za ni muze bejt bez vojska v klidu , pripadne s rychlou flotilou uzavres nepritele mezi dva systemy a proste musi prijmout boj :) jdu hledat jak bude vypadat dvojka
@orlop (26.08.2012 22:53):
Zaseknutí lodí na cizím území není chyba, ale vlastnost hry. Pokud nemáš s danou frakcí Open Borders nebo válku, tak se v oblasti vlivu (takové ty kroužky okolo planet) nemůžeš hýbat.
Obchodní cesty se vytvářejí automaticky se sousedícími systémy, pokud máš upgrady co zvyšují jejich limit, a je z nich Dust (zlato) a Research points. Jsou v přehledu říše, nebo u každého systému zvlášť
Poplatky za hrdiny jsem nějak nezaregistroval, zvyšují se s každou úrovní, ale jejich hodnota je v celkovém příjmu impéria zanedbatelná
O různé výhodnosti taky moc nevím, zaznamenal jsem jí snad jenom u lodí a rozdíl byl jedno kolo, čili mi to tak trochu dává smysl, protože když jede výroba pořád za sebou, tak se nemusí "resetovat" výrobní linka...
Hra je priserne nevyvazena. Evidentne se stale jeste pracuje na opravach (a to i celkem zasadnich), nicmene nemyslim si, ze by to dvakrat pomohlo. Dohral jsem jednou, vyhral jsem vicemene omylem na Diplomatic Victory, zatimco jsem se snazil vyhrat na Scientific Victory, u nejz si skutecne nedokazu dost dobre predstavit, ze by se dalo prirozene ziskat pred jinym vitezstvim.
Ale nevyvazenosti samozrejme trpi i mnohem niternejsi detaily, jako jsou poplatky za hrdiny, za nektere Star Improvements nebo system populacni spokojenosti.
V neposledni rade je hra zatim jeste silene, ale silene zabugovana - tabulky casto nereaguji na zmeny, cisla se ne vzdy scitaji spravne (napr. pri naklikani stejnych pozadavku v ruznem poradi muzete ziskat vyhodnejsi vysledek, ac by to tak byt nemelo), lode se casto zaseknou v cizim uzemi a stanou se zbytecnymi a neovladatelnymi.

No a pak jsou tu dalsi vlasnosti, nad kterymi jen kroutim hlavou. Musim napriklad rict, ze jsem vubec nepochopil obchod. Ac hra obsahuje spoustu moznosti vyzkumu, ktere vedou ke zkvalitneni obchodnich cest a zda se, ze obchod byl zamyslen jako zasadni soucast hry, nenasel jsem zadnou obrazovku nebo ovladaci panel, kde bych mohl obchodni cesty vytvaret - cesty proste existovaly, bez me kontroly, bez nejakeho lepsiho prehledu o tom, co obchoduji a za jakych podminek a nikdy jsem neprisel na to, jestli z toho vubec neco mam.

Co se singlu tyce, hodnotim 4.5/10. O pul roku testovani a dva honorare ekonomum navic, a mohlo to uplne klidne byt 8.5, tato hra ma silny nevyuzity potencial.
Ten souboj je bohuzel nejslabsi cast hry, ale to jen proto ze mas bud na vyber pomale prehrani s cutscenou, ktera prestane bavit po 10 bojich, a nebo automat kde ovsem zase nenastavis karty.. :-(
Každopádne to vypadá zaujímavo. Ťahové vesmírne 4x stratégie môžem, keďže mi to pripomína ako Master of Orion, Stars!, tak novší Sins... hlavne súboje na 5 fáz budú parádne... a ten technologický strom... uvidíme