Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Enchanter Enchanter Enchanter Enchanter
Infocom
Infocom
Infocom
Infocom
PC
1983
PC
1983
PCAt8bitC64Apple II
1983
AtST
1985
AmigaAmstCPC
1986
PCAt8bitC64Apple IITRS80
1983
AtST
1985
AmigaAmstCPCAmstPCW
1986
Enchanter Enchanter Enchanter Enchanter
Žánr
adventura > textová adventura *
adventura > textová adventura *
adventura > textová adventura *
adventura > textová adventura *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne

Enchanter je prvním dílem nové série interaktivních próz, kterou Marc Blank a Dave Lebling umístili do fiktivního světa své předcházející úspěšné trilogie Zork. Hráč je v něm postaven do role čarodějnického novice, který musí porazit černokněžníka Krilla. Důvod, proč spolek mágů určil pro tuto výpravu pouhého učně, spočívá v tom, že Krill by mocnější kouzelníky detekoval, zatímco nevýznamného učně si nevšimne.

Hráč tedy musí proniknou do Krillova zámku a na své cestě posbírat několik magických svitků. Díky nim se naučí nová kouzla a bude moci s jejich pomocí překonat jak nejrůznější překážky, tak nakonec i samotného Krilla. Sbírání kouzel a hlavní záporná postava tudíž představují inovativní obměnu pouhého nalézání pokladů, o níž byla trilogie Zork. Během putování je však nutné dbát i na hlad, žízeň a únavu a hra má navíc časový limit. Obtížností proto spadá do kategorie "standard".
Enchanter je prvním dílem nové série interaktivních próz, kterou Marc Blank a Dave Lebling umístili do fiktivního světa své předcházející úspěšné trilogie Zork. Hráč je v něm postaven do role čarodějnického novice, který musí porazit černokněžníka Krilla. Důvod, proč spolek mágů určil pro tuto výpravu pouhého učně, spočívá v tom, že Krill by mocnější kouzelníky detekoval, zatímco nevýznamného učně si nevšimne.

Hráč tedy musí proniknout do Krillova zámku a na své cestě posbírat několik magických svitků. Díky nim se naučí nová kouzla a bude moci s jejich pomocí překonat jak nejrůznější překážky, tak nakonec i samotného Krilla. Sbírání kouzel a hlavní záporná postava tudíž představují inovativní obměnu pouhého nalézání pokladů, o níž byla trilogie Zork. Během putování je však nutné dbát i na hlad, žízeň a únavu a hra má navíc časový limit. Obtížností proto spadá do kategorie "standard".
Enchanter je prvním dílem nové série interaktivních próz, kterou Marc Blank a Dave Lebling umístili do fiktivního světa své předcházející úspěšné trilogie Zork. Hráč je v něm postaven do role čarodějnického novice, který musí porazit černokněžníka Krilla. Důvod, proč spolek mágů určil pro tuto výpravu pouhého učně, spočívá v tom, že Krill by mocnější kouzelníky detekoval, zatímco nevýznamného učně si nevšimne.

Hráč tedy musí proniknout do Krillova zámku a na své cestě posbírat několik magických svitků. Díky nim se naučí nová kouzla a bude moci s jejich pomocí překonat jak nejrůznější překážky, tak nakonec i samotného Krilla. Sbírání kouzel a hlavní záporná postava tudíž představují inovativní obměnu pouhého nalézání pokladů, o níž byla trilogie Zork. Během putování je však nutné dbát i na hlad, žízeň a únavu a hra má navíc časový limit. Obtížností proto spadá do kategorie "standard".
Enchanter je prvním dílem nové série interaktivních próz, kterou Marc Blank a Dave Lebling umístili do fiktivního světa své předcházející úspěšné trilogie Zork. Hráč je v něm postaven do role čarodějnického novice, který musí porazit černokněžníka Krilla. Důvod, proč spolek mágů určil pro tuto výpravu pouhého učně, spočívá v tom, že Krill by mocnější kouzelníky detekoval, zatímco nevýznamného učně si nevšimne.

Hráč tedy musí proniknout do Krillova zámku a na své cestě posbírat několik magických svitků. Díky nim se naučí nová kouzla a bude moci s jejich pomocí překonat jak nejrůznější překážky, tak nakonec i samotného Krilla. Sbírání kouzel a hlavní záporná postava tudíž představují inovativní obměnu pouhého nalézání pokladů, o níž byla trilogie Zork. Během putování je však nutné dbát i na hlad, žízeň a únavu a hra má navíc časový limit. Obtížností proto spadá do kategorie "standard".