Enchanter je prvním dílem nové série interaktivních próz, kterou Marc Blank a Dave Lebling umístili do fiktivního světa své předcházející úspěšné trilogie Zork. Hráč je v něm postaven do role čarodějnického novice, který musí porazit černokněžníka Krilla. Důvod, proč spolek mágů určil pro tuto výpravu pouhého učně, spočívá v tom, že Krill by mocnější kouzelníky detekoval, zatímco nevýznamného učně si nevšimne.
Hráč tedy musí proniknou do Krillova zámku a na své cestě posbírat několik magických svitků. Díky nim se naučí nová kouzla a bude moci s jejich pomocí překonat jak nejrůznější překážky, tak nakonec i samotného Krilla. Sbírání kouzel a hlavní záporná postava tudíž představují inovativní obměnu pouhého nalézání pokladů, o níž byla trilogie Zork. Během putování je však nutné dbát i na hlad, žízeň a únavu a hra má navíc časový limit. Obtížností proto spadá do kategorie "standard".
Hráč tedy musí proniknou do Krillova zámku a na své cestě posbírat několik magických svitků. Díky nim se naučí nová kouzla a bude moci s jejich pomocí překonat jak nejrůznější překážky, tak nakonec i samotného Krilla. Sbírání kouzel a hlavní záporná postava tudíž představují inovativní obměnu pouhého nalézání pokladů, o níž byla trilogie Zork. Během putování je však nutné dbát i na hlad, žízeň a únavu a hra má navíc časový limit. Obtížností proto spadá do kategorie "standard".
Enchanter je prvním dílem nové série interaktivních próz, kterou Marc Blank a Dave Lebling umístili do fiktivního světa své předcházející úspěšné trilogie Zork. Hráč je v něm postaven do role čarodějnického novice, který musí porazit černokněžníka Krilla. Důvod, proč spolek mágů určil pro tuto výpravu pouhého učně, spočívá v tom, že Krill by mocnější kouzelníky detekoval, zatímco nevýznamného učně si nevšimne.
Hráč tedy musí proniknout do Krillova zámku a na své cestě posbírat několik magických svitků. Díky nim se naučí nová kouzla a bude moci s jejich pomocí překonat jak nejrůznější překážky, tak nakonec i samotného Krilla. Sbírání kouzel a hlavní záporná postava tudíž představují inovativní obměnu pouhého nalézání pokladů, o níž byla trilogie Zork. Během putování je však nutné dbát i na hlad, žízeň a únavu a hra má navíc časový limit. Obtížností proto spadá do kategorie "standard".
Hráč tedy musí proniknout do Krillova zámku a na své cestě posbírat několik magických svitků. Díky nim se naučí nová kouzla a bude moci s jejich pomocí překonat jak nejrůznější překážky, tak nakonec i samotného Krilla. Sbírání kouzel a hlavní záporná postava tudíž představují inovativní obměnu pouhého nalézání pokladů, o níž byla trilogie Zork. Během putování je však nutné dbát i na hlad, žízeň a únavu a hra má navíc časový limit. Obtížností proto spadá do kategorie "standard".
Enchanter je prvním dílem nové série interaktivních próz, kterou Marc Blank a Dave Lebling umístili do fiktivního světa své předcházející úspěšné trilogie Zork. Hráč je v něm postaven do role čarodějnického novice, který musí porazit černokněžníka Krilla. Důvod, proč spolek mágů určil pro tuto výpravu pouhého učně, spočívá v tom, že Krill by mocnější kouzelníky detekoval, zatímco nevýznamného učně si nevšimne.
Hráč tedy musí proniknout do Krillova zámku a na své cestě posbírat několik magických svitků. Díky nim se naučí nová kouzla a bude moci s jejich pomocí překonat jak nejrůznější překážky, tak nakonec i samotného Krilla. Sbírání kouzel a hlavní záporná postava tudíž představují inovativní obměnu pouhého nalézání pokladů, o níž byla trilogie Zork. Během putování je však nutné dbát i na hlad, žízeň a únavu a hra má navíc časový limit. Obtížností proto spadá do kategorie "standard".
Hráč tedy musí proniknout do Krillova zámku a na své cestě posbírat několik magických svitků. Díky nim se naučí nová kouzla a bude moci s jejich pomocí překonat jak nejrůznější překážky, tak nakonec i samotného Krilla. Sbírání kouzel a hlavní záporná postava tudíž představují inovativní obměnu pouhého nalézání pokladů, o níž byla trilogie Zork. Během putování je však nutné dbát i na hlad, žízeň a únavu a hra má navíc časový limit. Obtížností proto spadá do kategorie "standard".
Enchanter je prvním dílem nové série interaktivních próz, kterou Marc Blank a Dave Lebling umístili do fiktivního světa své předcházející úspěšné trilogie Zork. Hráč je v něm postaven do role čarodějnického novice, který musí porazit černokněžníka Krilla. Důvod, proč spolek mágů určil pro tuto výpravu pouhého učně, spočívá v tom, že Krill by mocnější kouzelníky detekoval, zatímco nevýznamného učně si nevšimne.
Hráč tedy musí proniknout do Krillova zámku a na své cestě posbírat několik magických svitků. Díky nim se naučí nová kouzla a bude moci s jejich pomocí překonat jak nejrůznější překážky, tak nakonec i samotného Krilla. Sbírání kouzel a hlavní záporná postava tudíž představují inovativní obměnu pouhého nalézání pokladů, o níž byla trilogie Zork. Během putování je však nutné dbát i na hlad, žízeň a únavu a hra má navíc časový limit. Obtížností proto spadá do kategorie "standard".
Hráč tedy musí proniknout do Krillova zámku a na své cestě posbírat několik magických svitků. Díky nim se naučí nová kouzla a bude moci s jejich pomocí překonat jak nejrůznější překážky, tak nakonec i samotného Krilla. Sbírání kouzel a hlavní záporná postava tudíž představují inovativní obměnu pouhého nalézání pokladů, o níž byla trilogie Zork. Během putování je však nutné dbát i na hlad, žízeň a únavu a hra má navíc časový limit. Obtížností proto spadá do kategorie "standard".