Další budovatelská strategie z rukou vývojářské firmy Impressions Games, jež je pokračovatelem her jako Pharaoh, Cleopatra - Queen of the Nile, Zeus: Poseidon. Zde se ocitáme v Číně. Hra nemění zaběhnutý princip hry, tedy stavění města, monumentů a zvedat úroveň města a obchodovat s dalšími městy. Grafika je jako vždy kouzelná a propracovaná do detailů, na což jsme od IG zvyklí.
Další budovatelská strategie z rukou vývojářských firem BreakAway Games a Impressions Games, jež je pokračovatelem her jako Caesar, Pharaoh nebo Zeus: Master of Olympus. Zde se ocitáme v Číně. Hra nemění zaběhnutý princip hry, tedy stavění města, monumentů a zvedat úroveň města a obchodovat s dalšími městy. Grafika je jako vždy kouzelná a propracovaná do detailů.
Další budovatelská strategie z rukou vývojářských firem BreakAway Games a Impressions Games, jež je pokračovatelem her jako Caesar, Pharaoh nebo Zeus: Master of Olympus. Zde se ocitáme v Číně. Hra nemění zaběhnutý princip hry, tedy stavění města, monumentů a zvedat úroveň města a obchodovat s dalšími městy. Grafika je jako vždy kouzelná a propracovaná do detailů.
Emperor: Rise of the Middle Kingdom je další z řady budovatelských strategií patřících do portfolia společnosti Impression Games, která je tvůrcem herní série Caesar nebo hry Pharaoh. Tentokrát nás děj zavádí do Číny a její přes tři tisíciletí dlouhé historie.
Hra nabízí sedm kampaní a pro úspěšné dokončení každé z nich budete muset splnit různé úkoly (dosáhnout určité úrovně, vystavět monument nebo třeba uzavřít alianci). To vše za pomocí výroby, výstavby, ekonomiky a politiky. Vše se zde točí kolem obyvatel vašeho města, kdy je zapotřebí zajistit především přísun potravin (z farem a lovem). S přibývajícím obyvatelstvem roste úměrně také kriminalita, objevují se nemocní a zvyšuje se potřeba duchovních záležitostí. K tomu odpovídá stavba příslušných budov. Přísun financí, potřebný pro tuto činnost zajišťujete pomocí výběru daní a obchodováním s okolními městy a vesnicemi. Dále je zde možnost uzavíraní aliancí (posláním darů) nebo napadení nepřátel pomocí vybudované armády, která plní i roli obrany.
Hra obsahuje multiplayer po internetu i lokální síti (max. 8 hráčů). Jsou zde dva herní módy - kooperace a konkurence.
Hra nabízí sedm kampaní a pro úspěšné dokončení každé z nich budete muset splnit různé úkoly (dosáhnout určité úrovně, vystavět monument nebo třeba uzavřít alianci). To vše za pomocí výroby, výstavby, ekonomiky a politiky. Vše se zde točí kolem obyvatel vašeho města, kdy je zapotřebí zajistit především přísun potravin (z farem a lovem). S přibývajícím obyvatelstvem roste úměrně také kriminalita, objevují se nemocní a zvyšuje se potřeba duchovních záležitostí. K tomu odpovídá stavba příslušných budov. Přísun financí, potřebný pro tuto činnost zajišťujete pomocí výběru daní a obchodováním s okolními městy a vesnicemi. Dále je zde možnost uzavíraní aliancí (posláním darů) nebo napadení nepřátel pomocí vybudované armády, která plní i roli obrany.
Hra obsahuje multiplayer po internetu i lokální síti (max. 8 hráčů). Jsou zde dva herní módy - kooperace a konkurence.
Emperor: Rise of the Middle Kingdom je budovatelská RTS, v níž je hlavním úkolem chránit a rozvíjet svěřené starobylé čínské město. Obyvatelstvu je nutné zabezpečit základní potřeby a toto se musí cítit dobře – těšit se z pocitu života ve vyspělé společnosti a mít možnost se bavit. Uvedené je podmíněno zaobstaráním materiálních zdrojů, zdravotní péče, vojenské ochrany a kulturního rozvoje. Sedm kampaní, jejichž cílem je typicky dosažení určitého objemu populace, vyrobení určitého množství nějaké komodity, vystavění monumentu, dobytí jiného města nebo splnění požadavků partnera pro uzavření spojenectví, je zasazeno do období od r. 2 033 př. n. l. do r. 1 234 n. l.; po tuto dobu se v péči hráče vystřídá mnoho měst, která projdou značnými změnami.
Mezi životní potřeby obyvatel patří nutnost přísunu jídla a přístupu k vodě a zdravotnické podpoře; starost o duševní blaho naproti tomu přísluší náboženství a peníze se získávají prodejem vyprodukovaných statků – obchodování ve hře hraje důležitou roli. Město je nezbytné bránit před nájezdy útočníků, zejména Mongolů, v jejichž čele stojí Čingischán (Genghis Khan), přičemž ovšem hrozba rozkladu fungujícího společenství má své činitele i ve svém nitru: s přibývající populací roste kriminalita, objevují se nemoci a zvyšuje se poptávka po duchovních službách. Zvláštním aspektem hry jsou zásahy božstva: přinášením obětí se hráč může vyhnout nepřízni vyšší moci, a pokud je aktivní hodně, dočká se toho, že jím spravovanému městu nadpřirozené síly dopřejí nějaký prospěch.
Dojem participace ve výjimečné civilizaci se v občanech vyvolává budováním monumentů. Stavba divu světa je přitom náročná na surovinové zdroje a čas, pročež započetí jeho výstavby představuje nemalou pravděpodobnost prohry vojenskou cestou. Monumenty v Emperor: Rise of the Middle Kingdom jsou například Velká čínská zeď (Great Wall of China), Velký kanál (Grand Canal) nebo mauzoleum zvané „Terakotová armáda“ (Terracotta Army).
Absolvováním kampaní hráč poznává historii Číny; zjišťuje, jak se v období téměř 3 300 let vlivem technologického pokroku a v souvislosti s tím, jak se u moci střídaly různé vládnoucí dynastie, měnila její ekonomika, armáda a diplomacie. V prvním scénáři je hráč pokorný venkovský stařešina, zodpovědný za vedení kočovného kmenu, v posledním služebníkem císaře, dohlížejícím na výstavbu hlavního města čínského impéria. Obtížnost každé kampaně, z nichž žádná není dostupná až po dokončení kterékoli jiné, začíná na nízké úrovni a v průběhu hry pozvolna roste. Multiplayer, který hra nabízí v módech kooperace a konkurence, lze hrát v až osmi hráčích; to po lokální síti nebo Internetu.
Mezi životní potřeby obyvatel patří nutnost přísunu jídla a přístupu k vodě a zdravotnické podpoře; starost o duševní blaho naproti tomu přísluší náboženství a peníze se získávají prodejem vyprodukovaných statků – obchodování ve hře hraje důležitou roli. Město je nezbytné bránit před nájezdy útočníků, zejména Mongolů, v jejichž čele stojí Čingischán (Genghis Khan), přičemž ovšem hrozba rozkladu fungujícího společenství má své činitele i ve svém nitru: s přibývající populací roste kriminalita, objevují se nemoci a zvyšuje se poptávka po duchovních službách. Zvláštním aspektem hry jsou zásahy božstva: přinášením obětí se hráč může vyhnout nepřízni vyšší moci, a pokud je aktivní hodně, dočká se toho, že jím spravovanému městu nadpřirozené síly dopřejí nějaký prospěch.
Dojem participace ve výjimečné civilizaci se v občanech vyvolává budováním monumentů. Stavba divu světa je přitom náročná na surovinové zdroje a čas, pročež započetí jeho výstavby představuje nemalou pravděpodobnost prohry vojenskou cestou. Monumenty v Emperor: Rise of the Middle Kingdom jsou například Velká čínská zeď (Great Wall of China), Velký kanál (Grand Canal) nebo mauzoleum zvané „Terakotová armáda“ (Terracotta Army).
Absolvováním kampaní hráč poznává historii Číny; zjišťuje, jak se v období téměř 3 300 let vlivem technologického pokroku a v souvislosti s tím, jak se u moci střídaly různé vládnoucí dynastie, měnila její ekonomika, armáda a diplomacie. V prvním scénáři je hráč pokorný venkovský stařešina, zodpovědný za vedení kočovného kmenu, v posledním služebníkem císaře, dohlížejícím na výstavbu hlavního města čínského impéria. Obtížnost každé kampaně, z nichž žádná není dostupná až po dokončení kterékoli jiné, začíná na nízké úrovni a v průběhu hry pozvolna roste. Multiplayer, který hra nabízí v módech kooperace a konkurence, lze hrát v až osmi hráčích; to po lokální síti nebo Internetu.
Emperor: Rise of the Middle Kingdom je budovatelská RTS, v níž je hlavním úkolem chránit a rozvíjet svěřené starobylé čínské město. Obyvatelstvu je nutné zabezpečit základní potřeby a toto se musí cítit dobře – těšit se z pocitu života ve vyspělé společnosti a mít možnost se bavit. Uvedené je podmíněno zaobstaráním materiálních zdrojů, zdravotní péče, vojenské ochrany a kulturního rozvoje. Sedm kampaní, jejichž cílem je typicky dosažení určitého objemu populace, vyrobení určitého množství nějaké komodity, vystavění monumentu, dobytí jiného města nebo splnění požadavků partnera pro uzavření spojenectví, je zasazeno do období od r. 2 033 př. n. l. do r. 1 234 n. l.; po tuto dobu se v péči hráče vystřídá mnoho měst, která projdou značnými změnami.
Mezi životní potřeby obyvatel patří nutnost přísunu jídla a přístupu k vodě a zdravotnické podpoře; starost o duševní blaho naproti tomu přísluší náboženství a peníze se získávají prodejem vyprodukovaných statků – obchodování ve hře hraje důležitou roli. Město je nezbytné bránit před nájezdy útočníků, zejména Mongolů, v jejichž čele stojí Čingischán (Genghis Khan), přičemž ovšem hrozba rozkladu fungujícího společenství má své činitele i ve svém nitru: s přibývající populací roste kriminalita, objevují se nemoci a zvyšuje se poptávka po duchovních službách. Zvláštním aspektem hry jsou zásahy božstva: přinášením obětí se hráč může vyhnout nepřízni vyšší moci, a pokud je aktivní hodně, dočká se toho, že jím spravovanému městu nadpřirozené síly dopřejí nějaký prospěch.
Dojem participace ve výjimečné civilizaci se v občanech vyvolává budováním monumentů. Stavba divu světa je přitom náročná na surovinové zdroje a čas, pročež započetí jeho výstavby představuje nemalou pravděpodobnost prohry vojenskou cestou. Monumenty v Emperor: Rise of the Middle Kingdom jsou například Velká čínská zeď (Great Wall of China), Velký kanál (Grand Canal) nebo mauzoleum zvané „Terakotová armáda“ (Terracotta Army).
Absolvováním kampaní hráč poznává historii Číny; zjišťuje, jak se v období téměř 3 300 let vlivem technologického pokroku a v souvislosti s tím, jak se u moci střídaly různé vládnoucí dynastie, měnila její ekonomika, armáda a diplomacie. V prvním scénáři je hráč pokorný venkovský stařešina, zodpovědný za vedení kočovného kmenu, v posledním služebníkem císaře, dohlížejícím na výstavbu hlavního města čínského impéria. Obtížnost každé kampaně, z nichž žádná není dostupná až po dokončení kterékoli jiné, začíná na nízké úrovni a v průběhu hry pozvolna roste. Multiplayer, který hra nabízí v módech kooperace a konkurence, lze hrát v až osmi hráčích; to po lokální síti nebo Internetu.
Mezi životní potřeby obyvatel patří nutnost přísunu jídla a přístupu k vodě a zdravotnické podpoře; starost o duševní blaho naproti tomu přísluší náboženství a peníze se získávají prodejem vyprodukovaných statků – obchodování ve hře hraje důležitou roli. Město je nezbytné bránit před nájezdy útočníků, zejména Mongolů, v jejichž čele stojí Čingischán (Genghis Khan), přičemž ovšem hrozba rozkladu fungujícího společenství má své činitele i ve svém nitru: s přibývající populací roste kriminalita, objevují se nemoci a zvyšuje se poptávka po duchovních službách. Zvláštním aspektem hry jsou zásahy božstva: přinášením obětí se hráč může vyhnout nepřízni vyšší moci, a pokud je aktivní hodně, dočká se toho, že jím spravovanému městu nadpřirozené síly dopřejí nějaký prospěch.
Dojem participace ve výjimečné civilizaci se v občanech vyvolává budováním monumentů. Stavba divu světa je přitom náročná na surovinové zdroje a čas, pročež započetí jeho výstavby představuje nemalou pravděpodobnost prohry vojenskou cestou. Monumenty v Emperor: Rise of the Middle Kingdom jsou například Velká čínská zeď (Great Wall of China), Velký kanál (Grand Canal) nebo mauzoleum zvané „Terakotová armáda“ (Terracotta Army).
Absolvováním kampaní hráč poznává historii Číny; zjišťuje, jak se v období téměř 3 300 let vlivem technologického pokroku a v souvislosti s tím, jak se u moci střídaly různé vládnoucí dynastie, měnila její ekonomika, armáda a diplomacie. V prvním scénáři je hráč pokorný venkovský stařešina, zodpovědný za vedení kočovného kmenu, v posledním služebníkem císaře, dohlížejícím na výstavbu hlavního města čínského impéria. Obtížnost každé kampaně, z nichž žádná není dostupná až po dokončení kterékoli jiné, začíná na nízké úrovni a v průběhu hry pozvolna roste. Multiplayer, který hra nabízí v módech kooperace a konkurence, lze hrát v až osmi hráčích; to po lokální síti nebo Internetu.
Emperor: Rise of the Middle Kingdom je budovatelská RTS, v níž je hlavním úkolem chránit a rozvíjet svěřené starobylé čínské město. Obyvatelstvu je nutné zabezpečit základní potřeby a toto se musí cítit dobře – těšit se z pocitu života ve vyspělé společnosti a mít možnost se bavit. Uvedené je podmíněno zaobstaráním materiálních zdrojů, zdravotní péče, vojenské ochrany a kulturního rozvoje. Sedm kampaní, jejichž cílem je typicky dosažení určitého objemu populace, vyrobení určitého množství nějaké komodity, vystavění monumentu, dobytí jiného města nebo splnění požadavků partnera pro uzavření spojenectví, je zasazeno do období od r. 2033 př. n. l. do r. 1234 n. l.; po tuto dobu se v péči hráče vystřídá mnoho měst, která projdou značnými změnami.
Mezi životní potřeby obyvatel patří nutnost přísunu jídla a přístupu k vodě a zdravotnické podpoře; starost o duševní blaho naproti tomu přísluší náboženství a peníze se získávají prodejem vyprodukovaných statků – obchodování ve hře hraje důležitou roli. Město je nezbytné bránit před nájezdy útočníků, zejména Mongolů, v jejichž čele stojí Čingischán (Genghis Khan), přičemž ovšem hrozba rozkladu fungujícího společenství má své činitele i ve svém nitru: s přibývající populací roste kriminalita, objevují se nemoci a zvyšuje se poptávka po duchovních službách. Zvláštním aspektem hry jsou zásahy božstva: přinášením obětí se hráč může vyhnout nepřízni vyšší moci, a pokud je aktivní hodně, dočká se toho, že jím spravovanému městu nadpřirozené síly dopřejí nějaký prospěch.
Dojem participace ve výjimečné civilizaci se v občanech vyvolává budováním monumentů. Stavba divu světa je přitom náročná na surovinové zdroje a čas, pročež započetí jeho výstavby představuje nemalou pravděpodobnost prohry vojenskou cestou. Monumenty v Emperor: Rise of the Middle Kingdom jsou například Velká čínská zeď (Great Wall of China), Velký kanál (Grand Canal) nebo mauzoleum zvané „Terakotová armáda“ (Terracotta Army).
Absolvováním kampaní hráč poznává historii Číny; zjišťuje, jak se v období téměř 3 300 let vlivem technologického pokroku a v souvislosti s tím, jak se u moci střídaly různé vládnoucí dynastie, měnila její ekonomika, armáda a diplomacie. V prvním scénáři je hráč pokorný venkovský stařešina, zodpovědný za vedení kočovného kmenu, v posledním služebníkem císaře, dohlížejícím na výstavbu hlavního města čínského impéria. Obtížnost každé kampaně, z nichž žádná není dostupná až po dokončení kterékoli jiné, začíná na nízké úrovni a v průběhu hry pozvolna roste. Multiplayer, který hra nabízí v módech kooperace a konkurence, lze hrát v až osmi hráčích; to po lokální síti nebo Internetu.
Mezi životní potřeby obyvatel patří nutnost přísunu jídla a přístupu k vodě a zdravotnické podpoře; starost o duševní blaho naproti tomu přísluší náboženství a peníze se získávají prodejem vyprodukovaných statků – obchodování ve hře hraje důležitou roli. Město je nezbytné bránit před nájezdy útočníků, zejména Mongolů, v jejichž čele stojí Čingischán (Genghis Khan), přičemž ovšem hrozba rozkladu fungujícího společenství má své činitele i ve svém nitru: s přibývající populací roste kriminalita, objevují se nemoci a zvyšuje se poptávka po duchovních službách. Zvláštním aspektem hry jsou zásahy božstva: přinášením obětí se hráč může vyhnout nepřízni vyšší moci, a pokud je aktivní hodně, dočká se toho, že jím spravovanému městu nadpřirozené síly dopřejí nějaký prospěch.
Dojem participace ve výjimečné civilizaci se v občanech vyvolává budováním monumentů. Stavba divu světa je přitom náročná na surovinové zdroje a čas, pročež započetí jeho výstavby představuje nemalou pravděpodobnost prohry vojenskou cestou. Monumenty v Emperor: Rise of the Middle Kingdom jsou například Velká čínská zeď (Great Wall of China), Velký kanál (Grand Canal) nebo mauzoleum zvané „Terakotová armáda“ (Terracotta Army).
Absolvováním kampaní hráč poznává historii Číny; zjišťuje, jak se v období téměř 3 300 let vlivem technologického pokroku a v souvislosti s tím, jak se u moci střídaly různé vládnoucí dynastie, měnila její ekonomika, armáda a diplomacie. V prvním scénáři je hráč pokorný venkovský stařešina, zodpovědný za vedení kočovného kmenu, v posledním služebníkem císaře, dohlížejícím na výstavbu hlavního města čínského impéria. Obtížnost každé kampaně, z nichž žádná není dostupná až po dokončení kterékoli jiné, začíná na nízké úrovni a v průběhu hry pozvolna roste. Multiplayer, který hra nabízí v módech kooperace a konkurence, lze hrát v až osmi hráčích; to po lokální síti nebo Internetu.