Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Edge Edge Edge Edge Edge Edge Edge Edge
Mobigame •  Two Tribes (PC)
Mobigame •  Two Tribes (PC)
Mobigame •  Two Tribes (PC)
Mobigame •  Two Tribes (PC)
Mobigame •  Two Tribes (PC) •  Cosmigo (3DS)
Mobigame •  Two Tribes (PC, WiiU) •  Cosmigo (3DS)
Mobigame •  Two Tribes (PC, WiiU) •  Cosmigo (3DS)
Mobigame •  Two Tribes (PC, WiiU) •  Cosmigo (3DS)
PC
11.08.2011
PC
11.08.2011
PC
11.08.2011
PC
11.08.2011
PS3PSP
01.12.2010
PC
11.08.2011
WiiU
21.11.2013
3DS
26.12.2013
PS3PSP
01.12.2010
PC
11.08.2011
WiiU
21.11.2013
3DS
26.12.2013
iOS
04.01.2009
J2ME
17.12.2009
AndroidBBerry
09.02.2010
PS3PSP
01.12.2010
PC
11.08.2011
WiiU
21.11.2013
3DS
26.12.2013
iOS
04.01.2009
J2ME
17.12.2009
AndroidBBerry
09.02.2010
PS3PSP
01.12.2010
PC
11.08.2011
WiiU
21.11.2013
3DS
26.12.2013
Edge Edge Edge Edge Edge Edge Edge Edge
Žánr
logická > logický rychlík *
logická > logický rychlík *
logická > logický rychlík *
logická > logický rychlík *
logická > logický rychlík *
logická > logický rychlík *
logická > logický rychlík *
logická > logický rychlík *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne ne ne ne ne

Hra původně vyvinutá v roce 2008 pro iPhone OS sklidila řadu ocenění, také proto byla portována na další platformy (PS3, PSP, atd.) a v roce 2011 se konečně hráči dočkali i digitálně distribuované PC verze.

Cílem je dovést co nejrychleji krychli přes různé překážky na konec levelu, přičemž herní svět, na který je nahlíženo z izometrického pohledu, je složen jen z různě se pohybujících a propadávajících se krychlí a plošinek. Během každého levelu se dají pro vylepšení skóre sbírat menší barevné krychličky, přičemž hráč může také "umřít", to když se svojí krychlí spadne či ho rozdrtí jiná krychle. Podle času, počtu smrtí a sebraných krychliček je pak hráč ohodnocen (rank A,B,C,D,E).

Edge nabízí 48 základních a několik desítek dalších, bonusových, levelů, přičemž v těch pokročilejších úrovních je již třeba využívat pokročilejších technik, např. balancování na hraně, čímž se dá "přichytit" na pohybující se objekt a svézt se s ním přes zdánlivě nepřekonatelnou propast.
Hra původně vyvinutá v roce 2008 pro iPhone OS sklidila řadu ocenění, také proto byla portována na další platformy (PS3, PSP, atd.) a v roce 2011 se konečně hráči dočkali i digitálně distribuované PC verze.

Cílem je dovést co nejrychleji krychli přes různé překážky na konec levelu, přičemž herní svět, na který je nahlíženo z izometrického pohledu, je složen jen z různě se pohybujících a propadávajících se krychlí a plošinek. Během každého levelu se dají pro vylepšení skóre sbírat menší barevné krychličky, přičemž hráč může také "umřít", to když se svojí krychlí spadne či ho rozdrtí jiná krychle. Podle času, počtu smrtí a sebraných krychliček je pak hráč ohodnocen (rank A,B,C,D,E).

Edge nabízí 48 základních a několik desítek dalších, bonusových, levelů, přičemž v těch pokročilejších úrovních je již třeba využívat pokročilejších technik, např. balancování na hraně, čímž se dá "přichytit" na pohybující se objekt a svézt se s ním přes zdánlivě nepřekonatelnou propast.
Hra původně vyvinutá v roce 2008 pro iPhone OS sklidila řadu ocenění, také proto byla portována na další platformy (PS3, PSP, atd.) a v roce 2011 se konečně hráči dočkali i digitálně distribuované PC verze.

Cílem je dovést co nejrychleji krychli přes různé překážky na konec levelu, přičemž herní svět, na který je nahlíženo z izometrického pohledu, je složen jen z různě se pohybujících a propadávajících se krychlí a plošinek. Během každého levelu se dají pro vylepšení skóre sbírat menší barevné krychličky, přičemž hráč může také "umřít", to když se svojí krychlí spadne či ho rozdrtí jiná krychle. Podle času, počtu smrtí a sebraných krychliček je pak hráč ohodnocen (rank A,B,C,D,E).

Edge nabízí 48 základních a několik desítek dalších, bonusových, levelů, přičemž v těch pokročilejších úrovních je již třeba využívat pokročilejších technik, např. balancování na hraně, čímž se dá "přichytit" na pohybující se objekt a svézt se s ním přes zdánlivě nepřekonatelnou propast.
Hra původně vyvinutá v roce 2008 pro iPhone OS sklidila řadu ocenění, také proto byla portována na další platformy (PS3, PSP atd.) a v roce 2011 se konečně hráči dočkali i digitálně distribuované PC verze.

Cílem je dovést co nejrychleji krychli přes různé překážky na konec levelu, přičemž herní svět, na který je nahlíženo z izometrického pohledu, je složen jen z různě se pohybujících a propadávajících se krychlí a plošinek. Během každého levelu se dají pro vylepšení skóre sbírat menší barevné krychličky, přičemž hráč může také "umřít", to když se svojí krychlí spadne či ho rozdrtí jiná krychle. Podle času, počtu smrtí a sebraných krychliček je pak hráč ohodnocen (rank A, B, C, D, E).

Edge nabízí 48 základních a několik desítek dalších, bonusových, levelů, přičemž v těch pokročilejších úrovních je již třeba využívat pokročilejších technik, např. balancování na hraně, čímž se dá "přichytit" na pohybující se objekt a svézt se s ním přes zdánlivě nepřekonatelnou propast.
Hra původně vyvinutá v roce 2008 pro iPhone OS sklidila řadu ocenění, také proto byla portována na další platformy (PS3, PSP atd.) a v roce 2011 se konečně hráči dočkali i digitálně distribuované PC verze.

Cílem je dovést co nejrychleji krychli přes různé překážky na konec levelu, přičemž herní svět, na který je nahlíženo z izometrického pohledu, je složen jen z různě se pohybujících a propadávajících se krychlí a plošinek. Během každého levelu se dají pro vylepšení skóre sbírat menší barevné krychličky, přičemž hráč může také "umřít", to když se svojí krychlí spadne či ho rozdrtí jiná krychle. Podle času, počtu smrtí a sebraných krychliček je pak hráč ohodnocen (rank A, B, C, D, E).

Edge nabízí 48 základních a několik desítek dalších, bonusových, levelů, přičemž v těch pokročilejších úrovních je již třeba využívat pokročilejších technik, např. balancování na hraně, čímž se dá "přichytit" na pohybující se objekt a svézt se s ním přes zdánlivě nepřekonatelnou propast.
Hra původně vyvinutá v roce 2008 pro iPhone OS sklidila řadu ocenění, také proto byla portována na další platformy (PS3, PSP atd.) a v roce 2011 se konečně hráči dočkali i digitálně distribuované PC verze.

Cílem je dovést co nejrychleji krychli přes různé překážky na konec levelu, přičemž herní svět, na který je nahlíženo z izometrického pohledu, je složen jen z různě se pohybujících a propadávajících se krychlí a plošinek. Během každého levelu se dají pro vylepšení skóre sbírat menší barevné krychličky, přičemž hráč může také "umřít", to když se svojí krychlí spadne či ho rozdrtí jiná krychle. Podle času, počtu smrtí a sebraných krychliček je pak hráč ohodnocen (rank A, B, C, D, E).

Edge nabízí 48 základních a několik desítek dalších, bonusových, levelů, přičemž v těch pokročilejších úrovních je již třeba využívat pokročilejších technik, např. balancování na hraně, čímž se dá "přichytit" na pohybující se objekt a svézt se s ním přes zdánlivě nepřekonatelnou propast.
Hra původně vyvinutá v roce 2008 pro iPhone OS sklidila řadu ocenění, také proto byla portována na další platformy (PS3, PSP atd.) a v roce 2011 se konečně hráči dočkali i digitálně distribuované PC verze.

Cílem je dovést co nejrychleji krychli přes různé překážky na konec levelu, přičemž herní svět, na který je nahlíženo z izometrického pohledu, je složen jen z různě se pohybujících a propadávajících se krychlí a plošinek. Během každého levelu se dají pro vylepšení skóre sbírat menší barevné krychličky, přičemž hráč může také "umřít", to když se svojí krychlí spadne či ho rozdrtí jiná krychle. Podle času, počtu smrtí a sebraných krychliček je pak hráč ohodnocen (rank A, B, C, D, E).

Edge nabízí 48 základních a několik desítek dalších, bonusových, levelů, přičemž v těch pokročilejších úrovních je již třeba využívat pokročilejších technik, např. balancování na hraně, čímž se dá "přichytit" na pohybující se objekt a svézt se s ním přes zdánlivě nepřekonatelnou propast.
Hra původně vyvinutá v roce 2008 pro iOS sklidila řadu ocenění, také proto byla portována na další platformy (PS3, PSP atd.) a v roce 2011 se konečně hráči dočkali i digitálně distribuované PC verze.

Cílem je dovést co nejrychleji krychli přes různé překážky na konec levelu, přičemž herní svět, na který je nahlíženo z izometrického pohledu, je složen jen z různě se pohybujících a propadávajících se krychlí a plošinek. Během každého levelu se dají pro vylepšení skóre sbírat menší barevné krychličky, přičemž hráč může také "umřít", to když se svojí krychlí spadne či ho rozdrtí jiná krychle. Podle času, počtu smrtí a sebraných krychliček je pak hráč ohodnocen (rank A, B, C, D, E).

Edge nabízí 48 základních a několik desítek dalších, bonusových, levelů, přičemž v těch pokročilejších úrovních je již třeba využívat pokročilejších technik, např. balancování na hraně, čímž se dá "přichytit" na pohybující se objekt a svézt se s ním přes zdánlivě nepřekonatelnou propast.
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://twotribes.com/message/edge/)
Oficiální stránky hry (http://twotribes.com/message/edge/)
Oficiální stránky hry (http://twotribes.com/message/edge/)
Oficiální stránky hry (http://twotribes.com/message/edge/)
Oficiální stránky hry (http://twotribes.com/message/edge/)
Oficiální stránky hry (http://twotribes.com/message/edge/)