Dungeon Lords MMXII je reedice původního Dungeon Lords z května 2005, kterému se pro svojí zabugovanost dostalo rozporuplného přijetí napříč herním publikem. Ty nejhorší chyby řešila tzv. "sběratelská edice" z února 2006 a vývojáři z Heuristic Park se pak rozhodli napravit svou pošramocenou pověst pokračováním jménem Dungeon Lords: The Orb and the Oracle s předpokládaným datem vydání v roce 2009. Vývoj byl však náhle ukončen a v dubnu 2012 oznámili švédští Nordic Games ve spolupráci s D.W. Bradleym právě Dungeon Lords MMXII (2012), který má být podle slov vývojářů finální verzí hry, jakou mělo být už její první vydání. Obsahuje jak veškeré záplaty, kterých se hra dočkala od svého vzniku, tak řadu nových prvků, včetně podpory vysokých rozlišení, upraveného audia, vylepšené vizuální stránky, nových questů a povolání, stejně jako podpory kooperativního režimu až pro 8 hráčů nebo nové "fullscreen" mapy.
Dungeon Lords MMXII je reedice původního Dungeon Lords z května 2005, kterému se pro svojí zabugovanost dostalo rozporuplného přijetí napříč herním publikem. Ty nejhorší chyby řešila tzv. "sběratelská edice" z února 2006 a vývojáři z Heuristic Park se pak rozhodli napravit svou pošramocenou pověst pokračováním jménem Dungeon Lords: The Orb and the Oracle s předpokládaným datem vydání v roce 2009. Vývoj byl však náhle ukončen a v dubnu 2012 oznámili švédští Nordic Games ve spolupráci s D.W. Bradleym právě Dungeon Lords MMXII (2012), který má být podle slov vývojářů finální verzí hry, jakou mělo být už její první vydání. Obsahuje jak veškeré záplaty, kterých se hra dočkala od svého vzniku, tak řadu nových prvků, včetně podpory vysokých rozlišení, upraveného audia, vylepšené vizuální stránky, nových questů a povolání, stejně jako podpory kooperativního režimu až pro 8 hráčů nebo nové "fullscreen" mapy.
Dungeon Lords MMXII je reedice původního Dungeon Lords z května 2005, kterému se pro svoji zabugovanost dostalo rozporuplného přijetí napříč herním publikem. Ty nejhorší chyby řešila tzv. "sběratelská edice" z února 2006 a vývojáři z Heuristic Park se pak rozhodli napravit svou pošramocenou pověst pokračováním jménem Dungeon Lords: The Orb and the Oracle s předpokládaným datem vydání v roce 2009. Vývoj byl však náhle ukončen a v dubnu 2012 oznámili švédští Nordic Games ve spolupráci s D. W. Bradleym právě Dungeon Lords MMXII (2012), který má být podle slov vývojářů finální verzí hry, jakou mělo být už její první vydání. Obsahuje jak veškeré záplaty, kterých se hra dočkala od svého vzniku, tak řadu nových prvků, včetně podpory vysokých rozlišení, upraveného audia, vylepšené vizuální stránky, nových questů a povolání, stejně jako podpory kooperativního režimu až pro 8 hráčů nebo nové "fullscreen" mapy.
Dungeon Lords MMXII je reedice původního Dungeon Lords z května 2005, kterému se pro svoji zabugovanost dostalo rozporuplného přijetí napříč herním publikem. Ty nejhorší chyby řešila tzv. "sběratelská edice" z února 2006 a vývojáři z Heuristic Park se pak rozhodli napravit svou pošramocenou pověst pokračováním jménem Dungeon Lords: The Orb and the Oracle s předpokládaným datem vydání v roce 2009. Vývoj byl však náhle ukončen a v dubnu 2012 oznámili švédští Nordic Games ve spolupráci s D. W. Bradleym právě Dungeon Lords MMXII (2012), který má být podle slov vývojářů finální verzí hry, jakou mělo být už její první vydání. Obsahuje jak veškeré záplaty, kterých se hra dočkala od svého vzniku, tak řadu nových prvků, včetně podpory vysokých rozlišení, upraveného audia, vylepšené vizuální stránky, nových questů a povolání, stejně jako podpory kooperativního režimu až pro 8 hráčů nebo nové "fullscreen" mapy.