Je tomu již 14 let, co vyšel první díl point 'n click adventurní ságy The Longest Journey, který svého času mnohým doslova vyrazil dech. Titul se pro mnoho adventuristů stal kultem, neřku-li jedním z průkopníků svého žánru. I druhý díl Dreamfall: The Longest Journey mnohé potěšil, byť se nesl v akčnějším stylu a mnoho věcí bylo změněno. Obsazení, k prvobytné April Ryan přibyli Zoë Castilla a Kian Alvan, a příběhová stránka. Když už se zdálo, že otec série Ragnar Tørnquist dá TLJ světům Arcadie a Starku navždy sbohem, neučinil tak, značku resuscitoval a přivedl zpět mezi hráče. Očekávané reakce se naplno ukázaly v následné kickstarterové kampani, tentokráte však pod záštitou zbrusu studia Red Thread Games. Kádr, téměř ve stejném složení, se rozhodl třetí díl zakončit v epizodickém formátu, resp. jej rozdělit do pěti "knih". Z nichž první se honosí přízviskem "Reborn".
Příběh nadále drží krok nastoleným svým sourozencem, resp. jeho vyústěním, završeném v tom nejnapínavějším okamžiku. Pomyslný startovní kolík přebírá Zoë a Kian. Zoë, stále v komatózním stavu, započíná svou cestu za procitnutím v rovině astrální, v dystopickém středoevropském megaměstě Europolis, rozprostírajícím se při hranicích České republiky, Polska, Německa, Belgie a Nizozemska. V případě Kiana jsme odveleni na scénu vězeňského bloku, v němž, dumajíc nad nedávnými událostmi, čekáme na vykonání trestu smrti. Pochopitelně do těchto nezáviděníhodných situací razantně zasáhneme.
Tørnquist hratelnost obohatil hned několika menšími novinkami. Např. dialogové okénko pracuje "náznakově", najetím na konverzační položku začneme vést interní monolog a uvažovat nad reakcí. Finální sdělení ve skutečnosti tedy může vyznít odlišně než jsme zamýšleli (inspirace Mass Effectem). Mezi další "fičuru" patří i "shrnovač rozhodnutí" (dobrovolný), díky němuž se můžeme dozvědět, kdo z komunity a v jakém počtu se přiklonil k té či oné volbě (viz The Walking Dead). Pohled z třetí osoby zůstal zachován. Důraz je kladen hlavně na rozhovory, minihry a puzzle/průzkumnou stránku věci (nelineárnost).
Svazky pentalogie pokrývají všechna roční období a zároveň v nich jsou rozvinuty určité fáze života. Postupně nám představí zbývající dvě hratelné postavy, jež jsou zatím zahalené tajemstvím.
Příběh nadále drží krok nastoleným svým sourozencem, resp. jeho vyústěním, završeném v tom nejnapínavějším okamžiku. Pomyslný startovní kolík přebírá Zoë a Kian. Zoë, stále v komatózním stavu, započíná svou cestu za procitnutím v rovině astrální, v dystopickém středoevropském megaměstě Europolis, rozprostírajícím se při hranicích České republiky, Polska, Německa, Belgie a Nizozemska. V případě Kiana jsme odveleni na scénu vězeňského bloku, v němž, dumajíc nad nedávnými událostmi, čekáme na vykonání trestu smrti. Pochopitelně do těchto nezáviděníhodných situací razantně zasáhneme.
Tørnquist hratelnost obohatil hned několika menšími novinkami. Např. dialogové okénko pracuje "náznakově", najetím na konverzační položku začneme vést interní monolog a uvažovat nad reakcí. Finální sdělení ve skutečnosti tedy může vyznít odlišně než jsme zamýšleli (inspirace Mass Effectem). Mezi další "fičuru" patří i "shrnovač rozhodnutí" (dobrovolný), díky němuž se můžeme dozvědět, kdo z komunity a v jakém počtu se přiklonil k té či oné volbě (viz The Walking Dead). Pohled z třetí osoby zůstal zachován. Důraz je kladen hlavně na rozhovory, minihry a puzzle/průzkumnou stránku věci (nelineárnost).
Svazky pentalogie pokrývají všechna roční období a zároveň v nich jsou rozvinuty určité fáze života. Postupně nám představí zbývající dvě hratelné postavy, jež jsou zatím zahalené tajemstvím.
Je tomu již 14 let, co vyšel první díl point 'n click adventurní ságy The Longest Journey, který svého času mnohým doslova vyrazil dech. Titul se pro mnoho adventuristů stal kultem, neřku-li jedním z průkopníků svého žánru. I druhý díl Dreamfall: The Longest Journey mnohé potěšil, byť se nesl v akčnějším stylu a mnoho věcí bylo změněno. Obsazení, k prvobytné April Ryan přibyli Zoë Castilla a Kian Alvan, a příběhová stránka. Když už se zdálo, že otec série Ragnar Tørnquist dá TLJ světům Arcadie a Starku navždy sbohem, neučinil tak, značku resuscitoval a přivedl zpět mezi hráče. Očekávané reakce se naplno ukázaly v následné kickstarterové kampani, tentokráte však pod záštitou zbrusu nového studia Red Thread Games. Kádr, téměř ve stejném složení, se rozhodl třetí díl zakončit v epizodickém formátu, resp. jej rozdělit do pěti "knih", z nichž první se honosí přízviskem "Reborn".
Příběh nadále drží krok nastoleným svým sourozencem, resp. jeho vyústěním, završeném v tom nejnapínavějším okamžiku. Pomyslný startovní kolík přebírá Zoë a Kian. Zoë, stále v komatózním stavu, započíná svou cestu za procitnutím v rovině astrální, v dystopickém středoevropském megaměstě Europolis, rozprostírajícím se při hranicích České republiky, Polska, Německa, Belgie a Nizozemska. V případě Kiana jsme odveleni na scénu vězeňského bloku, v němž, dumajíc nad nedávnými událostmi, čekáme na vykonání trestu smrti. Pochopitelně do těchto nezáviděníhodných situací razantně zasáhneme.
Tørnquist hratelnost obohatil hned několika menšími novinkami. Např. dialogové okénko pracuje "náznakově", najetím na konverzační položku začneme vést interní monolog a uvažovat nad reakcí. Finální sdělení ve skutečnosti tedy může vyznít odlišně než jsme zamýšleli (inspirace Mass Effectem). Mezi další "fičuru" patří i "shrnovač rozhodnutí" (dobrovolný), díky němuž se můžeme dozvědět, kdo z komunity a v jakém počtu se přiklonil k té či oné volbě (viz The Walking Dead). Pohled z třetí osoby zůstal zachován. Důraz je kladen hlavně na rozhovory, minihry a puzzle/průzkumnou stránku věci (nelineárnost).
Svazky pentalogie pokrývají všechna roční období a zároveň v nich jsou rozvinuty určité fáze života. Postupně nám představí zbývající dvě hratelné postavy, jež jsou zatím zahalené tajemstvím.
Příběh nadále drží krok nastoleným svým sourozencem, resp. jeho vyústěním, završeném v tom nejnapínavějším okamžiku. Pomyslný startovní kolík přebírá Zoë a Kian. Zoë, stále v komatózním stavu, započíná svou cestu za procitnutím v rovině astrální, v dystopickém středoevropském megaměstě Europolis, rozprostírajícím se při hranicích České republiky, Polska, Německa, Belgie a Nizozemska. V případě Kiana jsme odveleni na scénu vězeňského bloku, v němž, dumajíc nad nedávnými událostmi, čekáme na vykonání trestu smrti. Pochopitelně do těchto nezáviděníhodných situací razantně zasáhneme.
Tørnquist hratelnost obohatil hned několika menšími novinkami. Např. dialogové okénko pracuje "náznakově", najetím na konverzační položku začneme vést interní monolog a uvažovat nad reakcí. Finální sdělení ve skutečnosti tedy může vyznít odlišně než jsme zamýšleli (inspirace Mass Effectem). Mezi další "fičuru" patří i "shrnovač rozhodnutí" (dobrovolný), díky němuž se můžeme dozvědět, kdo z komunity a v jakém počtu se přiklonil k té či oné volbě (viz The Walking Dead). Pohled z třetí osoby zůstal zachován. Důraz je kladen hlavně na rozhovory, minihry a puzzle/průzkumnou stránku věci (nelineárnost).
Svazky pentalogie pokrývají všechna roční období a zároveň v nich jsou rozvinuty určité fáze života. Postupně nám představí zbývající dvě hratelné postavy, jež jsou zatím zahalené tajemstvím.
Je tomu již 14 let, co vyšel první díl point 'n click adventurní ságy The Longest Journey, který svého času mnohým doslova vyrazil dech. Titul se pro mnoho adventuristů stal kultem, neřku-li jedním z průkopníků svého žánru. I druhý díl Dreamfall: The Longest Journey mnohé potěšil, byť se nesl v akčnějším stylu a mnoho věcí bylo změněno. Obsazení, k prvobytné April Ryan přibyli Zoë Castillo a Kian Alvan, a příběhová stránka. Když už se zdálo, že otec série Ragnar Tørnquist dá TLJ světům Arcadie a Starku navždy sbohem, neučinil tak, značku resuscitoval a přivedl zpět mezi hráče. Očekávané reakce se naplno ukázaly v následné úspěšné kickstarterové kampani, tentokráte však pod záštitou zbrusu nového studia Red Thread Games. Kádr, téměř ve stejném složení, se rozhodl třetí díl zakončit v epizodickém formátu, resp. jej rozdělit do pěti "knih", z nichž první se honosí přízviskem "Reborn".
Příběh nadále drží krok nastoleným svým sourozencem, resp. jeho vyústěním, završeném v tom nejnapínavějším okamžiku. Pomyslný startovní kolík přebírá Zoë a Kian. Zoë, stále v komatózním stavu, započíná svou cestu za procitnutím v rovině astrální, v dystopickém středoevropském megaměstě Europolis, rozprostírajícím se při hranicích České republiky, Polska, Německa, Belgie a Nizozemska. V případě Kiana jsme odveleni na scénu vězeňského bloku, v němž, dumajíc nad nedávnými událostmi, čekáme na vykonání trestu smrti. Pochopitelně do těchto nezáviděníhodných situací razantně zasáhneme.
Tørnquist hratelnost obohatil hned několika menšími novinkami. Např. dialogové okénko pracuje "náznakově", najetím na konverzační položku začneme vést interní monolog a uvažovat nad reakcí. Finální sdělení ve skutečnosti tedy může vyznít odlišně než jsme zamýšleli (inspirace Mass Effectem). Mezi další "fičuru" patří i "shrnovač rozhodnutí" (dobrovolný), díky němuž se můžeme dozvědět, kdo z komunity a v jakém počtu se přiklonil k té či oné volbě (viz The Walking Dead). Pohled z třetí osoby zůstal zachován. Důraz je kladen hlavně na rozhovory, minihry a puzzle/průzkumnou stránku věci (nelineárnost).
Svazky pentalogie pokrývají všechna roční období a zároveň v nich jsou rozvinuty určité fáze života. Postupně nám představí zbývající dvě hratelné postavy, jež jsou zatím zahalené tajemstvím.
Příběh nadále drží krok nastoleným svým sourozencem, resp. jeho vyústěním, završeném v tom nejnapínavějším okamžiku. Pomyslný startovní kolík přebírá Zoë a Kian. Zoë, stále v komatózním stavu, započíná svou cestu za procitnutím v rovině astrální, v dystopickém středoevropském megaměstě Europolis, rozprostírajícím se při hranicích České republiky, Polska, Německa, Belgie a Nizozemska. V případě Kiana jsme odveleni na scénu vězeňského bloku, v němž, dumajíc nad nedávnými událostmi, čekáme na vykonání trestu smrti. Pochopitelně do těchto nezáviděníhodných situací razantně zasáhneme.
Tørnquist hratelnost obohatil hned několika menšími novinkami. Např. dialogové okénko pracuje "náznakově", najetím na konverzační položku začneme vést interní monolog a uvažovat nad reakcí. Finální sdělení ve skutečnosti tedy může vyznít odlišně než jsme zamýšleli (inspirace Mass Effectem). Mezi další "fičuru" patří i "shrnovač rozhodnutí" (dobrovolný), díky němuž se můžeme dozvědět, kdo z komunity a v jakém počtu se přiklonil k té či oné volbě (viz The Walking Dead). Pohled z třetí osoby zůstal zachován. Důraz je kladen hlavně na rozhovory, minihry a puzzle/průzkumnou stránku věci (nelineárnost).
Svazky pentalogie pokrývají všechna roční období a zároveň v nich jsou rozvinuty určité fáze života. Postupně nám představí zbývající dvě hratelné postavy, jež jsou zatím zahalené tajemstvím.
Je tomu již 14 let, co vyšel první díl point 'n click adventurní ságy The Longest Journey, který svého času mnohým doslova vyrazil dech. Titul se pro mnoho adventuristů stal kultem, neřku-li jedním z průkopníků svého žánru. I druhý díl Dreamfall: The Longest Journey mnohé potěšil, byť se nesl v akčnějším stylu a mnoho věcí bylo změněno. Obsazení, k prvobytné April Ryan přibyli Zoë Castillo a Kian Alvan, a příběhová stránka. Když už se zdálo, že otec série Ragnar Tørnquist dá TLJ světům Arcadie a Starku navždy sbohem, neučinil tak, značku resuscitoval a přivedl zpět mezi hráče. Očekávané reakce se naplno ukázaly v následné úspěšné kickstarterové kampani, tentokráte však pod záštitou zbrusu nového studia Red Thread Games. Kádr, téměř ve stejném složení, se rozhodl třetí díl zakončit v epizodickém formátu, resp. jej rozdělit do pěti "knih", z nichž první se honosí přízviskem "Reborn".
Příběh nadále drží krok nastoleným svým sourozencem, resp. jeho vyústěním, završeném v tom nejnapínavějším okamžiku. Pomyslný startovní kolík přebírá Zoë a Kian. Zoë, stále v komatózním stavu, započíná svou cestu za procitnutím v rovině astrální, v dystopickém středoevropském megaměstě Europolis, rozprostírajícím se při hranicích České republiky, Polska, Německa, Belgie a Nizozemska. V případě Kiana jsme odveleni na scénu vězeňského bloku, v němž, dumajíc nad nedávnými událostmi, čekáme na vykonání trestu smrti. Pochopitelně do těchto nezáviděníhodných situací razantně zasáhneme.
Tørnquist hratelnost obohatil hned několika menšími novinkami. Např. dialogové okénko pracuje "náznakově", najetím na konverzační položku začneme vést interní monolog a uvažovat nad reakcí. Finální sdělení ve skutečnosti tedy může vyznít odlišně než jsme zamýšleli (inspirace Mass Effectem). Mezi další "fičuru" patří i "shrnovač rozhodnutí" (dobrovolný), díky němuž se můžeme dozvědět, kdo z komunity a v jakém počtu se přiklonil k té či oné volbě (viz The Walking Dead). Pohled z třetí osoby zůstal zachován. Důraz je kladen hlavně na rozhovory, minihry a puzzle/průzkumnou stránku věci (nelineárnost).
Svazky pentalogie pokrývají všechna roční období a zároveň v nich jsou rozvinuty určité fáze života. Postupně nám představí zbývající dvě hratelné postavy, jež jsou zatím zahalené tajemstvím.
Příběh nadále drží krok nastoleným svým sourozencem, resp. jeho vyústěním, završeném v tom nejnapínavějším okamžiku. Pomyslný startovní kolík přebírá Zoë a Kian. Zoë, stále v komatózním stavu, započíná svou cestu za procitnutím v rovině astrální, v dystopickém středoevropském megaměstě Europolis, rozprostírajícím se při hranicích České republiky, Polska, Německa, Belgie a Nizozemska. V případě Kiana jsme odveleni na scénu vězeňského bloku, v němž, dumajíc nad nedávnými událostmi, čekáme na vykonání trestu smrti. Pochopitelně do těchto nezáviděníhodných situací razantně zasáhneme.
Tørnquist hratelnost obohatil hned několika menšími novinkami. Např. dialogové okénko pracuje "náznakově", najetím na konverzační položku začneme vést interní monolog a uvažovat nad reakcí. Finální sdělení ve skutečnosti tedy může vyznít odlišně než jsme zamýšleli (inspirace Mass Effectem). Mezi další "fičuru" patří i "shrnovač rozhodnutí" (dobrovolný), díky němuž se můžeme dozvědět, kdo z komunity a v jakém počtu se přiklonil k té či oné volbě (viz The Walking Dead). Pohled z třetí osoby zůstal zachován. Důraz je kladen hlavně na rozhovory, minihry a puzzle/průzkumnou stránku věci (nelineárnost).
Svazky pentalogie pokrývají všechna roční období a zároveň v nich jsou rozvinuty určité fáze života. Postupně nám představí zbývající dvě hratelné postavy, jež jsou zatím zahalené tajemstvím.
Je tomu již 14 let, co vyšel první díl point 'n click adventurní ságy The Longest Journey, který svého času mnohým doslova vyrazil dech. Titul se pro mnoho adventuristů stal kultem, neřku-li jedním z průkopníků svého žánru. I druhý díl Dreamfall: The Longest Journey mnohé potěšil, byť se nesl v akčnějším stylu a mnoho věcí bylo změněno. Obsazení, k prvobytné April Ryan přibyli Zoë Castillo a Kian Alvane, a příběhová stránka. Když už se zdálo, že otec série Ragnar Tørnquist dá TLJ světům Arcadie a Starku navždy sbohem, neučinil tak, značku resuscitoval a přivedl zpět mezi hráče. Očekávané reakce se naplno ukázaly v následné úspěšné kickstarterové kampani, tentokráte však pod záštitou zbrusu nového studia Red Thread Games. Kádr, téměř ve stejném složení, se rozhodl třetí díl zakončit v epizodickém formátu, resp. jej rozdělit do pěti "knih", z nichž první se honosí přízviskem "Reborn".
Příběh nadále drží krok nastoleným svým sourozencem, resp. jeho vyústěním, završeném v tom nejnapínavějším okamžiku. Pomyslný startovní kolík přebírá Zoë a Kian. Zoë, stále v komatózním stavu, započíná svou cestu za procitnutím v rovině astrální, v dystopickém středoevropském megaměstě Europolis, rozprostírajícím se při hranicích České republiky, Polska, Německa, Belgie a Nizozemska. V případě Kiana jsme odveleni na scénu vězeňského bloku, v němž, dumajíc nad nedávnými událostmi, čekáme na vykonání trestu smrti. Pochopitelně do těchto nezáviděníhodných situací razantně zasáhneme.
Tørnquist hratelnost obohatil hned několika menšími novinkami. Např. dialogové okénko pracuje "náznakově", najetím na konverzační položku začneme vést interní monolog a uvažovat nad reakcí. Finální sdělení ve skutečnosti tedy může vyznít odlišně než jsme zamýšleli (inspirace Mass Effectem). Mezi další "fičuru" patří i "shrnovač rozhodnutí" (dobrovolný), díky němuž se můžeme dozvědět, kdo z komunity a v jakém počtu se přiklonil k té či oné volbě (viz The Walking Dead). Pohled z třetí osoby zůstal zachován. Důraz je kladen hlavně na rozhovory, minihry a puzzle/průzkumnou stránku věci (nelineárnost).
Svazky pentalogie pokrývají všechna roční období a zároveň v nich jsou rozvinuty určité fáze života. Postupně nám představí zbývající dvě hratelné postavy, jež jsou zatím zahalené tajemstvím.
Příběh nadále drží krok nastoleným svým sourozencem, resp. jeho vyústěním, završeném v tom nejnapínavějším okamžiku. Pomyslný startovní kolík přebírá Zoë a Kian. Zoë, stále v komatózním stavu, započíná svou cestu za procitnutím v rovině astrální, v dystopickém středoevropském megaměstě Europolis, rozprostírajícím se při hranicích České republiky, Polska, Německa, Belgie a Nizozemska. V případě Kiana jsme odveleni na scénu vězeňského bloku, v němž, dumajíc nad nedávnými událostmi, čekáme na vykonání trestu smrti. Pochopitelně do těchto nezáviděníhodných situací razantně zasáhneme.
Tørnquist hratelnost obohatil hned několika menšími novinkami. Např. dialogové okénko pracuje "náznakově", najetím na konverzační položku začneme vést interní monolog a uvažovat nad reakcí. Finální sdělení ve skutečnosti tedy může vyznít odlišně než jsme zamýšleli (inspirace Mass Effectem). Mezi další "fičuru" patří i "shrnovač rozhodnutí" (dobrovolný), díky němuž se můžeme dozvědět, kdo z komunity a v jakém počtu se přiklonil k té či oné volbě (viz The Walking Dead). Pohled z třetí osoby zůstal zachován. Důraz je kladen hlavně na rozhovory, minihry a puzzle/průzkumnou stránku věci (nelineárnost).
Svazky pentalogie pokrývají všechna roční období a zároveň v nich jsou rozvinuty určité fáze života. Postupně nám představí zbývající dvě hratelné postavy, jež jsou zatím zahalené tajemstvím.
Je tomu již 14 let, co vyšel první díl point 'n click adventurní ságy The Longest Journey, který svého času mnohým doslova vyrazil dech. Titul se pro mnoho adventuristů stal kultem, neřku-li jedním z průkopníků svého žánru. I druhý díl Dreamfall: The Longest Journey mnohé potěšil, byť se nesl v akčnějším stylu a mnoho věcí bylo změněno. Obsazení, k prvobytné April Ryan přibyli Zoë Castillo a Kian Alvane, a příběhová stránka. Když už se zdálo, že otec série Ragnar Tørnquist dá TLJ světům Arcadie a Starku navždy sbohem, neučinil tak, značku resuscitoval a přivedl zpět mezi hráče. Očekávané reakce se naplno ukázaly v následné úspěšné kickstarterové kampani, tentokráte však pod záštitou zbrusu nového studia Red Thread Games. Kádr, téměř ve stejném složení, se rozhodl třetí díl zakončit v epizodickém formátu, resp. jej rozdělit do pěti "knih", z nichž první se honosí přízviskem "Reborn".
Příběh nadále drží krok nastoleným svým sourozencem, resp. jeho vyústěním, završeném v tom nejnapínavějším okamžiku. Pomyslný startovní kolík přebírá Zoë a Kian. Zoë, stále v komatózním stavu, započíná svou cestu za procitnutím v rovině astrální, v dystopickém středoevropském megaměstě Europolis, rozprostírajícím se při hranicích České republiky, Polska, Německa, Belgie a Nizozemska. V případě Kiana jsme odveleni na scénu vězeňského bloku, v němž, dumajíc nad nedávnými událostmi, čekáme na vykonání trestu smrti. Pochopitelně do těchto nezáviděníhodných situací razantně zasáhneme.
Tørnquist hratelnost obohatil hned několika menšími novinkami. Např. dialogové okénko pracuje "náznakově", najetím na konverzační položku začneme vést interní monolog a uvažovat nad reakcí. Finální sdělení ve skutečnosti tedy může vyznít odlišně než jsme zamýšleli (inspirace Mass Effectem). Mezi další "fičuru" patří i "shrnovač rozhodnutí" (dobrovolný), díky němuž se můžeme dozvědět, kdo z komunity a v jakém počtu se přiklonil k té či oné volbě (viz The Walking Dead). Pohled z třetí osoby zůstal zachován. Důraz je kladen hlavně na rozhovory, minihry a puzzle/průzkumnou stránku věci (nelineárnost).
Svazky pentalogie pokrývají všechna roční období a zároveň v nich jsou rozvinuty určité fáze života. Postupně nám představí zbývající dvě hratelné postavy, jež jsou zatím zahalené tajemstvím.
Příběh nadále drží krok nastoleným svým sourozencem, resp. jeho vyústěním, završeném v tom nejnapínavějším okamžiku. Pomyslný startovní kolík přebírá Zoë a Kian. Zoë, stále v komatózním stavu, započíná svou cestu za procitnutím v rovině astrální, v dystopickém středoevropském megaměstě Europolis, rozprostírajícím se při hranicích České republiky, Polska, Německa, Belgie a Nizozemska. V případě Kiana jsme odveleni na scénu vězeňského bloku, v němž, dumajíc nad nedávnými událostmi, čekáme na vykonání trestu smrti. Pochopitelně do těchto nezáviděníhodných situací razantně zasáhneme.
Tørnquist hratelnost obohatil hned několika menšími novinkami. Např. dialogové okénko pracuje "náznakově", najetím na konverzační položku začneme vést interní monolog a uvažovat nad reakcí. Finální sdělení ve skutečnosti tedy může vyznít odlišně než jsme zamýšleli (inspirace Mass Effectem). Mezi další "fičuru" patří i "shrnovač rozhodnutí" (dobrovolný), díky němuž se můžeme dozvědět, kdo z komunity a v jakém počtu se přiklonil k té či oné volbě (viz The Walking Dead). Pohled z třetí osoby zůstal zachován. Důraz je kladen hlavně na rozhovory, minihry a puzzle/průzkumnou stránku věci (nelineárnost).
Svazky pentalogie pokrývají všechna roční období a zároveň v nich jsou rozvinuty určité fáze života. Postupně nám představí zbývající dvě hratelné postavy, jež jsou zatím zahalené tajemstvím.
Je tomu již 14 let, co vyšel první díl point 'n click adventurní ságy The Longest Journey, který svého času mnohým doslova vyrazil dech. Titul se pro mnoho adventuristů stal kultem, neřku-li jedním z průkopníků svého žánru. I druhý díl Dreamfall: The Longest Journey mnohé potěšil, byť se nesl v akčnějším stylu a mnoho věcí bylo změněno. Obsazení, k prvobytné April Ryan přibyli Zoë Castillo a Kian Alvane, a příběhová stránka. Když už se zdálo, že otec série Ragnar Tørnquist dá TLJ světům Arcadie a Starku navždy sbohem, neučinil tak, značku resuscitoval a přivedl zpět mezi hráče. Očekávané reakce se naplno ukázaly v následné úspěšné kickstarterové kampani, tentokráte však pod záštitou zbrusu nového studia Red Thread Games. Kádr, téměř ve stejném složení, se rozhodl třetí díl zakončit v epizodickém formátu, resp. jej rozdělit do pěti "knih", z nichž první se honosí přízviskem "Reborn".
Příběh nadále drží krok nastoleným svým sourozencem, resp. jeho vyústěním, završeném v tom nejnapínavějším okamžiku. Pomyslný startovní kolík přebírá Zoë a Kian. Zoë, stále v komatózním stavu, započíná svou cestu za procitnutím v rovině astrální, v dystopickém středoevropském megaměstě Europolis, rozprostírajícím se při hranicích České republiky, Polska, Německa, Belgie a Nizozemska. V případě Kiana jsme odveleni na scénu vězeňského bloku, v němž, dumajíc nad nedávnými událostmi, čekáme na vykonání trestu smrti. Pochopitelně do těchto nezáviděníhodných situací razantně zasáhneme.
Tørnquist hratelnost obohatil hned několika menšími novinkami. Např. dialogové okénko pracuje "náznakově", najetím na konverzační položku začneme vést interní monolog a uvažovat nad reakcí. Finální sdělení ve skutečnosti tedy může vyznít odlišně než jsme zamýšleli (inspirace Mass Effectem). Mezi další "fičuru" patří i "shrnovač rozhodnutí" (dobrovolný), díky němuž se můžeme dozvědět, kdo z komunity a v jakém počtu se přiklonil k té či oné volbě (viz The Walking Dead). Pohled z třetí osoby zůstal zachován. Důraz je kladen hlavně na rozhovory, minihry a puzzle/průzkumnou stránku věci (nelineárnost).
Svazky pentalogie pokrývají všechna roční období a zároveň v nich jsou rozvinuty určité fáze života. Postupně nám představí zbývající dvě hratelné postavy, jež jsou zatím zahalené tajemstvím.
Příběh nadále drží krok nastoleným svým sourozencem, resp. jeho vyústěním, završeném v tom nejnapínavějším okamžiku. Pomyslný startovní kolík přebírá Zoë a Kian. Zoë, stále v komatózním stavu, započíná svou cestu za procitnutím v rovině astrální, v dystopickém středoevropském megaměstě Europolis, rozprostírajícím se při hranicích České republiky, Polska, Německa, Belgie a Nizozemska. V případě Kiana jsme odveleni na scénu vězeňského bloku, v němž, dumajíc nad nedávnými událostmi, čekáme na vykonání trestu smrti. Pochopitelně do těchto nezáviděníhodných situací razantně zasáhneme.
Tørnquist hratelnost obohatil hned několika menšími novinkami. Např. dialogové okénko pracuje "náznakově", najetím na konverzační položku začneme vést interní monolog a uvažovat nad reakcí. Finální sdělení ve skutečnosti tedy může vyznít odlišně než jsme zamýšleli (inspirace Mass Effectem). Mezi další "fičuru" patří i "shrnovač rozhodnutí" (dobrovolný), díky němuž se můžeme dozvědět, kdo z komunity a v jakém počtu se přiklonil k té či oné volbě (viz The Walking Dead). Pohled z třetí osoby zůstal zachován. Důraz je kladen hlavně na rozhovory, minihry a puzzle/průzkumnou stránku věci (nelineárnost).
Svazky pentalogie pokrývají všechna roční období a zároveň v nich jsou rozvinuty určité fáze života. Postupně nám představí zbývající dvě hratelné postavy, jež jsou zatím zahalené tajemstvím.
Je tomu již 14 let, co vyšel první díl point 'n click adventurní ságy The Longest Journey, který svého času mnohým doslova vyrazil dech. Titul se pro mnoho adventuristů stal kultem, neřku-li jedním z průkopníků svého žánru. I druhý díl Dreamfall: The Longest Journey mnohé potěšil, byť se nesl v akčnějším stylu a mnoho věcí bylo změněno. Obsazení, k prvobytné April Ryan přibyli Zoë Castillo a Kian Alvane, a příběhová stránka. Když už se zdálo, že otec série Ragnar Tørnquist dá TLJ světům Arcadie a Starku navždy sbohem, neučinil tak, značku resuscitoval a přivedl zpět mezi hráče. Očekávané reakce se naplno ukázaly v následné úspěšné kickstarterové kampani, tentokráte však pod záštitou zbrusu nového studia Red Thread Games. Kádr, téměř ve stejném složení, se rozhodl třetí díl zakončit v epizodickém formátu, resp. jej rozdělit do pěti "knih", z nichž první se honosí přízviskem "Reborn".
Příběh nadále drží krok nastoleným svým sourozencem, resp. jeho vyústěním, završeném v tom nejnapínavějším okamžiku. Pomyslný startovní kolík přebírá Zoë a Kian. Zoë, stále v komatózním stavu, započíná svou cestu za procitnutím v rovině astrální, v dystopickém středoevropském megaměstě Europolis, rozprostírajícím se při hranicích České republiky, Polska, Německa, Belgie a Nizozemska. V případě Kiana jsme odveleni na scénu vězeňského bloku, v němž, dumajíc nad nedávnými událostmi, čekáme na vykonání trestu smrti. Pochopitelně do těchto nezáviděníhodných situací razantně zasáhneme.
Tørnquist hratelnost obohatil hned několika menšími novinkami. Např. dialogové okénko pracuje "náznakově", najetím na konverzační položku začneme vést interní monolog a uvažovat nad reakcí. Finální sdělení ve skutečnosti tedy může vyznít odlišně než jsme zamýšleli (inspirace Mass Effectem). Mezi další "fičuru" patří i "shrnovač rozhodnutí" (dobrovolný), díky němuž se můžeme dozvědět, kdo z komunity a v jakém počtu se přiklonil k té či oné volbě (viz The Walking Dead). Pohled z třetí osoby zůstal zachován. Důraz je kladen hlavně na rozhovory, minihry a puzzle/průzkumnou stránku věci (nelineárnost).
Svazky pentalogie pokrývají všechna roční období a zároveň v nich jsou rozvinuty určité fáze života. Postupně nám představí zbývající dvě hratelné postavy, jež jsou zatím zahalené tajemstvím.
Příběh nadále drží krok nastoleným svým sourozencem, resp. jeho vyústěním, završeném v tom nejnapínavějším okamžiku. Pomyslný startovní kolík přebírá Zoë a Kian. Zoë, stále v komatózním stavu, započíná svou cestu za procitnutím v rovině astrální, v dystopickém středoevropském megaměstě Europolis, rozprostírajícím se při hranicích České republiky, Polska, Německa, Belgie a Nizozemska. V případě Kiana jsme odveleni na scénu vězeňského bloku, v němž, dumajíc nad nedávnými událostmi, čekáme na vykonání trestu smrti. Pochopitelně do těchto nezáviděníhodných situací razantně zasáhneme.
Tørnquist hratelnost obohatil hned několika menšími novinkami. Např. dialogové okénko pracuje "náznakově", najetím na konverzační položku začneme vést interní monolog a uvažovat nad reakcí. Finální sdělení ve skutečnosti tedy může vyznít odlišně než jsme zamýšleli (inspirace Mass Effectem). Mezi další "fičuru" patří i "shrnovač rozhodnutí" (dobrovolný), díky němuž se můžeme dozvědět, kdo z komunity a v jakém počtu se přiklonil k té či oné volbě (viz The Walking Dead). Pohled z třetí osoby zůstal zachován. Důraz je kladen hlavně na rozhovory, minihry a puzzle/průzkumnou stránku věci (nelineárnost).
Svazky pentalogie pokrývají všechna roční období a zároveň v nich jsou rozvinuty určité fáze života. Postupně nám představí zbývající dvě hratelné postavy, jež jsou zatím zahalené tajemstvím.
Je tomu již 14 let, co vyšel první díl point 'n click adventurní ságy The Longest Journey, který svého času mnohým doslova vyrazil dech. Titul se pro mnoho adventuristů stal kultem, neřku-li jedním z průkopníků svého žánru. I druhý díl Dreamfall: The Longest Journey mnohé potěšil, byť se nesl v akčnějším stylu a mnoho věcí bylo změněno. Obsazení, k prvobytné April Ryan přibyli Zoë Castillo a Kian Alvane, a příběhová stránka. Když už se zdálo, že otec série Ragnar Tørnquist dá TLJ světům Arcadie a Starku navždy sbohem, neučinil tak, značku resuscitoval a přivedl zpět mezi hráče. Očekávané reakce se naplno ukázaly v následné úspěšné kickstarterové kampani, tentokráte však pod záštitou zbrusu nového studia Red Thread Games. Kádr, téměř ve stejném složení, se rozhodl třetí díl zakončit v epizodickém formátu, resp. jej rozdělit do pěti "knih", z nichž první se honosí přízviskem "Reborn".
Příběh nadále drží krok nastoleným svým sourozencem, resp. jeho vyústěním, završeném v tom nejnapínavějším okamžiku. Pomyslný startovní kolík přebírá Zoë a Kian. Zoë, stále v komatózním stavu, započíná svou cestu za procitnutím v rovině astrální, v dystopickém středoevropském megaměstě Europolis, rozprostírajícím se při hranicích České republiky, Polska, Německa, Belgie a Nizozemska. V případě Kiana jsme odveleni na scénu vězeňského bloku, v němž, dumajíc nad nedávnými událostmi, čekáme na vykonání trestu smrti. Pochopitelně do těchto nezáviděníhodných situací razantně zasáhneme.
Tørnquist hratelnost obohatil hned několika menšími novinkami. Např. dialogové okénko pracuje "náznakově", najetím na konverzační položku začneme vést interní monolog a uvažovat nad reakcí. Finální sdělení ve skutečnosti tedy může vyznít odlišně než jsme zamýšleli (inspirace Mass Effectem). Mezi další "fičuru" patří i "shrnovač rozhodnutí" (dobrovolný), díky němuž se můžeme dozvědět, kdo z komunity a v jakém počtu se přiklonil k té či oné volbě (viz The Walking Dead). Pohled z třetí osoby zůstal zachován. Důraz je kladen hlavně na rozhovory, minihry a puzzle/průzkumnou stránku věci (nelineárnost).
Svazky pentalogie pokrývají všechna roční období a zároveň v nich jsou rozvinuty určité fáze života. Postupně nám představí zbývající dvě hratelné postavy, jež jsou zatím zahalené tajemstvím.
Příběh nadále drží krok nastoleným svým sourozencem, resp. jeho vyústěním, završeném v tom nejnapínavějším okamžiku. Pomyslný startovní kolík přebírá Zoë a Kian. Zoë, stále v komatózním stavu, započíná svou cestu za procitnutím v rovině astrální, v dystopickém středoevropském megaměstě Europolis, rozprostírajícím se při hranicích České republiky, Polska, Německa, Belgie a Nizozemska. V případě Kiana jsme odveleni na scénu vězeňského bloku, v němž, dumajíc nad nedávnými událostmi, čekáme na vykonání trestu smrti. Pochopitelně do těchto nezáviděníhodných situací razantně zasáhneme.
Tørnquist hratelnost obohatil hned několika menšími novinkami. Např. dialogové okénko pracuje "náznakově", najetím na konverzační položku začneme vést interní monolog a uvažovat nad reakcí. Finální sdělení ve skutečnosti tedy může vyznít odlišně než jsme zamýšleli (inspirace Mass Effectem). Mezi další "fičuru" patří i "shrnovač rozhodnutí" (dobrovolný), díky němuž se můžeme dozvědět, kdo z komunity a v jakém počtu se přiklonil k té či oné volbě (viz The Walking Dead). Pohled z třetí osoby zůstal zachován. Důraz je kladen hlavně na rozhovory, minihry a puzzle/průzkumnou stránku věci (nelineárnost).
Svazky pentalogie pokrývají všechna roční období a zároveň v nich jsou rozvinuty určité fáze života. Postupně nám představí zbývající dvě hratelné postavy, jež jsou zatím zahalené tajemstvím.