Datadisk pro Die by the Sword, který nabízí především upravené questy a rozšíření možností bojů v arénách. Mimo to přináší nové zbraně, monstra a možnost se zúčastnit se souboje v aréně s Elricovu přítelkyni.
Ostatní aspekty zůstaly totožné jako v původní hře - hlavně docela revoluční bojový systém, kdy jsou údery vedeny pohybem myši. V kombinaci s oddělitelnými částmi těla to dávalo poměrně zajímavé možnosti. Vývojáři integrovali do hry kromě klasického příběhového singleplayeru i možnost bít se v aréně a rozšíření Limb from Limb se zaměřuje právě na ni.
Ostatní aspekty zůstaly totožné jako v původní hře - hlavně docela revoluční bojový systém, kdy jsou údery vedeny pohybem myši. V kombinaci s oddělitelnými částmi těla to dávalo poměrně zajímavé možnosti. Vývojáři integrovali do hry kromě klasického příběhového singleplayeru i možnost bít se v aréně a rozšíření Limb from Limb se zaměřuje právě na ni.
Datadisk pro Die by the Sword, který nabízí především upravené questy a rozšíření možností bojů v arénách. Mimo to přináší nové zbraně, monstra a možnost se zúčastnit se souboje v aréně s Elricovu přítelkyni.
Ostatní aspekty zůstaly totožné jako v původní hře - hlavně docela revoluční bojový systém, kdy jsou údery vedeny pohybem myši. V kombinaci s oddělitelnými částmi těla to dávalo poměrně zajímavé možnosti. Vývojáři integrovali do hry kromě klasického příběhového singleplayeru i možnost bít se v aréně a rozšíření Limb from Limb se zaměřuje právě na ni.
Ostatní aspekty zůstaly totožné jako v původní hře - hlavně docela revoluční bojový systém, kdy jsou údery vedeny pohybem myši. V kombinaci s oddělitelnými částmi těla to dávalo poměrně zajímavé možnosti. Vývojáři integrovali do hry kromě klasického příběhového singleplayeru i možnost bít se v aréně a rozšíření Limb from Limb se zaměřuje právě na ni.
Datadisk pro Die by the Sword, který nabízí především upravené questy a rozšíření možností bojů v arénách. Mimo to přináší nové zbraně, monstra a možnost se zúčastnit se souboje v aréně s Elricovu přítelkyni.
Ostatní aspekty zůstaly totožné jako v původní hře - hlavně docela revoluční bojový systém, kdy jsou údery vedeny pohybem myši. V kombinaci s oddělitelnými částmi těla to dávalo poměrně zajímavé možnosti. Vývojáři integrovali do hry kromě klasického příběhového singleplayeru i možnost bít se v aréně a rozšíření Limb from Limb se zaměřuje právě na ni.
Ostatní aspekty zůstaly totožné jako v původní hře - hlavně docela revoluční bojový systém, kdy jsou údery vedeny pohybem myši. V kombinaci s oddělitelnými částmi těla to dávalo poměrně zajímavé možnosti. Vývojáři integrovali do hry kromě klasického příběhového singleplayeru i možnost bít se v aréně a rozšíření Limb from Limb se zaměřuje právě na ni.
Datadisk pro Die by the Sword, který nabízí především upravené questy a rozšíření možností bojů v arénách. Mimo to přináší nové zbraně, monstra a možnost se zúčastnit souboje v aréně s Elricovou přítelkyní.
Ostatní aspekty zůstaly totožné jako v původní hře - hlavně docela revoluční bojový systém, kdy jsou údery vedeny pohybem myši. V kombinaci s oddělitelnými částmi těla to dávalo poměrně zajímavé možnosti. Vývojáři integrovali do hry kromě klasického příběhového singleplayeru i možnost bít se v aréně a rozšíření Limb from Limb se zaměřuje právě na ni.
Ostatní aspekty zůstaly totožné jako v původní hře - hlavně docela revoluční bojový systém, kdy jsou údery vedeny pohybem myši. V kombinaci s oddělitelnými částmi těla to dávalo poměrně zajímavé možnosti. Vývojáři integrovali do hry kromě klasického příběhového singleplayeru i možnost bít se v aréně a rozšíření Limb from Limb se zaměřuje právě na ni.
Datadisk pro Die by the Sword, který nabízí především upravené questy a rozšíření možností bojů v arénách. Mimo to přináší nové zbraně, monstra a možnost se zúčastnit souboje v aréně s Elricovou přítelkyní.
Ostatní aspekty zůstaly totožné jako v původní hře - hlavně docela revoluční bojový systém, kdy jsou údery vedeny pohybem myši. V kombinaci s oddělitelnými částmi těla to dávalo poměrně zajímavé možnosti. Vývojáři integrovali do hry kromě klasického příběhového singleplayeru i možnost bít se v aréně a rozšíření Limb from Limb se zaměřuje právě na ni.
Ostatní aspekty zůstaly totožné jako v původní hře - hlavně docela revoluční bojový systém, kdy jsou údery vedeny pohybem myši. V kombinaci s oddělitelnými částmi těla to dávalo poměrně zajímavé možnosti. Vývojáři integrovali do hry kromě klasického příběhového singleplayeru i možnost bít se v aréně a rozšíření Limb from Limb se zaměřuje právě na ni.