Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Deep Dungeons of Doom

14.10.2014
17.10.2014
11.07.2016
64
6 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ne

V RPG Deep Dungeons of Doom od Bossa Studios vstoupíte do podzemí, kde budete v temných kobkách a labyrintech bojovat s duchy, čarodějnicemi, draky a jinými příšerami. V každé místnosti na vás čeká silnější protivník, a tak bude třeba volit správnou taktiku, abyste nad ním zvítězili. Na závěr se v nejhlubší a nejtemnější kobce budete muset utkat s tím největším zlem, jaké kdy existovalo.

Můžete si vybrat jednoho ze tří hrdinů, se kterým tuto cestu podstoupíte. K dispozici je křižák Marion ohánějící se mečem, nájemný zabiják Damascus s vražednou dýkou a čarodějnice Beatrix, mající vždy po ruce magickou hůl. Na své cestě naleznete spoustu předmětů, které se vám budou hodit v soubojích.


Diskuze ke hře

Doposud o hře nikdo nediskutoval.


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 75
Znovu mě překvapila hra o které jsem nic netušil a ani zdejší hodnocení nevypadalo na nějakou dobrou zábavu, leč opak byl pravdou, aspoň tedy v mém doupěti. Jednoduchá mlátička ve které máte za úkol dostat se na konec kobky a porazit závěrečného bosse. K ruce vám jsou tři postavy, křižák, čarodějka a zabiják.

Grafika je pixelová, což chápu na tak malou hru, ale nejsem zrovna jejím příznivcem. Musím se přiznat, že i hudbu jsem vypnul a raději jsem k masakrování různých zrůd poslouchal něco svého. Ale v Deep Dungeons of Doom je hlavní hratelnost a ta je po pár kolech velice chytlavá. Zvlášť na začátku kdy se snažíte jen přežít další obrazovku a donést si nějaké ty zláťáčky, za které můžete vylepšit vlastnosti svých hrdinů.

Je zde pouze 11 kobek, což je sice málo, ale i tak mi jejich úspěšné pokoření trvalo více než 10 hodin, zvlášť poslední je opravdu dost těžký. Vybral jsem si na začátku křižáka jako tu nejsnadnější cestu, dobré poškození a slušná rychlost, ale časem po otevření různých schopností se mojí favoritkou stala ta nejméně očekávaná a to čarodějka. Její magické útoky mají ohromnou sílu a navíc doplnění many lze provádět přímo v bojích, takže pokud byla chvilka času, hned jsem doplňoval. Není teda překvapení, že právě s ní se mi podařilo udolat i závěrečného bosse.

Takže na závěr bych všem co mají rádi malé hry a nevadí jim pixelové zpracování aby se do světa DDD pustili a pokořili temné kobky. Byl to příjemný i když někdy náročný zážitek.
+22
  • PC 30
Co se mi líbilo:
* Jednoduchost
* Můžete hrát v krátkých dávkách
* Fantasy RPG motiv
* Vysoká obtížnost (ale až na hraně s přehnanou obtížnosti a některé lidi to určitě odradí)

Co se mi nelíbilo:
* Pravděpodobně port mobilní hry. Písmo je gigantické, doslova se musíte odsunout od obrazovky, jen abyste to mohli přečíst. Tomu nepomáhá, že je písmo rozpixelované (mám rád pixel-art hry, nesnáším rozpixelované písmo). Na obrazovce s 1200p se některé popisky překrývají přes sebe, protože se nevejdou na obrazovku. Proboha.
* Hrozné uživatelské rozhraní. Velmi neintuitivní ovládání mimo souboje - nikdy nefunguje tak, jak by člověk očekával. Většinou můžete vše ovládat z klávesnice, ale něco se musí provést pouze myší (nákupy lektvarů). Ke klávesám není zobrazena žádná nápověda, nikdy nevíte, co se stane, když zmáčknete to či ono tlačítko.
* Velice špatně vysvětleno. Je zde krátký úvod, který vám vysvětlí základy, ale pak je zde spousta pokročilých konceptů, u kterých nemáte nejmenší tušení, jak fungují. Nikde není žádná nápověda (kvůli tomu gigantickému fontu by se tam ani nevešla). Encyklopedie je nepoužitelná. Takže netušíte jak fungují vaše statistiky nebo některé předměty.
* Souboje jsou velmi repetitivní. Kobka obsahuje množství poschodí, ale nikdy nevíte kolik. V kobce se nachází zhruba 4 různí nepřátelé a ti se opakují neustále dokola. Všichni nepřátelé stejného typu mají konkrétní vzorec útoku. Ten pak donekonečna opakují - nesnaží se vás překvapit, nebo využít vaši chyby, jen tupě pořád dokola opakují vzorec, vždy stejně. Jakmile se ho naučíte, tak to přestane být zábava a začne to být zdlouhavá rutina.
* Ovládání nereaguje dobře. Když zaútočíte a pak stisknete tlačítko pro blokování ještě před koncem animace útoku, očekávali byste provedení bloku hned jakmile skončí animace útoku. Místo toho se nic nestane. Takže musíte čekat, až útok skončí, a až poté stisknout blok. Problém je, že animace jsou nepřesné, takže dost často stisknete tlačítko o zlomek sekundy moc brzy - a pak ztratíte život. Takže místo precizního souboje jen co nejrychleji drtíte klávesu, abyste si zajistili blok. Těžce neideální.
* Extrémně závislé na štěstí. Občas najdete dobré vybavení a hodně léčivých lektvarů nebo svatyň. Ale jindy zase projdete 20 pater bez nalezení jediného léčivého lektvaru/svatyně/obchodníka. Takže dost často ke konci kobky někde zemřete jen proto, že jste neměli dostatek štěstí na kořist. Se štěstím souvisí i některé útoky monster, které sdílí stejnou úvodní animaci. Protože nevíte, co přesně se stane, tak se rozhodujete náhodně, a často dostanete ránu, aniž byste tomu mohli jakkoliv zabránit.

Celkové hodnocení: Nic moc

(Komentář byl původně zveřejněn v roce 2015 v angličtině na Steamu).
+6