Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Dear Esther Dear Esther Dear Esther Dear Esther Dear Esther Dear Esther Dear Esther Dear Esther Dear Esther Dear Esther

Dear Esther: Landmark Edition

Dear Esther: Landmark Edition

Dear Esther: Landmark Edition

Dear Esther: Landmark Edition

Dear Esther: Landmark Edition

thechineseroom (nově vytvořeno) •  Robert Briscoe
The Chinese Room •  Robert Briscoe
The Chinese Room •  Robert Briscoe
The Chinese Room •  Robert Briscoe
The Chinese Room •  Robert Briscoe
The Chinese Room •  Robert Briscoe
The Chinese Room •  Robert Briscoe •  Carbon Games (PS4, XOne)
The Chinese Room •  Robert Briscoe •  Carbon Games (PS4, XOne)
The Chinese Room •  Robert Briscoe •  Carbon Games (PS4, XOne)
The Chinese Room •  Robert Briscoe •  Carbon Games (PS4, XOne)
PC
14.02.2012
PC
14.02.2012
PC
14.02.2012
PC
14.02.2012
PC
14.02.2012
PC
14.02.2012
PC
14.02.2012
PS4XOne
20.09.2016
PC
14.02.2012
PS4XOne
20.09.2016
iOS
02.10.2019
PC
14.02.2012
PS4XOne
20.09.2016
iOS
02.10.2019
PS5
kompatibilní
PC
14.02.2012
PS4XOne
20.09.2016
iOS
02.10.2019
PS5XboxX/S
kompatibilní
Dear Esther Dear Esther Dear Esther Dear Esther Dear Esther Dear Esther Dear Esther Dear Esther Dear Esther Dear Esther
Žánr
adventura > 3D adventura *
adventura > 3D adventura *
adventura > 3D adventura *
adventura > 3D adventura *
adventura > 3D adventura *
adventura > 3D adventura *
adventura > 3D adventura *
adventura > 3D adventura *
adventura > 3D adventura *
adventura > 3D adventura *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne ne ne ne ne ne ne

Dear Esther je původně singleplayerovým módem z roku 2008 pro hry série Half-Life 2 a tedy Source Engine. Svým jedinečným podáním a atmosférou se ovšem dočkal takové pozornosti, že se jeho autor rozhodl vytvořit remake v lepším grafickém kabátě a vydat ho jako samostatnou hru.

Jedná se o jedinečný experiment, který se nejlépe dá popsat jako audiovizuální herní báseň, která vypráví příběh o osamělém muži a jeho vzpomínkách, které hráč odkrývá, když prozkoumává opuštěný ostrov.
Dear Esther je původně singleplayerovým módem z roku 2008 pro hry série Half-Life 2 a tedy Source Engine. Svým jedinečným podáním a atmosférou se ovšem dočkal takové pozornosti, že se jeho autor rozhodl vytvořit remake v lepším grafickém kabátě a vydat ho jako samostatnou hru.

Jedná se o jedinečný experiment, který se nejlépe dá popsat jako audiovizuální herní báseň, která vypráví příběh o osamělém muži a jeho vzpomínkách, které hráč odkrývá, když prozkoumává opuštěný ostrov.
Dear Esther je původně singleplayerovým módem z roku 2008 pro hry série Half-Life 2 a tedy Source Engine. Svým jedinečným podáním a atmosférou se ovšem dočkal takové pozornosti, že se jeho autor rozhodl vytvořit remake v lepším grafickém kabátě a vydat ho jako samostatnou hru.

Jedná se o jedinečný experiment, který se nejlépe dá popsat jako audiovizuální herní báseň, která vypráví příběh o osamělém muži a jeho vzpomínkách, které hráč odkrývá, když prozkoumává opuštěný ostrov.
Dear Esther je původně volně dostupnou modifikací z roku 2008 založenou na Source Enginu společnosti Valve Corporation. Svým jedinečným provedením s absencí běžných videoherních postupů a melancholickou atmosférou se ovšem dočkala modifikace takové pozornosti, že se její autor, Robert Briscoe, rozhodl vytvořit remake v lepším grafickém provedení a vydal ji jako samostatnou a již placenou hru.

Jedná se o jedinečný experiment, který lze nejlépe popsat jako audiovizuální videoherní báseň, která vypráví příběh o osamělém muži a jeho vzpomínkách, které hráč odkrývá, když prozkoumává opuštěný ostrov. Avšak meze možné interpretace nejsou nijak svázána.
Dear Esther je původně volně dostupnou modifikací z roku 2008 založenou na Source Enginu společnosti Valve Corporation. Svým jedinečným provedením s absencí běžných videoherních postupů a melancholickou atmosférou se ovšem dočkala modifikace takové pozornosti, že se její autor, Robert Briscoe, rozhodl vytvořit remake v lepším grafickém provedení a vydal ji jako samostatnou a již placenou hru.

Jedná se o jedinečný experiment, který lze nejlépe popsat jako audiovizuální videoherní báseň, která vypráví příběh o osamělém muži a jeho vzpomínkách, které hráč odkrývá, když prozkoumává opuštěný ostrov. Avšak meze možné interpretace nejsou nijak svázány.
Dear Esther je původně volně dostupnou modifikací z roku 2008 založenou na Source Enginu společnosti Valve Corporation. Svým jedinečným provedením s absencí běžných videoherních postupů a melancholickou atmosférou se ovšem dočkala modifikace takové pozornosti, že se její autor, Robert Briscoe, rozhodl vytvořit remake v lepším grafickém provedení a vydal ji jako samostatnou a již placenou hru.

Jedná se o jedinečný experiment, který lze nejlépe popsat jako audiovizuální videoherní báseň, která vypráví příběh o osamělém muži a jeho vzpomínkách, které hráč odkrývá, když prozkoumává opuštěný ostrov. Avšak meze možné interpretace nejsou nijak svázány.

14. února 2017 vyšla vylepšená verze s názvem Landmark Edition, která nově do hry přidává achievementy, vylepšuje zvuky a hlavně hra přešla ze Source enginu na Unity 5. Všichni majitelé původní hry na Steamu dostali tuto vylepšenou edici zcela zdarma.
Dear Esther je původně volně dostupnou modifikací z roku 2008 založenou na Source Enginu společnosti Valve Corporation. Svým jedinečným provedením s absencí běžných videoherních postupů a melancholickou atmosférou se ovšem dočkala modifikace takové pozornosti, že se její autor, Robert Briscoe, rozhodl vytvořit remake v lepším grafickém provedení a vydal ji jako samostatnou a již placenou hru.

Jedná se o jedinečný experiment, který lze nejlépe popsat jako audiovizuální videoherní báseň, která vypráví příběh o osamělém muži a jeho vzpomínkách, které hráč odkrývá, když prozkoumává opuštěný ostrov. Avšak meze možné interpretace nejsou nijak svázány.

14. února 2017 vyšla vylepšená verze s názvem Landmark Edition, která nově do hry přidává achievementy, vylepšuje zvuky a hlavně hra přešla ze Source enginu na Unity 5. Všichni majitelé původní hry na Steamu dostali tuto vylepšenou edici zcela zdarma.
Dear Esther je původně volně dostupnou modifikací z roku 2008 založenou na Source Enginu společnosti Valve Corporation. Svým jedinečným provedením s absencí běžných videoherních postupů a melancholickou atmosférou se ovšem dočkala modifikace takové pozornosti, že se její autor, Robert Briscoe, rozhodl vytvořit remake v lepším grafickém provedení a vydal ji jako samostatnou a již placenou hru.

Jedná se o jedinečný experiment, který lze nejlépe popsat jako audiovizuální videoherní báseň, která vypráví příběh o osamělém muži a jeho vzpomínkách, které hráč odkrývá, když prozkoumává opuštěný ostrov. Avšak meze možné interpretace nejsou nijak svázány.

14. února 2017 vyšla vylepšená verze s názvem Landmark Edition, která nově do hry přidává achievementy, vylepšuje zvuky a hlavně hra přešla ze Source enginu na Unity 5. Všichni majitelé původní hry na Steamu dostali tuto vylepšenou edici zcela zdarma.
Dear Esther je původně volně dostupnou modifikací z roku 2008 založenou na Source Enginu společnosti Valve Corporation. Svým jedinečným provedením s absencí běžných videoherních postupů a melancholickou atmosférou se ovšem dočkala modifikace takové pozornosti, že se její autor, Robert Briscoe, rozhodl vytvořit remake v lepším grafickém provedení a vydal ji jako samostatnou a již placenou hru.

Jedná se o jedinečný experiment, který lze nejlépe popsat jako audiovizuální videoherní báseň, která vypráví příběh o osamělém muži a jeho vzpomínkách, které hráč odkrývá, když prozkoumává opuštěný ostrov. Avšak meze možné interpretace nejsou nijak svázány.

14. února 2017 vyšla vylepšená verze s názvem Landmark Edition, která nově do hry přidává achievementy, vylepšuje zvuky a hlavně hra přešla ze Source enginu na Unity 5. Všichni majitelé původní hry na Steamu dostali tuto vylepšenou edici zcela zdarma.
Dear Esther je původně volně dostupnou modifikací z roku 2008 založenou na Source Enginu společnosti Valve Corporation. Svým jedinečným provedením s absencí běžných videoherních postupů a melancholickou atmosférou se ovšem dočkala modifikace takové pozornosti, že se její autor, Robert Briscoe, rozhodl vytvořit remake v lepším grafickém provedení a vydal ji jako samostatnou a již placenou hru.

Jedná se o jedinečný experiment, který lze nejlépe popsat jako audiovizuální videoherní báseň, která vypráví příběh o osamělém muži a jeho vzpomínkách, které hráč odkrývá, když prozkoumává opuštěný ostrov. Avšak meze možné interpretace nejsou nijak svázány.

14. února 2017 vyšla vylepšená verze s názvem Landmark Edition, která nově do hry přidává achievementy, vylepšuje zvuky a hlavně hra přešla ze Source enginu na Unity 5. Všichni majitelé původní hry na Steamu dostali tuto vylepšenou edici zcela zdarma.
Oficiální stránky hry (http://dear-esther.com/)
Oficiální stránky hry (http://dear-esther.com/)
Oficiální stránky hry (http://dear-esther.com/)
Oficiální stránky hry (http://dear-esther.com/)
Oficiální stránky hry (http://dear-esther.com/)
Oficiální stránky hry (http://dear-esther.com/)
Oficiální stránky hry (http://dear-esther.com/)
Oficiální stránky hry (http://dear-esther.com/)
Oficiální stránky hry (http://dear-esther.com/)
Oficiální stránky hry (http://dear-esther.com/)