Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Dead Space: Extraction Dead Space: Extraction Dead Space: Extraction Dead Space: Extraction Dead Space: Extraction chyba Dead Space: Extraction
Visceral Games •  Eurocom Entertainment (nově vytvořeno)
Visceral Games •  Eurocom Entertainment (nově vytvořeno)
Visceral Games •  Eurocom Developments
Visceral Games •  Eurocom Developments
Visceral Games •  Eurocom Developments
Visceral Games •  Eurocom Developments
Wii
24.09.2009
PS3
25.01.2011
Wii
24.09.2009
PS3
25.01.2011
Wii
24.09.2009
PS3
25.01.2011
Wii
24.09.2009
PS3
25.01.2011
Wii
24.09.2009
PS3
25.01.2011
Wii
24.09.2009
PS3
25.01.2011
Dead Space: Extraction Dead Space: Extraction Dead Space: Extraction Dead Space: Extraction Dead Space: Extraction Dead Space: Extraction
Žánr
akce > 1st person akce *
akce > arkáda
akce > 1st person akce *
akce > arkáda
akce > 1st person akce *
akce > arkáda
akce > 1st person akce *
akce > arkáda
akce > 1st person akce *
akce > arkáda
akce > 1st person akce *
akce > arkáda

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ano ano ano ano ano ano

The terror begins.

Planety louskající Concordance Extraction Corporation nezískala výsadní postavení dodržováním pravidel hospodářské soutěže, i dvě stě let starý zákaz veškeré činnosti na planetě Aegis VII byl proto zcela ignorován. Nelegální těžební operace zpřístupnila víc, než jen bohatá ložiska nerostů a minerálů, vedla k objevu Rudého markeru. Pocit zadostiučinění z pomyslného políčku všem rouhačům Unitology z řad kolonistů neopustil ani po nástupu psychosomatických potíží u značné části osazenstva, přičemž dramatické okolnosti extrakce artefaktu z povrchu planety jen předznamenaly příští události...

Prequel Dead Space (2008) vás z pohledu hned několika protagonistů nechá prožít vypuknutí nákazy na Aegis VII a jejího raného průběhu na lodi USG Ishimura. Ubíráte se výlučně po předdefinovaných trasách, o to větší jsou nároky na přesnost střelby a postřeh. Na sesbírání předmětů máte čas omezený zastávkami při samovolném pohybu. Nintendo verzi hry ovládáte dvojicí Wiimote, z nichž jeden může nahradit Nunchuk. Oboje si rozumí se zbraňovým nástavcem Zapper. Sony zase ve full HD (1080p) předělávce nechalo zužitkovat svůj Move ovladač, ale zahrajete si také s Dualshockem 3.

Zatřepáním kterýmkoli z výše uvedených ovladačů setřesete dotěrné monstrum, nebo si nakrátko osvítíte cestu. Mácháním či páčkami řežete pasivní biomasu a končetiny nekromorfů. Pozvednutím pohybového ovladače k uchu spustíte nalezené zvukové záznamy. Během deseti kapitol narazí skupinka přeživších v prostorách chaosem zmítané kolonie, i na palubě skomírající Ishimury na nekromorfy nejrůznějších vzezření a z toho plynoucích způsobů lovu obětí. Některé kreatury včetně bossů jsou vlastní jen této „kolejové“ odnoži hororové série. Obě verze podporují lokální průchod kampaní ve dvou hráčích.
The terror begins.

Planety louskající Concordance Extraction Corporation nezískala výsadní postavení dodržováním pravidel hospodářské soutěže, i dvě stě let starý zákaz veškeré činnosti na planetě Aegis VII byl proto zcela ignorován. Nelegální těžební operace zpřístupnila víc než jen bohatá ložiska nerostů a minerálů, vedla k objevu Rudého markeru. Pocit zadostiučinění z pomyslného políčku všem rouhačům unitology z řad kolonistů neopustil ani po nástupu psychosomatických potíží u značné části osazenstva, přičemž dramatické okolnosti extrakce artefaktu z povrchu planety jen předznamenaly příští události...

Prequel Dead Space (2008) vás z pohledu hned několika protagonistů nechá zažít vypuknutí nákazy na Aegis VII a její raný průběh na lodi USG Ishimura. Ubíráte se výlučně po předdefinovaných trasách, o to větší ovšem jsou nároky na přesnost při střelbě a řešení hlavolamů. K sesbírání předmětů v dané lokaci máte čas omezený zastávkami při samovolném pohybu. Nintendo verzi ovládáte dvojicí Wiimote, z nichž jeden může nahradit Nunchuk. Oboje si rozumí se zbraňovým nástavcem Zapper. Sony zase ve full HD (1080p) předělávce nechalo zužitkovat ovladač Move, ale zahrajete si rovněž s Dualshockem 3.

Zatřepáním kterýmkoli z výše uvedených ovladačů setřesete dotěrné monstrum nebo si nakrátko osvítíte cestu. Mácháním či páčkami řežete jak pasivní biomasu, tak končetiny útočníků. Pozvednutím pohybového ovladače k uchu spustíte nalezené zvukové záznamy. Během deseti kapitol narazí skupinka přeživších v prostorách chaosem zmítané kolonie, i na palubě skomírající Ishimury na nekromorfy nejrůznějších vzezření a z toho plynoucích způsobů lovu obětí. Některé kreatury včetně bossů jsou vlastní jen této „kolejové“ odnoži hororové série. Obě verze podporují lokální průchod kampaně ve dvou.
The terror begins.

Planety louskající Concordance Extraction Corporation nezískala výsadní postavení dodržováním pravidel hospodářské soutěže, i dvě stě let starý zákaz veškeré činnosti na planetě Aegis VII byl proto zcela ignorován. Nelegální těžební operace zpřístupnila víc než jen bohatá ložiska nerostů a minerálů, vedla k objevu Rudého markeru. Pocit zadostiučinění z pomyslného políčku všem rouhačům unitology z řad kolonistů neopustil ani po nástupu psychosomatických potíží u značné části osazenstva, přičemž dramatické okolnosti extrakce artefaktu z povrchu planety jen předznamenaly příští události...

Prequel Dead Space (2008) vás z pohledu hned několika protagonistů nechá zažít vypuknutí nákazy na Aegis VII a její raný průběh na lodi USG Ishimura. Ubíráte se výlučně po předdefinovaných trasách, o to větší ovšem jsou nároky na přesnost při střelbě a řešení hlavolamů. K sesbírání předmětů v dané lokaci máte čas omezený zastávkami při samovolném pohybu. Nintendo verzi ovládáte dvojicí Wiimote, z nichž jeden může nahradit Nunchuk. Oboje si rozumí se zbraňovým nástavcem Zapper. Sony zase ve full HD (1080p) předělávce nechalo zužitkovat ovladač Move, ale zahrajete si rovněž s Dualshockem 3.

Zatřepáním kterýmkoli z výše uvedených ovladačů setřesete dotěrné monstrum nebo si nakrátko osvítíte cestu. Mácháním či páčkami řežete jak pasivní biomasu, tak končetiny útočníků. Pozvednutím pohybového ovladače k uchu spustíte nalezené zvukové záznamy. Během deseti kapitol narazí skupinka přeživších v prostorách chaosem zmítané kolonie, i na palubě skomírající Ishimury na nekromorfy nejrůznějších vzezření a z toho plynoucích způsobů lovu obětí. Některé kreatury včetně bossů jsou vlastní jen této „kolejové“ odnoži hororové série. Obě verze podporují lokální průchod kampaně ve dvou.
The terror begins.

Planety louskající Concordance Extraction Corporation nezískala na trhu výsadní postavení dodržováním pravidel hospodářské soutěže, proto byl ignorován i dvě stě let starý zákaz veškeré činnosti na planetě Aegis VII. Nelegální těžba znamenala víc než jen přístup k bohatým ložiskům nerostů a minerálů, vedla k objevu Rudého markeru. Pocit zadostiučinění z pomyslného políčku všem rouhačům vůči unitologii zakalil až nástup psychosomatických potíží u značné části osazenstva, Dramatické okolnosti extrakce enigmatického artefaktu z povrchu planety jen předznamenaly, co bude následovat...

Prequel Dead Space (2008) vás z pohledu hned několika protagonistů nechá zažít vypuknutí nákazy na Aegis VII a její raný průběh na lodi USG Ishimura. Ubíráte se výlučně po předdefinovaných trasách, o to větší ovšem jsou nároky na přesnost při střelbě a řešení hlavolamů. K sesbírání předmětů v dané lokaci máte čas omezený zastávkami při samovolném pohybu. Nintendo verzi ovládáte dvojicí Wiimote, z nichž jeden může nahradit Nunchuk. Oboje si rozumí se zbraňovým nástavcem Zapper. Sony zase ve full HD (1080p) předělávce nechalo zužitkovat ovladač Move, ale zahrajete si rovněž s Dualshockem 3.

Zatřepáním kterýmkoli z výše uvedených ovladačů setřesete dotěrné monstrum nebo si nakrátko osvítíte cestu. Mácháním či páčkami řežete jak pasivní biomasu, tak končetiny útočníků. Pozvednutím pohybového ovladače k uchu spustíte nalezené zvukové záznamy. Během deseti kapitol narazí skupinka přeživších v prostorách chaosem zmítané kolonie, i na palubě skomírající Ishimury na nekromorfy nejrůznějších vzezření a z toho plynoucích způsobů lovu obětí. Některé kreatury včetně bossů jsou vlastní jen této „kolejové“ odnoži hororové série. Obě verze podporují lokální průchod kampaně ve dvou.
The terror begins.

Planety louskající Concordance Extraction Corporation nezískala na trhu výsadní postavení dodržováním pravidel hospodářské soutěže, proto byl ignorován i dvě stě let starý zákaz veškeré činnosti na planetě Aegis VII. Nelegální těžba znamenala víc než jen přístup k bohatým ložiskům nerostů a minerálů, vedla k objevu Rudého markeru. Pocit zadostiučinění z pomyslného políčku všem rouhačům vůči unitologii zakalil až nástup psychosomatických potíží u značné části osazenstva těžební kolonie. Okolnosti extrakce enigmatického artefaktu z povrchu planety jen předznamenaly, co bude následovat...

Prequel Dead Space (2008) vás z pohledu hned několika protagonistů nechá zažít vypuknutí nákazy na Aegis VII a její raný průběh na lodi USG Ishimura. Ubíráte se výlučně po předdefinovaných trasách, o to větší ovšem jsou nároky na přesnost při střelbě a řešení hlavolamů. K sesbírání předmětů v dané lokaci máte čas omezený zastávkami při samovolném pohybu. Nintendo verzi ovládáte dvojicí Wiimote, z nichž jeden může nahradit Nunchuk. Oboje si rozumí se zbraňovým nástavcem Zapper. Sony zase ve full HD (1080p) předělávce nechalo zužitkovat ovladač Move, ale zahrajete si rovněž s Dualshockem 3.

Zatřepáním kterýmkoli z výše uvedených ovladačů setřesete dotěrné monstrum nebo si nakrátko osvítíte cestu. Mácháním či páčkami řežete jak pasivní biomasu, tak končetiny útočníků. Pozvednutím pohybového ovladače k uchu spustíte nalezené zvukové záznamy. Během deseti kapitol narazí skupinka přeživších v prostorách chaosem zmítané kolonie i na palubě skomírající Ishimury na nekromorfy nejrůznějších vzezření a z toho plynoucích způsobů lovu obětí. Některé kreatury včetně bossů jsou vlastní jen této „kolejové“ odnoži hororové série. Obě verze podporují lokální průchod kampaně ve dvou.
The terror begins.

Planety louskající Concordance Extraction Corporation nezískala na trhu výsadní postavení dodržováním pravidel hospodářské soutěže, proto byl ignorován i dvě stě let starý zákaz veškeré činnosti na planetě Aegis VII. Nelegální těžba znamenala víc než jen přístup k bohatým ložiskům nerostů a minerálů, vedla k objevu Rudého markeru. Pocit zadostiučinění z pomyslného políčku všem rouhačům vůči unitologii zakalil až nástup psychosomatických potíží u značné části osazenstva těžební kolonie. Okolnosti extrakce enigmatického artefaktu z povrchu planety jen předznamenaly, co bude následovat...

Prequel Dead Space (2008) vás z pohledu hned několika protagonistů nechá zažít vypuknutí nákazy na Aegis VII a její raný průběh na lodi USG Ishimura. Ubíráte se výlučně po předdefinovaných trasách, o to větší ovšem jsou nároky na přesnost při střelbě a řešení hlavolamů. K sesbírání předmětů v dané lokaci máte čas omezený zastávkami při samovolném pohybu. Nintendo verzi ovládáte dvojicí Wiimote, z nichž jeden může nahradit Nunchuk. Oboje si rozumí se zbraňovým nástavcem Zapper. Sony zase ve full HD (1080p) předělávce nechalo zužitkovat ovladač Move, ale zahrajete si rovněž s Dualshockem 3.

Zatřepáním kterýmkoli z výše uvedených ovladačů setřesete dotěrné monstrum nebo si nakrátko osvítíte cestu. Mácháním či páčkami řežete jak pasivní biomasu, tak končetiny útočníků. Pozvednutím pohybového ovladače k uchu spustíte nalezené zvukové záznamy. Během deseti kapitol narazí skupinka přeživších v prostorách chaosem zmítané kolonie i na palubě skomírající Ishimury na nekromorfy nejrůznějších vzezření a z toho plynoucích způsobů lovu obětí. Některé kreatury včetně bossů jsou vlastní jen této „kolejové“ odnoži hororové série. Obě verze podporují lokální průchod kampaně ve dvou.