Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Děsně repetitivní rubačka na 15-20 hodin (podle skillu a grindu), která jede přesně podle očekávaného mustru a nepřinese jediné překvapení. Je ale tak nějak dost dobrá, zábavná a taky extrémně návyková, že to moc nevadí. Zlepšit by šla zpřehledněním aktivit a snížením hrací doby - aby se dalo považovat za výbornou jednohubku, muselo by Cult of the Lamb být spíš na 7-10 hodin. Když po mně pak po dohrání hra chtěla projít všechny dungeony znovu, abych všechny bosse "osvobodil od trápení" tak, že je porazím znovu, už jsem celkem kroutil hlavou. Motivace dodělat si všechny achievementy velmi malá - šlo by jen o další grind stylem "poraz bosse bez zásahu" a "udělej všechno", což jsou mé nejméně oblíbené typy achievementů.
S velkým počtem stoupenců v kultu a velkým počtem budov mám hrozný problém s FPS ve hře. Dokonce se mi při návratu do základny kolikrát nenačítají budovy nebo dokonce stoupenci. Stává se to tak po hodině hraní a je to velký špatný teda.
@Tulareanus (13.08.2022 22:25): Já bych spíš přikláněl k těm, co to popisují jako Binding of Isaac zkombinovaný se Stardew Valley. V Cult of the Lamb není tolik zbraní nebo schopností a nelevluješ přímo postavu. Spíš je to takový ten supply run styl - dřevo, kámen, peníze. Z čehož pak stavíš a vylepšuješ základnu jen proto, aby stoupenci byli šťastní.
@bukrrCZ (13.08.2022 19:43): Hades si hral? Ak hej, dá sa to porovnať? Lebo všimol som si, že niektorí ľudia to na steame porovnávajú, ale neviem, či je to len málo skúsenosti, tak spájajú niečo, čo nie je podobné alebo to má naozaj nejakú relevanciu.
Po "dohrání" jsem se trochu zhrozil, že už jsem na konci, ale ....tak nějak se mi povedlo nahrát kolem 14 hodin :D A vlastně v rámci příběhu jsem uspokojen. Ještě tomu nějaký čas věnuju a pokusím se najít a sesbírat všechny kartičky. Na medium ideální obtížnost soubojů a nutnosti správně navádět svoje ovečky. A jeleny, slony, ježky a tak. Jen ta přehlednost by mohla být větší, jak při soubojích, tak hlavně pozdější fázi při snaze sklidit políčka, uklidit zvratky, motivovat přívržence...