No Regret pokračuje tam, kde Crusader: No Remorse skončil. Hra No Regret ničím nepřekvapila - grafická stránka hry se zlepšila nepatrně. Zůstala skvělá atmosféra i když se někomu může zdát stejná jako v předešlém díle. Přibyly nové pohyby. Hudební doprovod si zachoval stejnou kvalitu. V podstatě by se dalo říct, že by to mohl být spíše datadisk než plnohodnotné pokračování.
Crusader: No Regret pokračuje tam, kde skončil předešlý díl, tedy přesně 46 hodin po jeho událostech. Znovu se vžíváte do role Křižáka Silencera a pokračujete v jeho příběhu. Tentokrát se podíváte na Měsíc, který organizace WEC využívá jako doly a vězení pro politické disidenty.
Na první pohled jde spíše o datadisk. Hra je izometrickou akční střílečkou, která běží stejně jako její předchůdce na vylepšeném Ultima VIII: Pagan enginu, v téměř nezměněné SVGA grafice. Kromě nového příběhu a lokací, ale přibyly i další změny. No Regret přidal několik nových zbraní a animací smrti, včetně zmrazení a následného roztříštění. Dále, v No Remorse hlavní hrdina nemohl nést více než pět zbraní najednou, v No Regret, bylo toto omezení úplně zrušeno. Přibyly i nové pohyby, díky kterým se lépe uhýbá nepřátelským útokům. I struktura levelů je o něco přímočařejší. Jinak je vše po starém a to včetně totožné hudby.
Na první pohled jde spíše o datadisk. Hra je izometrickou akční střílečkou, která běží stejně jako její předchůdce na vylepšeném Ultima VIII: Pagan enginu, v téměř nezměněné SVGA grafice. Kromě nového příběhu a lokací, ale přibyly i další změny. No Regret přidal několik nových zbraní a animací smrti, včetně zmrazení a následného roztříštění. Dále, v No Remorse hlavní hrdina nemohl nést více než pět zbraní najednou, v No Regret, bylo toto omezení úplně zrušeno. Přibyly i nové pohyby, díky kterým se lépe uhýbá nepřátelským útokům. I struktura levelů je o něco přímočařejší. Jinak je vše po starém a to včetně totožné hudby.