Crazy Machines 2 je logická hra ve které je úkolem vytvořit stroj pro vykonání určité činnosti. Hra je velmi podobná starší hře The Incredible Machine, navíc obsahuje ale 3D prostředí a hrou neprovází vynálezce Tim, nýbrž profesor, který je a nápadně podobný Albertu Einsteinovy. Oproti prvnímu dílu a jeho stand-alone přídavku Crazy Machines 1.5 zde pracujete s mnohem větším počtem dílů, navíc se podíváte do různých částí světa (Karibik, Čína). Většina úkolu může být dokončeno mnoha způsoby, nechybí ani tzv. free-style kde si můžete vymýšlet a navrhovat vlastní věci. Nechybí ani několik bonusových levelů.
Základem tedy je opět používání všech možných předmětů tím správným způsobem a hlavně využívání jejich fyzikálních vlastností. Vše se opět odehrává sice v trojrozměrné grafice, ale hráčův prostor je vymezen pouze na dvourozměrnou plochu (stěnu). Cílem je vytvoření komplexního a na pohled šíleného stroje z běžně používaných věcí k vykonání jednoduchého úkonu.
Základem tedy je opět používání všech možných předmětů tím správným způsobem a hlavně využívání jejich fyzikálních vlastností. Vše se opět odehrává sice v trojrozměrné grafice, ale hráčův prostor je vymezen pouze na dvourozměrnou plochu (stěnu). Cílem je vytvoření komplexního a na pohled šíleného stroje z běžně používaných věcí k vykonání jednoduchého úkonu.
Crazy Machines 2 je logická hra ve které je úkolem vytvořit stroj pro vykonání určité činnosti. Hra je velmi podobná starší hře The Incredible Machine, navíc obsahuje ale 3D prostředí a hrou neprovází vynálezce Tim, nýbrž profesor, který je až nápadně podobný Albertu Einsteinovi. Oproti prvnímu dílu a jeho stand-alone přídavku Crazy Machines 1.5 zde pracujete s mnohem větším počtem dílů, navíc se podíváte do různých částí světa (Karibik, Čína). Většina úkolu může být dokončeno mnoha způsoby, nechybí ani tzv. free-style kde si můžete vymýšlet a navrhovat vlastní věci. Nechybí ani několik bonusových levelů.
Základem tedy je opět používání všech možných předmětů tím správným způsobem a hlavně využívání jejich fyzikálních vlastností. Vše se opět odehrává sice v trojrozměrné grafice, ale hráčův prostor je vymezen pouze na dvourozměrnou plochu (stěnu). Cílem je vytvoření komplexního a na pohled šíleného stroje z běžně používaných věcí k vykonání jednoduchého úkonu.
Základem tedy je opět používání všech možných předmětů tím správným způsobem a hlavně využívání jejich fyzikálních vlastností. Vše se opět odehrává sice v trojrozměrné grafice, ale hráčův prostor je vymezen pouze na dvourozměrnou plochu (stěnu). Cílem je vytvoření komplexního a na pohled šíleného stroje z běžně používaných věcí k vykonání jednoduchého úkonu.
Crazy Machines 2 je logická hra, ve které je úkolem vytvořit stroj pro vykonání určité činnosti. Hra je velmi podobná starší hře The Incredible Machine, navíc obsahuje ale 3D prostředí a hrou neprovází vynálezce Tim, nýbrž profesor, který je až nápadně podobný Albertu Einsteinovi. Oproti prvnímu dílu a jeho stand-alone přídavku Crazy Machines 1.5 zde pracujete s mnohem větším počtem dílů, navíc se podíváte do různých částí světa (Karibik, Čína). Většina úkolů může být dokončena mnoha způsoby, nechybí ani tzv. free-style, kde si můžete vymýšlet a navrhovat vlastní věci. Nechybí ani několik bonusových levelů.
Základem tedy je opět používání všech možných předmětů tím správným způsobem a hlavně využívání jejich fyzikálních vlastností. Vše se opět odehrává sice v trojrozměrné grafice, ale hráčův prostor je vymezen pouze na dvourozměrnou plochu (stěnu). Cílem je vytvoření komplexního a na pohled šíleného stroje z běžně používaných věcí k vykonání jednoduchého úkonu.
Základem tedy je opět používání všech možných předmětů tím správným způsobem a hlavně využívání jejich fyzikálních vlastností. Vše se opět odehrává sice v trojrozměrné grafice, ale hráčův prostor je vymezen pouze na dvourozměrnou plochu (stěnu). Cílem je vytvoření komplexního a na pohled šíleného stroje z běžně používaných věcí k vykonání jednoduchého úkonu.
Crazy Machines 2 je logická hra, ve které je úkolem vytvořit stroj pro vykonání určité činnosti. Hra je velmi podobná starší hře The Incredible Machine, navíc obsahuje ale 3D prostředí a hrou neprovází vynálezce Tim, nýbrž profesor, který je až nápadně podobný Albertu Einsteinovi. Oproti prvnímu dílu a jeho stand-alone přídavku Crazy Machines 1.5 zde pracujete s mnohem větším počtem dílů, navíc se podíváte do různých částí světa (Karibik, Čína). Většina úkolů může být dokončena mnoha způsoby, nechybí ani tzv. free-style, kde si můžete vymýšlet a navrhovat vlastní věci. Nechybí ani několik bonusových levelů.
Základem tedy je opět používání všech možných předmětů tím správným způsobem a hlavně využívání jejich fyzikálních vlastností. Vše se opět odehrává sice v trojrozměrné grafice, ale hráčův prostor je vymezen pouze na dvourozměrnou plochu (stěnu). Cílem je vytvoření komplexního a na pohled šíleného stroje z běžně používaných věcí k vykonání jednoduchého úkonu.
Základem tedy je opět používání všech možných předmětů tím správným způsobem a hlavně využívání jejich fyzikálních vlastností. Vše se opět odehrává sice v trojrozměrné grafice, ale hráčův prostor je vymezen pouze na dvourozměrnou plochu (stěnu). Cílem je vytvoření komplexního a na pohled šíleného stroje z běžně používaných věcí k vykonání jednoduchého úkonu.