Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@účet smazán (22.02.2014 19:40): Tyto ani z většiny neznám, ono, adventur je s indie/freeware nástupem doslova stovky k přebrání během jediného roku :). AG.com mám také jako základní stránku, a ještě je kvalitní gameboomers z těch velmi obecně profilovaných.
(a na recenze starších titulů u mě vede metzomagic)
@Drolin (22.02.2014 18:25): Tak po grafické stránce to bude stejně skřípat jako u Cognition nebo Gray Matter, s tím počítám. Spíše očekávám opět excelentní story stránku. Krom Moebia řadím mezi nej-adventure ještě poslední Blackwell a Dreamfall... Pak víceméně i Murdered: SS. Jinak žádná sláva tento rok, na příběhy.. (nebo mi něco uniklo?) Holmse nemusim.
@KRoman47 (28.09.2013 23:22): Still Life by som do úvahy nebral, dvojka má vlastnú príbehovú linku a prvý diel do istej miery funguje aj bez nej.

Nevravím, že finále nemá nedostatky, ale tempo má naopak výborné a do cieľa mieri bez zbytočného zdržovania. Naťahovane to na teba pôsobí asi len preto, že samotný dej výrazne spomaĺí a nedochádza na ďalšie zvraty, či odhalenia, nakoľko je dôraz kladený už len na hlavných protagonistov a doplnenie všetkých kúskov mozaiky. (a že je príbeh naozaj parádne premyslený) Skrátka, finaĺe hrá hlavne na emócie a tak je to správne. Napokon, Cognition je potrebné brať ako celok a príde mi, že ako celok funguje uspokojivo.

@Malignus (28.09.2013 22:53): http://www.gog.com/game/cognition_an_erica_reed_thriller
@Drolin (28.09.2013 21:18): Ty kritiky já neviděl, páč na svém FB posílali jen recenze, kde bylo nejméně 8,5/10 a tolik bych poslední epizodě nedal ani při zatemnění všech smyslů. =)

@M.a.t.t. (28.09.2013 21:43): Prostě si to asi blbě rozvrhli, či příliš sil věnovali do portace na Apple platformy, na mě to příliš působilo jako natažení, které mohli téměř zmáknout závěrečnou animaci ve 3. epizodě. Něco jako Still Life, které prostě museli natáhnout na třetí díl, když jako prvním počítám Post Mortem. No každopádně si to hodlám vcelku projít znovu a třeba narazím na něco, čeho jsem si prvně nevšiml.
@KRoman47 (28.09.2013 21:14): Čakať niečo nové od finále, ktoré malo byť predovšetkým dohrou samotného príbehu? Vrah, aj jeho motivácia nám už predsa bola známa z predošlej epizódy, v tomto dieli šlo len o to, akym spôsobom sa príbeh uzavrie (a ako sa ukončia osudy postáv, ktoré nie sú vždy pevne dané). Inak vôbec nevnímam výrazné kvalitatívne zhoršenie. To že bolo vypustené cestovanie po mape neberiem ako zápor, skôr naopak, príbeh aj vďaka tomu lepšie gradoval až do emocionálne dobre zvládnutého konca s vydarenou záverečnou scénou. A na mňa to fungovalo.
Jsem jediný, komu přišlo finále tak slabé? Oproti předchozím epizodám už nebylo cestování po městě dle své vůle a hra hráče prostě jen hází z jedné scénky do druhé. Ztvárnění pozitivního/negativního vztahu k Erice tvořeného dle odpovědí při dialozích se mi též zrovna nelíbilo a animace a smysl některých akcí (propíchnutí gum v autě s McAdamsem) byl fakt dost za hranou. Celkově se člověk nedozví už vůbec nic nového, snad až na minulost Rose.