Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Cardinal Quest Cardinal Quest Cardinal Quest
Ido Yehieli (nově vytvořeno)
Tametick
Tametick
PC
2011
PC
26.10.2011
Browser
18.10.2011
PC
26.10.2011
iOS
08.06.2012
Android
11.06.2012
Cardinal Quest Cardinal Quest Cardinal Quest
Žánr
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *

Forma
placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne

Cardinal Quest se řadí mezi tzv. coffeebreak roguelike RPG a hru je možné dohrát během několika minut. Výraznými rysy oproti klasickým roguelike jsou velmi přívětivé ovládání, jednoduchá obtížnost, grafika a zvuky, čímž hra cílí i na méně zkušené hráče. Základní rysy roguelike her jako náhodně generovaná bludiště, tahový systém pohybu po mapě a permadeath však zůstaly zachovány. Vývojář Ido Yehieli v rozhovoru řekl, že o vytvoření takto přístupné roguelike hry usiloval proto, neboť nebyl dlouhodobě schopen dohrát žádnou z těch hlavních, mezi které patří např. ADoM, Nethack nebo Angband.

Hra je zasazena do dungeonu a cílem je probít se až do posledního, desátého patra a porazit všechny nepřátele. Po jejich porážce hra končí. Na začátku hráč volí, zda chce být bojovník, zloděj nebo mág, což pak určuje další taktiku. Během procházení dungeonem hráč nachází předměty s lepšími vlastnostmi. Jejich kvalitu však vyhodnocuje vnitřní algoritmus a při nálezu výrazně lepšího předmětu je původní automaticky zahozen a nahrazen novým. Hráč tedy není tolik zdržován jejich managementem.

Vedle lepších zbraní jsou v dungeonu roztroušena i kouzla, přičemž každé kouzlo má svoji vlastní manu (po zakouzlení se musí znovu nabít), která se doplňuje při pohybu postavy po čtvercích. Kouzel je zhruba kolem patnácti, ale naráz mohou být používány pouze čtyři z nich. Ostatní nalezená kouzla je možné mít v inventáři a případně je měnit.

V současné době se pracuje na vývoji druhého dílu a zajímavostí je, že adjektivum Cardinal v názvu hry bylo vybráno generátorem náhodných slov.
Cardinal Quest se řadí mezi tzv. coffeebreak roguelike RPG a hru je možné dohrát během několika minut. Výraznými rysy oproti klasickým roguelike jsou velmi přívětivé ovládání, jednoduchá obtížnost, grafika a zvuky, čímž hra cílí i na méně zkušené hráče. Základní rysy roguelike her jako náhodně generovaná bludiště, tahový systém pohybu po mapě a permadeath však zůstaly zachovány. Vývojář Ido Yehieli v rozhovoru řekl, že o vytvoření takto přístupné roguelike hry usiloval proto, neboť nebyl dlouhodobě schopen dohrát žádnou z těch hlavních, mezi které patří např. ADoM, Nethack nebo Angband.

Hra je zasazena do dungeonu a cílem je probít se až do posledního, desátého patra a porazit všechny nepřátele. Po jejich porážce hra končí. Na začátku hráč volí, zda chce být bojovník, zloděj nebo mág, což pak určuje další taktiku. Během procházení dungeonem hráč nachází předměty s lepšími vlastnostmi. Jejich kvalitu však vyhodnocuje vnitřní algoritmus a při nálezu výrazně lepšího předmětu je původní automaticky zahozen a nahrazen novým. Hráč tedy není tolik zdržován jejich managementem.

Vedle lepších zbraní jsou v dungeonu roztroušena i kouzla, přičemž každé kouzlo má svoji vlastní manu (po zakouzlení se musí znovu nabít), která se doplňuje při pohybu postavy po čtvercích. Kouzel je zhruba kolem patnácti, ale naráz mohou být používány pouze čtyři z nich. Ostatní nalezená kouzla je možné mít v inventáři a případně je měnit.

V současné době se pracuje na vývoji druhého dílu a zajímavostí je, že adjektivum Cardinal v názvu hry bylo vybráno generátorem náhodných slov.
Cardinal Quest se řadí mezi tzv. coffeebreak roguelike RPG a hru je možné dohrát během několika minut. Výraznými rysy oproti klasickým roguelike jsou velmi přívětivé ovládání, jednoduchá obtížnost, grafika a zvuky, čímž hra cílí i na méně zkušené hráče. Základní rysy roguelike her jako náhodně generovaná bludiště, tahový systém pohybu po mapě a permadeath však zůstaly zachovány. Vývojář Ido Yehieli v rozhovoru řekl, že o vytvoření takto přístupné roguelike hry usiloval proto, neboť nebyl dlouhodobě schopen dohrát žádnou z těch hlavních, mezi které patří např. ADoM, Nethack nebo Angband.

Hra je zasazena do dungeonu a cílem je probít se až do posledního, desátého patra a porazit všechny nepřátele. Po jejich porážce hra končí. Na začátku hráč volí, zda chce být bojovník, zloděj nebo mág, což pak určuje další taktiku. Během procházení dungeonem hráč nachází předměty s lepšími vlastnostmi. Jejich kvalitu však vyhodnocuje vnitřní algoritmus a při nálezu výrazně lepšího předmětu je původní automaticky zahozen a nahrazen novým. Hráč tedy není tolik zdržován jejich managementem.

Vedle lepších zbraní jsou v dungeonu roztroušena i kouzla, přičemž každé kouzlo má svoji vlastní manu (po zakouzlení se musí znovu nabít), která se doplňuje při pohybu postavy po čtvercích. Kouzel je zhruba kolem patnácti, ale naráz mohou být používány pouze čtyři z nich. Ostatní nalezená kouzla je možné mít v inventáři a případně je měnit.

V současné době se pracuje na vývoji druhého dílu a zajímavostí je, že adjektivum Cardinal v názvu hry bylo vybráno generátorem náhodných slov.
Oficiální stránky hry (http://www.cardinalquest.com/)
Oficiální stránky hry (http://www.cardinalquest.com/)
Oficiální stránky hry (http://www.cardinalquest.com/)