Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 85
Když Infinity Ward v roce 2007 přišla s filmově vypadající moderní střílečkou, která se drží realisticky vykresleného konfliktu tak změnila FPS hry jednou pro vždy. Do té doby se moc vývojáři nezajímali o kvalitní příběh v FPS žánru, a pokud ano, tak zase trpěla hratelnost. Activision si byl plně vědom úspěchu hry a od té doby to byl každý rok jen reskin tohoto dílu a tahle to vydrželo úctyhodných 12 let, než znovu Infinity Ward muselo spasit značku a přišlo s novým revolučním enginem a gunplayem.

Příběh je skvělý, autoři se nebojí ukázat konflikty a terorismus v té nejsyrovější podobě. Vaše postava bude svědky bombových atentátů na civilisty v Londýně, útoku na ambasádu, kde se teroristi nezdráhají zastřelit dítě, mučení a dalších praktik, které se v každém ozbrojeném konfliktu odehrávají. Omlazený kapitán Price (kterému podle wiki má být "jen" 36) je opravdu super postava, nebojí si zašpinit ruce. Stejně tak Farah a její příběh z dětství, kde je motivace vykopat Rusy ze své (byť fiktivní) země výborně podaná. Příběh je skvěle dramaturgicky odvyprávěný spoustou různorodých misí, kde vám autoři nedají vydechnout. Snad jen škoda, že záporáci tak nějak působí genericky. A kdyby byl rok 2019, tak napíšu, že Rusové jsou dost démonicky vykreslení.

Nový engine je krásně plynulý a rozjedete ho bez zadýchaného HW. Zbraně jsou tak tak skvěle zpracované, mají výborné zvuky a střílet do nepřátel je vyloženě lahůdka.

Bohužel MP je mrtvý nebo plný cheaterů, takže to nemůžu hodnotit. ale předpokládám, že se to moc neliší od druhého dílu (2022), na kterém mám 100 hodin.

Koridorové střílečky mají cca od roku 2012 velký problém, vývojáři už je prostě nedělají. Dělají open worldy s generickým obsahem na 20+ hodin. A když už se nějaká AAA objeví, tak je to většinou doplněk k MP a ty tyto příběhové kampaně bývají horší kvality (Battlefieldy). Proto MW2019 je velký a chtěný úspěch navazující na zlaté časy CoD.

Pro: Audiovizuální inovace, skvělý filmový příběh, gunplay

Proti: Některé generické postavy a jejich motivace

+5
  • PC 70
U CoD hrávám jen SP kampaň, takže hodnocení se týká jen ji.

Technické zpracování je naprosto skvělé, všechny audiovizuální části do sebe zapadají a dotváří super zážitek. Po technické stránce taky paráda a hra se dá krásně rozjed i na 4 roky starém HW.

Hratelnost působí plynule a některé momenty jsou epické. Problém nastává když jste rychlejší než skripty a pokud v bojišti postupujete moc rychle, nově spawnutí nepřátele vám dají kulku do zad a vy můžete dát restart. Když se to stane několikrát na více místech, kazí to imerzi a vy prostě musíte hrát jak vývojáři pískají.

Kampaň je ale slabší, oproti MW sérii jsou tu velice ploché postavy (krom Price) a příběh je hodně nesourodý. Navíc ta hra je i na poměry CoD krátká.

Pro: Audiovizuální zpracování

Proti: Respawny nepřátel, délka hry

+14