Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Bullet Candy Bullet Candy Bullet Candy

Bullet Candy Perfect

Bullet Candy Perfect

Bullet Candy Perfect

Charlie's Games
Charlie's Games
Charlie's Games
PC
16.05.2006
PC
16.05.2006
PC
16.05.2006
Bullet Candy Bullet Candy Bullet Candy
Žánr
akce > arkáda *
akce > arkáda *
akce > arkáda *

Forma
placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne

První arkádovou střílečkou vývojáře Charlieho Knighta byla hra Bullet Candy. Zde se tedy objevily prvky, které pak Charlie Knight využil a vylepšil v dalších svých hrách, hlavně ve hře Scoregasm, kterou autor považuje za duchovního nástupce této hry. Stejně jako další jeho hry, vyznačuje se i Bullet Candy výraznými grafickými efekty a zdánlivě nezvládnutelnou záplavou útočících lodí.

Cílem hry je samozřejmě přežít co nejvíc útočících vln, které se valí na vaší vesmírnou loď ze všech stran a dostat se tak do další úrovně. K tomu je potřeba nejenom dobře mířit, ale také se s lodí hbitě pohybovat a využívat celou herní plochu. Kromě střílení hráč musí sbírat zlaté lodě, které fungují jako násobiče skóre, a o skóre jde v této hře především. Sbíráním lodí si také můžeme dopomoci k různým bonusům.

V říjnu 2009 vyšla přepracovaná verze hry Bullet Candy Perfect, která obsahuje novou 3D grafiku, nový soundtrack, přepracované bodování, nový interface a další drobné úpravy.
První arkádovou střílečkou vývojáře Charlieho Knighta byla hra Bullet Candy. Zde se tedy objevily prvky, které pak Charlie Knight využil a vylepšil v dalších svých hrách, hlavně ve hře Scoregasm, kterou autor považuje za duchovního nástupce této hry. Stejně jako další jeho hry, vyznačuje se i Bullet Candy výraznými grafickými efekty a zdánlivě nezvládnutelnou záplavou útočících lodí.

Cílem hry je samozřejmě přežít co nejvíc útočících vln, které se valí na vaši vesmírnou loď ze všech stran a dostat se tak do další úrovně. K tomu je potřeba nejenom dobře mířit, ale také se s lodí hbitě pohybovat a využívat celou herní plochu. Kromě střílení hráč musí sbírat zlaté lodě, které fungují jako násobiče skóre, a o skóre jde v této hře především. Sbíráním lodí si také můžeme dopomoci k různým bonusům.

V říjnu 2009 vyšla přepracovaná verze hry Bullet Candy Perfect, která obsahuje novou 3D grafiku, nový soundtrack, přepracované bodování, nový interface a další drobné úpravy.
První arkádovou střílečkou vývojáře Charlieho Knighta byla hra Bullet Candy. Zde se tedy objevily prvky, které pak Charlie Knight využil a vylepšil v dalších svých hrách, hlavně ve hře Scoregasm, kterou autor považuje za duchovního nástupce této hry. Stejně jako další jeho hry, vyznačuje se i Bullet Candy výraznými grafickými efekty a zdánlivě nezvládnutelnou záplavou útočících lodí.

Cílem hry je samozřejmě přežít co nejvíc útočících vln, které se valí na vaši vesmírnou loď ze všech stran a dostat se tak do další úrovně. K tomu je potřeba nejenom dobře mířit, ale také se s lodí hbitě pohybovat a využívat celou herní plochu. Kromě střílení hráč musí sbírat zlaté lodě, které fungují jako násobiče skóre, a o skóre jde v této hře především. Sbíráním lodí si také můžeme dopomoci k různým bonusům.

V říjnu 2009 vyšla přepracovaná verze hry Bullet Candy Perfect, která obsahuje novou 3D grafiku, nový soundtrack, přepracované bodování, nový interface a další drobné úpravy.