První arkádovou střílečkou vývojáře Charlieho Knighta byla hra Bullet Candy. Zde se tedy objevily prvky, které pak Charlie Knight využil a vylepšil v dalších svých hrách, hlavně ve hře Scoregasm, kterou autor považuje za duchovního nástupce této hry. Stejně jako další jeho hry, vyznačuje se i Bullet Candy výraznými grafickými efekty a zdánlivě nezvládnutelnou záplavou útočících lodí.
Cílem hry je samozřejmě přežít co nejvíc útočících vln, které se valí na vaší vesmírnou loď ze všech stran a dostat se tak do další úrovně. K tomu je potřeba nejenom dobře mířit, ale také se s lodí hbitě pohybovat a využívat celou herní plochu. Kromě střílení hráč musí sbírat zlaté lodě, které fungují jako násobiče skóre, a o skóre jde v této hře především. Sbíráním lodí si také můžeme dopomoci k různým bonusům.
V říjnu 2009 vyšla přepracovaná verze hry Bullet Candy Perfect, která obsahuje novou 3D grafiku, nový soundtrack, přepracované bodování, nový interface a další drobné úpravy.
Cílem hry je samozřejmě přežít co nejvíc útočících vln, které se valí na vaší vesmírnou loď ze všech stran a dostat se tak do další úrovně. K tomu je potřeba nejenom dobře mířit, ale také se s lodí hbitě pohybovat a využívat celou herní plochu. Kromě střílení hráč musí sbírat zlaté lodě, které fungují jako násobiče skóre, a o skóre jde v této hře především. Sbíráním lodí si také můžeme dopomoci k různým bonusům.
V říjnu 2009 vyšla přepracovaná verze hry Bullet Candy Perfect, která obsahuje novou 3D grafiku, nový soundtrack, přepracované bodování, nový interface a další drobné úpravy.
První arkádovou střílečkou vývojáře Charlieho Knighta byla hra Bullet Candy. Zde se tedy objevily prvky, které pak Charlie Knight využil a vylepšil v dalších svých hrách, hlavně ve hře Scoregasm, kterou autor považuje za duchovního nástupce této hry. Stejně jako další jeho hry, vyznačuje se i Bullet Candy výraznými grafickými efekty a zdánlivě nezvládnutelnou záplavou útočících lodí.
Cílem hry je samozřejmě přežít co nejvíc útočících vln, které se valí na vaši vesmírnou loď ze všech stran a dostat se tak do další úrovně. K tomu je potřeba nejenom dobře mířit, ale také se s lodí hbitě pohybovat a využívat celou herní plochu. Kromě střílení hráč musí sbírat zlaté lodě, které fungují jako násobiče skóre, a o skóre jde v této hře především. Sbíráním lodí si také můžeme dopomoci k různým bonusům.
V říjnu 2009 vyšla přepracovaná verze hry Bullet Candy Perfect, která obsahuje novou 3D grafiku, nový soundtrack, přepracované bodování, nový interface a další drobné úpravy.
Cílem hry je samozřejmě přežít co nejvíc útočících vln, které se valí na vaši vesmírnou loď ze všech stran a dostat se tak do další úrovně. K tomu je potřeba nejenom dobře mířit, ale také se s lodí hbitě pohybovat a využívat celou herní plochu. Kromě střílení hráč musí sbírat zlaté lodě, které fungují jako násobiče skóre, a o skóre jde v této hře především. Sbíráním lodí si také můžeme dopomoci k různým bonusům.
V říjnu 2009 vyšla přepracovaná verze hry Bullet Candy Perfect, která obsahuje novou 3D grafiku, nový soundtrack, přepracované bodování, nový interface a další drobné úpravy.
První arkádovou střílečkou vývojáře Charlieho Knighta byla hra Bullet Candy. Zde se tedy objevily prvky, které pak Charlie Knight využil a vylepšil v dalších svých hrách, hlavně ve hře Scoregasm, kterou autor považuje za duchovního nástupce této hry. Stejně jako další jeho hry, vyznačuje se i Bullet Candy výraznými grafickými efekty a zdánlivě nezvládnutelnou záplavou útočících lodí.
Cílem hry je samozřejmě přežít co nejvíc útočících vln, které se valí na vaši vesmírnou loď ze všech stran a dostat se tak do další úrovně. K tomu je potřeba nejenom dobře mířit, ale také se s lodí hbitě pohybovat a využívat celou herní plochu. Kromě střílení hráč musí sbírat zlaté lodě, které fungují jako násobiče skóre, a o skóre jde v této hře především. Sbíráním lodí si také můžeme dopomoci k různým bonusům.
V říjnu 2009 vyšla přepracovaná verze hry Bullet Candy Perfect, která obsahuje novou 3D grafiku, nový soundtrack, přepracované bodování, nový interface a další drobné úpravy.
Cílem hry je samozřejmě přežít co nejvíc útočících vln, které se valí na vaši vesmírnou loď ze všech stran a dostat se tak do další úrovně. K tomu je potřeba nejenom dobře mířit, ale také se s lodí hbitě pohybovat a využívat celou herní plochu. Kromě střílení hráč musí sbírat zlaté lodě, které fungují jako násobiče skóre, a o skóre jde v této hře především. Sbíráním lodí si také můžeme dopomoci k různým bonusům.
V říjnu 2009 vyšla přepracovaná verze hry Bullet Candy Perfect, která obsahuje novou 3D grafiku, nový soundtrack, přepracované bodování, nový interface a další drobné úpravy.