Bottle je další "simulátor chůze" od nezávislého tureckého vývojáře Tonguça Bodura. Hráč se zhostí role osamělého muže, jenž při své cestě bude často potkávat vizi jedné ženy, od které vždy získá nějaké poznámky ke čtení. Avšak žena nebude vždy hráči snadno dostupná, občas bude muset vymyslet, jak se k ní dostat a proskákat. Některé věci jsou dokonce k nalezení i mimo vyznačenou cestu. Nicméně je jen na hráči, zda bude chtít více prozkoumávat okolí a číst získané poznámky nebo se pouze procházet po cestě a kochat se prosluněnou zasněženou přírodou.
Hra opět slouží především k odpočinku a relaxaci. Po dohrání hry se zpřístupní režim "Noir", který umožní hru projít znovu v černobílém filtru, zasazeném tentokrát do nočního času. Noir navíc nabízí některé překvapivé rozdíly oproti původnímu dennímu režimu.
Bottle je další Bodurova hra, která navíc vyšla jen 2 měsíce po Drizzlepathu Genie. Není proto divu, že si krom enginu bere z Genie i podobně vystavěný svět aneb dlouhé nudné pochody mezi hrstkou relativně zajímavých lokací.
Jedná se o kratší walking adventuru, která se sice přímo neváže k Drizzlepathu, ale zapadá do Bodurova podivného světa her s dlouhými cestami a nepovedeným pseudopříběhem. Díky zasněženému prostředí může Bottle působit lákavě, nicméně styl hry se od Genie nijak nezměnil, pouze přibyla drobná interakce s okolím a možnost sbírat dokumenty skrze které se příběh, dá-li se tak ta snůška metaforických plků nazvat, vypráví.
Díky krátké délce má Bottle potenciál nenudit tak jako Genie. Ovšem to je společně s některými scenériemi a zimním nádechem jeho jediná výhoda. Po dokončení hry se odemkne možnost hrát znovu s černobílým zrnivým filtrem. Průběh se však liší jen minimálně, čili význam dejá vu má smysl snad jen pro stoprocentní dokončení hry.
Jedná se o kratší walking adventuru, která se sice přímo neváže k Drizzlepathu, ale zapadá do Bodurova podivného světa her s dlouhými cestami a nepovedeným pseudopříběhem. Díky zasněženému prostředí může Bottle působit lákavě, nicméně styl hry se od Genie nijak nezměnil, pouze přibyla drobná interakce s okolím a možnost sbírat dokumenty skrze které se příběh, dá-li se tak ta snůška metaforických plků nazvat, vypráví.
Díky krátké délce má Bottle potenciál nenudit tak jako Genie. Ovšem to je společně s některými scenériemi a zimním nádechem jeho jediná výhoda. Po dokončení hry se odemkne možnost hrát znovu s černobílým zrnivým filtrem. Průběh se však liší jen minimálně, čili význam dejá vu má smysl snad jen pro stoprocentní dokončení hry.
Pro: Zimní prostředí, některé lokace
Proti: Slabý příběh, nic vyloženě zajímavého, i na krátkou délku občas nudí