Druhý díl této upírské third-person 3D akce pokračuje ve stejných šlépějích, jako jeho herní předchůdce (BloodRayne). A i když se to na první pohled může zdát nemožné, dvojka je snad ještě brutálnější a krvavější, než díl předešlý, a úroveň explicity zobrazovaného násilí dosahuje obrovských rozměrů.
Do rukou se vám opět dostane poloupírka (chcete-li, tak dhampírka) Rayne se svými čepelemi a jejím posláním je tentokrát zbavit svět svého upírského otce a všech jeho dětí, tedy svých sourozenců. Pohybová škála hlavní hrdinky se rozrostla o několik dalších pohybů a fatalit, takže zabíjení nepřátel je ještě variabilnější než dříve.
Do rukou se vám opět dostane poloupírka (chcete-li, tak dhampírka) Rayne se svými čepelemi a jejím posláním je tentokrát zbavit svět svého upírského otce a všech jeho dětí, tedy svých sourozenců. Pohybová škála hlavní hrdinky se rozrostla o několik dalších pohybů a fatalit, takže zabíjení nepřátel je ještě variabilnější než dříve.
Druhý díl této upírské third-person 3D akce pokračuje ve stejných šlépějích, jako jeho herní předchůdce (BloodRayne). A i když se to na první pohled může zdát nemožné, dvojka je snad ještě brutálnější a krvavější, než díl předešlý, a úroveň explicity zobrazovaného násilí dosahuje obrovských rozměrů.
Do rukou se vám opět dostane poloupírka (chcete-li, tak dhampírka) Rayne se svými čepelemi a jejím posláním je tentokrát zbavit svět svého upírského otce a všech jeho dětí, tedy svých sourozenců. Pohybová škála hlavní hrdinky se rozrostla o několik dalších pohybů a fatalit, takže zabíjení nepřátel je ještě variabilnější než dříve.
Do rukou se vám opět dostane poloupírka (chcete-li, tak dhampírka) Rayne se svými čepelemi a jejím posláním je tentokrát zbavit svět svého upírského otce a všech jeho dětí, tedy svých sourozenců. Pohybová škála hlavní hrdinky se rozrostla o několik dalších pohybů a fatalit, takže zabíjení nepřátel je ještě variabilnější než dříve.
Druhý díl této upírské third-person 3D akce pokračuje ve stejných šlépějích, jako jeho herní předchůdce (BloodRayne). A i když se to na první pohled může zdát nemožné, dvojka je snad ještě brutálnější a krvavější, než díl předešlý, a úroveň explicity zobrazovaného násilí dosahuje obrovských rozměrů.
Do rukou se vám opět dostane poloupírka (chcete-li, tak dhampírka) Rayne se svými čepelemi a jejím posláním je tentokrát zbavit svět svého upírského otce a všech jeho dětí, tedy svých sourozenců. Pohybová škála hlavní hrdinky se rozrostla o několik dalších pohybů a fatalit, takže zabíjení nepřátel je ještě variabilnější než dříve.
Do rukou se vám opět dostane poloupírka (chcete-li, tak dhampírka) Rayne se svými čepelemi a jejím posláním je tentokrát zbavit svět svého upírského otce a všech jeho dětí, tedy svých sourozenců. Pohybová škála hlavní hrdinky se rozrostla o několik dalších pohybů a fatalit, takže zabíjení nepřátel je ještě variabilnější než dříve.
Druhý díl této upírské third-person 3D akce pokračuje ve stejných šlépějích, jako jeho herní předchůdce (BloodRayne). A i když se to na první pohled může zdát nemožné, dvojka je snad ještě brutálnější a krvavější, než díl předešlý, a úroveň explicity zobrazovaného násilí dosahuje obrovských rozměrů.
Do rukou se vám opět dostane poloupírka (chcete-li, tak dhampírka) Rayne se svými čepelemi a jejím posláním je tentokrát zbavit svět svého upírského otce a všech jeho dětí, tedy svých sourozenců. Pohybová škála hlavní hrdinky se rozrostla o několik dalších pohybů a fatalit, takže zabíjení nepřátel je ještě variabilnější než dříve.
Do rukou se vám opět dostane poloupírka (chcete-li, tak dhampírka) Rayne se svými čepelemi a jejím posláním je tentokrát zbavit svět svého upírského otce a všech jeho dětí, tedy svých sourozenců. Pohybová škála hlavní hrdinky se rozrostla o několik dalších pohybů a fatalit, takže zabíjení nepřátel je ještě variabilnější než dříve.
Druhý díl této upírské third-person 3D akce pokračuje ve stejných šlépějích, jako jeho herní předchůdce (BloodRayne). A i když se to na první pohled může zdát nemožné, dvojka je snad ještě brutálnější a krvavější, než díl předešlý, a úroveň explicity zobrazovaného násilí dosahuje obrovských rozměrů.
Do rukou se vám opět dostane poloupírka (chcete-li, tak dhampírka) Rayne se svými čepelemi a jejím posláním je tentokrát zbavit svět svého upírského otce a všech jeho dětí, tedy svých sourozenců. Pohybová škála hlavní hrdinky se rozrostla o několik dalších pohybů a fatalit, takže zabíjení nepřátel je ještě variabilnější než dříve.
Do rukou se vám opět dostane poloupírka (chcete-li, tak dhampírka) Rayne se svými čepelemi a jejím posláním je tentokrát zbavit svět svého upírského otce a všech jeho dětí, tedy svých sourozenců. Pohybová škála hlavní hrdinky se rozrostla o několik dalších pohybů a fatalit, takže zabíjení nepřátel je ještě variabilnější než dříve.
Druhý díl této upírské third-person 3D akce pokračuje ve stejných šlépějích, jako jeho herní předchůdce (BloodRayne). A i když se to na první pohled může zdát nemožné, dvojka je snad ještě brutálnější a krvavější, než díl předešlý, a úroveň explicity zobrazovaného násilí dosahuje obrovských rozměrů.
Do rukou se vám opět dostane poloupírka (chcete-li, tak dhampírka) Rayne se svými čepelemi a jejím posláním je tentokrát zbavit svět svého upírského otce a všech jeho dětí, tedy svých sourozenců. Pohybová škála hlavní hrdinky se rozrostla o několik dalších pohybů a fatalit, takže zabíjení nepřátel je ještě variabilnější než dříve.
Do rukou se vám opět dostane poloupírka (chcete-li, tak dhampírka) Rayne se svými čepelemi a jejím posláním je tentokrát zbavit svět svého upírského otce a všech jeho dětí, tedy svých sourozenců. Pohybová škála hlavní hrdinky se rozrostla o několik dalších pohybů a fatalit, takže zabíjení nepřátel je ještě variabilnější než dříve.
Druhý díl této upírské third-person 3D akce pokračuje ve stejných šlépějích, jako jeho herní předchůdce (BloodRayne). A i když se to na první pohled může zdát nemožné, dvojka je snad ještě brutálnější a krvavější, než díl předešlý, a úroveň explicity zobrazovaného násilí dosahuje obrovských rozměrů.
Do rukou se vám opět dostane poloupírka (chcete-li, tak dhampírka) Rayne se svými čepelemi a jejím posláním je tentokrát zbavit svět svého upírského otce a všech jeho dětí, tedy svých sourozenců. Pohybová škála hlavní hrdinky se rozrostla o několik dalších pohybů a fatalit, takže zabíjení nepřátel je ještě variabilnější než dříve.
Do rukou se vám opět dostane poloupírka (chcete-li, tak dhampírka) Rayne se svými čepelemi a jejím posláním je tentokrát zbavit svět svého upírského otce a všech jeho dětí, tedy svých sourozenců. Pohybová škála hlavní hrdinky se rozrostla o několik dalších pohybů a fatalit, takže zabíjení nepřátel je ještě variabilnější než dříve.
Druhý díl této upírské third-person 3D akce pokračuje ve stejných šlépějích, jako jeho herní předchůdce (BloodRayne). A i když se to na první pohled může zdát nemožné, dvojka je snad ještě brutálnější a krvavější, než díl předešlý, a úroveň explicity zobrazovaného násilí dosahuje obrovských rozměrů.
Do rukou se vám opět dostane poloupírka (chcete-li, tak dhampírka) Rayne se svými čepelemi a jejím posláním je tentokrát zbavit svět svého upírského otce a všech jeho dětí, tedy svých sourozenců. Pohybová škála hlavní hrdinky se rozrostla o několik dalších pohybů a fatalit, takže zabíjení nepřátel je ještě variabilnější než dříve.
Do rukou se vám opět dostane poloupírka (chcete-li, tak dhampírka) Rayne se svými čepelemi a jejím posláním je tentokrát zbavit svět svého upírského otce a všech jeho dětí, tedy svých sourozenců. Pohybová škála hlavní hrdinky se rozrostla o několik dalších pohybů a fatalit, takže zabíjení nepřátel je ještě variabilnější než dříve.
Druhý díl této upírské third-person 3D akce pokračuje ve stejných šlépějích, jako jeho herní předchůdce (BloodRayne). A i když se to na první pohled může zdát nemožné, dvojka je snad ještě brutálnější a krvavější, než díl předešlý, a úroveň explicity zobrazovaného násilí dosahuje obrovských rozměrů.
Do rukou se vám opět dostane poloupírka (chcete-li, tak dhampírka) Rayne se svými čepelemi a jejím posláním je tentokrát zbavit svět svého upírského otce a všech jeho dětí, tedy svých sourozenců. Pohybová škála hlavní hrdinky se rozrostla o několik dalších pohybů a fatalit, takže zabíjení nepřátel je ještě variabilnější než dříve.
V roce 2020 vyšla lehce vylepšená verze hry nazvaná BloodRayne 2: Terminal Cut, která vylepšila kompatibilitu s moderními systémy, umožnila používat vysoká rozlišení, nekomprimované textury, moderní gamepady a zlepšila kvalitu některých grafických efektů.
Do rukou se vám opět dostane poloupírka (chcete-li, tak dhampírka) Rayne se svými čepelemi a jejím posláním je tentokrát zbavit svět svého upírského otce a všech jeho dětí, tedy svých sourozenců. Pohybová škála hlavní hrdinky se rozrostla o několik dalších pohybů a fatalit, takže zabíjení nepřátel je ještě variabilnější než dříve.
V roce 2020 vyšla lehce vylepšená verze hry nazvaná BloodRayne 2: Terminal Cut, která vylepšila kompatibilitu s moderními systémy, umožnila používat vysoká rozlišení, nekomprimované textury, moderní gamepady a zlepšila kvalitu některých grafických efektů.
Druhý díl této upírské third-person 3D akce pokračuje ve stejných šlépějích, jako jeho herní předchůdce (BloodRayne). A i když se to na první pohled může zdát nemožné, dvojka je snad ještě brutálnější a krvavější, než díl předešlý, a úroveň explicity zobrazovaného násilí dosahuje obrovských rozměrů.
Do rukou se vám opět dostane poloupírka (chcete-li, tak dhampírka) Rayne se svými čepelemi a jejím posláním je tentokrát zbavit svět svého upírského otce a všech jeho dětí, tedy svých sourozenců. Pohybová škála hlavní hrdinky se rozrostla o několik dalších pohybů a fatalit, takže zabíjení nepřátel je ještě variabilnější než dříve.
V roce 2020 vyšla lehce vylepšená verze hry nazvaná BloodRayne 2: Terminal Cut, která vylepšila kompatibilitu s moderními systémy, umožnila používat vysoká rozlišení, nekomprimované textury, moderní gamepady a zlepšila kvalitu některých grafických efektů. O rok později vyšla stejná verze na konzole pod názvem BloodRayne 2: ReVamped.
Do rukou se vám opět dostane poloupírka (chcete-li, tak dhampírka) Rayne se svými čepelemi a jejím posláním je tentokrát zbavit svět svého upírského otce a všech jeho dětí, tedy svých sourozenců. Pohybová škála hlavní hrdinky se rozrostla o několik dalších pohybů a fatalit, takže zabíjení nepřátel je ještě variabilnější než dříve.
V roce 2020 vyšla lehce vylepšená verze hry nazvaná BloodRayne 2: Terminal Cut, která vylepšila kompatibilitu s moderními systémy, umožnila používat vysoká rozlišení, nekomprimované textury, moderní gamepady a zlepšila kvalitu některých grafických efektů. O rok později vyšla stejná verze na konzole pod názvem BloodRayne 2: ReVamped.
Druhý díl této upírské third-person 3D akce pokračuje ve stejných šlépějích, jako jeho herní předchůdce (BloodRayne). A i když se to na první pohled může zdát nemožné, dvojka je snad ještě brutálnější a krvavější, než díl předešlý, a úroveň explicity zobrazovaného násilí dosahuje obrovských rozměrů.
Do rukou se vám opět dostane poloupírka (chcete-li, tak dhampírka) Rayne se svými čepelemi a jejím posláním je tentokrát zbavit svět svého upírského otce a všech jeho dětí, tedy svých sourozenců. Pohybová škála hlavní hrdinky se rozrostla o několik dalších pohybů a fatalit, takže zabíjení nepřátel je ještě variabilnější než dříve.
V roce 2020 vyšla lehce vylepšená verze hry nazvaná BloodRayne 2: Terminal Cut, která vylepšila kompatibilitu s moderními systémy, umožnila používat vysoká rozlišení, nekomprimované textury, moderní gamepady a zlepšila kvalitu některých grafických efektů. O rok později vyšla stejná verze na konzole pod názvem BloodRayne 2: ReVamped.
Do rukou se vám opět dostane poloupírka (chcete-li, tak dhampírka) Rayne se svými čepelemi a jejím posláním je tentokrát zbavit svět svého upírského otce a všech jeho dětí, tedy svých sourozenců. Pohybová škála hlavní hrdinky se rozrostla o několik dalších pohybů a fatalit, takže zabíjení nepřátel je ještě variabilnější než dříve.
V roce 2020 vyšla lehce vylepšená verze hry nazvaná BloodRayne 2: Terminal Cut, která vylepšila kompatibilitu s moderními systémy, umožnila používat vysoká rozlišení, nekomprimované textury, moderní gamepady a zlepšila kvalitu některých grafických efektů. O rok později vyšla stejná verze na konzole pod názvem BloodRayne 2: ReVamped.