Jako by nestačilo, že musel Ransom Stark přijít o svou práci v TransTechu kvůli poruše způsobené nadměrným vystavením cyberprostoru, ale ještě k tomu musel ten chlápek, co si ho najal na poslední prácičku, být upír... a hryznout ho. Pouze jeho mozkový čip mu nyní umožňuje kontrolovat své tužby a dává mu několik dní lidství k dobru, aby se mohl postarat o tu svou nepříjemnou okolnost. Tak začíná jeden z obskurnějších příběhů herní historie a zároveň pocta gibsonovskému cyberpunku.
V teorii BloodNet kombinuje adventuru a RPG s tahovými souboji. V praxi však jde o lehce okořeněnou point&click adventuru, u které se autoři více než na technickou stránku (častá výtka) zaměřili na příběh, prostředí a charaktery. Hráč tak během svého putování futuristickým Manhattanem a cyberprostorem potká snad všechny cyberpunkové archetypy, od pouličních zločinců a motorkářů, přes chladné transhumanisty a schizofrenní umělce, až po viktoriánské aristokraty. K odkrývání celé sitace mu pomáhají ilegální dealeři a najímatelní žoldáci, kteří byli ještě pár dní předtím pouze hrdinovou, na oko přátelskou, konkurencí.
@Phoenix (09.01.2014 17:23): Přesně tak.
@GodOfTheSick (09.01.2014 17:08): Neřekl bych zub času, jen špatné designové rozhodnutí, které pokud je špatné, bude vždy špatné - jen míra tolerance se změnila.
@Bodkin (09.01.2014 14:35): Profil DreamWebu je kousek vedle :).
@GodOfTheSick (09.01.2014 17:08): Neřekl bych zub času, jen špatné designové rozhodnutí, které pokud je špatné, bude vždy špatné - jen míra tolerance se změnila.
@Bodkin (09.01.2014 14:35): Profil DreamWebu je kousek vedle :).