Bad Dream: Coma je po vzoru svých předchůdců tradiční 2D point-and-click adventurou, v které se hráč pohybuje metodou akce – reakce. Sedmá pouť, tentokrát placená, tímto sceluje hlavní zápletku, kterou započal v roce 2013 díl "Butcher".
Dějová linka Bad Dream: Coma představuje zdánlivě banální delirický sen na pomezí extáze a noční můry, v níž se bolest stává skutečnou. Chceme-li se z této trýznivé sudby vymanit, musíme si vytvořit nový mravní řád a přizpůsobit jej pravidlům, s nimiž nesouhlasíme. Hráčův pohled se nyní posouvá do maličko jiné perspektivy.
Ve hře narazíme na střípky původních, ale i nových, originálních lokací, jež nám oproti dřívějším epizodám dovolí více možností (trojí verze zakončení příběhu) a větší volnost. Výtvarný projev opět budí dojem starobylosti díky pískově žlutému, rozanimovanému podkladu, na kterém se vyjímá černá kresba se slabým nádechem jiných barev.
Dějová linka Bad Dream: Coma představuje zdánlivě banální delirický sen na pomezí extáze a noční můry, v níž se bolest stává skutečnou. Chceme-li se z této trýznivé sudby vymanit, musíme si vytvořit nový mravní řád a přizpůsobit jej pravidlům, s nimiž nesouhlasíme. Hráčův pohled se nyní posouvá do maličko jiné perspektivy.
Ve hře narazíme na střípky původních, ale i nových, originálních lokací, jež nám oproti dřívějším epizodám dovolí více možností (trojí verze zakončení příběhu) a větší volnost. Výtvarný projev opět budí dojem starobylosti díky pískově žlutému, rozanimovanému podkladu, na kterém se vyjímá černá kresba se slabým nádechem jiných barev.
Bad Dream: Coma je po vzoru svých předchůdců tradiční 2D point-and-click adventurou, v které se hráč pohybuje metodou akce – reakce. Sedmá pouť, tentokrát placená, tímto sceluje hlavní zápletku, kterou započal v roce 2013 díl "Butcher".
Dějová linka Bad Dream: Coma představuje zdánlivě banální delirický sen na pomezí extáze a noční můry, v níž se bolest stává skutečnou. Chceme-li se z této trýznivé sudby vymanit, musíme si vytvořit nový mravní řád a přizpůsobit jej pravidlům, s nimiž nesouhlasíme. Hráčův pohled se nyní posouvá do maličko jiné perspektivy.
Ve hře narazíme na střípky původních, ale i nových, originálních lokací, jež nám oproti dřívějším epizodám dovolí více možností (trojí verze zakončení příběhu) a větší volnost. Výtvarný projev opět budí dojem starobylosti díky pískově žlutému, rozanimovanému podkladu, na kterém se vyjímá černá kresba se slabým nádechem jiných barev.
Dějová linka Bad Dream: Coma představuje zdánlivě banální delirický sen na pomezí extáze a noční můry, v níž se bolest stává skutečnou. Chceme-li se z této trýznivé sudby vymanit, musíme si vytvořit nový mravní řád a přizpůsobit jej pravidlům, s nimiž nesouhlasíme. Hráčův pohled se nyní posouvá do maličko jiné perspektivy.
Ve hře narazíme na střípky původních, ale i nových, originálních lokací, jež nám oproti dřívějším epizodám dovolí více možností (trojí verze zakončení příběhu) a větší volnost. Výtvarný projev opět budí dojem starobylosti díky pískově žlutému, rozanimovanému podkladu, na kterém se vyjímá černá kresba se slabým nádechem jiných barev.
Bad Dream: Coma je po vzoru svých předchůdců tradiční 2D point-and-click adventurou, v které se hráč pohybuje metodou akce – reakce. Sedmá pouť, tentokrát placená, tímto sceluje hlavní zápletku, kterou započal v roce 2013 díl "Butcher".
Dějová linka Bad Dream: Coma představuje zdánlivě banální delirický sen na pomezí extáze a noční můry, v níž se bolest stává skutečnou. Chceme-li se z této trýznivé sudby vymanit, musíme si vytvořit nový mravní řád a přizpůsobit jej pravidlům, s nimiž nesouhlasíme. Hráčův pohled se nyní posouvá do maličko jiné perspektivy.
Ve hře narazíme na střípky původních, ale i nových, originálních lokací, jež nám oproti dřívějším epizodám dovolí více možností (trojí verze zakončení příběhu) a větší volnost. Výtvarný projev opět budí dojem starobylosti díky pískově žlutému, rozanimovanému podkladu, na kterém se vyjímá černá kresba se slabým nádechem jiných barev.
Dějová linka Bad Dream: Coma představuje zdánlivě banální delirický sen na pomezí extáze a noční můry, v níž se bolest stává skutečnou. Chceme-li se z této trýznivé sudby vymanit, musíme si vytvořit nový mravní řád a přizpůsobit jej pravidlům, s nimiž nesouhlasíme. Hráčův pohled se nyní posouvá do maličko jiné perspektivy.
Ve hře narazíme na střípky původních, ale i nových, originálních lokací, jež nám oproti dřívějším epizodám dovolí více možností (trojí verze zakončení příběhu) a větší volnost. Výtvarný projev opět budí dojem starobylosti díky pískově žlutému, rozanimovanému podkladu, na kterém se vyjímá černá kresba se slabým nádechem jiných barev.
Bad Dream: Coma je po vzoru svých předchůdců tradiční 2D point-and-click adventurou, v které se hráč pohybuje metodou akce – reakce. Sedmá pouť, tentokrát placená, tímto sceluje hlavní zápletku, kterou započal v roce 2013 díl "Butcher".
Dějová linka Bad Dream: Coma představuje zdánlivě banální delirický sen na pomezí extáze a noční můry, v níž se bolest stává skutečnou. Chceme-li se z této trýznivé sudby vymanit, musíme si vytvořit nový mravní řád a přizpůsobit jej pravidlům, s nimiž nesouhlasíme. Hráčův pohled se nyní posouvá do maličko jiné perspektivy.
Ve hře narazíme na střípky původních, ale i nových, originálních lokací, jež nám oproti dřívějším epizodám dovolí více možností (trojí verze zakončení příběhu) a větší volnost. Výtvarný projev opět budí dojem starobylosti díky pískově žlutému, rozanimovanému podkladu, na kterém se vyjímá černá kresba se slabým nádechem jiných barev.
Dějová linka Bad Dream: Coma představuje zdánlivě banální delirický sen na pomezí extáze a noční můry, v níž se bolest stává skutečnou. Chceme-li se z této trýznivé sudby vymanit, musíme si vytvořit nový mravní řád a přizpůsobit jej pravidlům, s nimiž nesouhlasíme. Hráčův pohled se nyní posouvá do maličko jiné perspektivy.
Ve hře narazíme na střípky původních, ale i nových, originálních lokací, jež nám oproti dřívějším epizodám dovolí více možností (trojí verze zakončení příběhu) a větší volnost. Výtvarný projev opět budí dojem starobylosti díky pískově žlutému, rozanimovanému podkladu, na kterém se vyjímá černá kresba se slabým nádechem jiných barev.