Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Bad Dream: Coma Bad Dream: Coma Bad Dream: Coma Bad Dream: Coma
DesertFoxSoftware
DesertFoxSoftware
DesertFoxSoftware
DesertFoxSoftware
PC
09.03.2017
PC
09.03.2017
PC
09.03.2017
PC
09.03.2017
Switch
24.01.2019
XOne
20.04.2021
XboxX/S
kompatibilní
Bad Dream: Coma Bad Dream: Coma Bad Dream: Coma Bad Dream: Coma
Žánr
adventura > 2D adventura *
logická > nezařazeno
adventura > 2D adventura *
logická > nezařazeno
adventura > 2D adventura *
logická > nezařazeno
adventura > 2D adventura *
logická > nezařazeno

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne

Bad Dream: Coma je po vzoru svých předchůdců tradiční 2D point-and-click adventurou, v které se hráč pohybuje metodou akce – reakce. Sedmá pouť, tentokrát placená, tímto sceluje hlavní zápletku, kterou započal v roce 2013 díl "Butcher".

Dějová linka Bad Dream: Coma představuje zdánlivě banální delirický sen na pomezí extáze a noční můry, v níž se bolest stává skutečnou. Chceme-li se z této trýznivé sudby vymanit, musíme si vytvořit nový mravní řád a přizpůsobit jej pravidlům, s nimiž nesouhlasíme. Hráčův pohled se nyní posouvá do maličko jiné perspektivy.

Ve hře narazíme na střípky původních, ale i nových, originálních lokací, jež nám oproti dřívějším epizodám dovolí více možností (trojí verze zakončení příběhu) a větší volnost. Výtvarný projev opět budí dojem starobylosti díky pískově žlutému, rozanimovanému podkladu, na kterém se vyjímá černá kresba se slabým nádechem jiných barev.
Bad Dream: Coma je po vzoru svých předchůdců tradiční 2D point-and-click adventurou, v které se hráč pohybuje metodou akce – reakce. Sedmá pouť, tentokrát placená, tímto sceluje hlavní zápletku, kterou započal v roce 2013 díl "Butcher".

Dějová linka Bad Dream: Coma představuje zdánlivě banální delirický sen na pomezí extáze a noční můry, v níž se bolest stává skutečnou. Chceme-li se z této trýznivé sudby vymanit, musíme si vytvořit nový mravní řád a přizpůsobit jej pravidlům, s nimiž nesouhlasíme. Hráčův pohled se nyní posouvá do maličko jiné perspektivy.

Ve hře narazíme na střípky původních, ale i nových, originálních lokací, jež nám oproti dřívějším epizodám dovolí více možností (trojí verze zakončení příběhu) a větší volnost. Výtvarný projev opět budí dojem starobylosti díky pískově žlutému, rozanimovanému podkladu, na kterém se vyjímá černá kresba se slabým nádechem jiných barev.
Bad Dream: Coma je po vzoru svých předchůdců tradiční 2D point-and-click adventurou, v které se hráč pohybuje metodou akce – reakce. Sedmá pouť, tentokrát placená, tímto sceluje hlavní zápletku, kterou započal v roce 2013 díl "Butcher".

Dějová linka Bad Dream: Coma představuje zdánlivě banální delirický sen na pomezí extáze a noční můry, v níž se bolest stává skutečnou. Chceme-li se z této trýznivé sudby vymanit, musíme si vytvořit nový mravní řád a přizpůsobit jej pravidlům, s nimiž nesouhlasíme. Hráčův pohled se nyní posouvá do maličko jiné perspektivy.

Ve hře narazíme na střípky původních, ale i nových, originálních lokací, jež nám oproti dřívějším epizodám dovolí více možností (trojí verze zakončení příběhu) a větší volnost. Výtvarný projev opět budí dojem starobylosti díky pískově žlutému, rozanimovanému podkladu, na kterém se vyjímá černá kresba se slabým nádechem jiných barev.
Bad Dream: Coma je po vzoru svých předchůdců tradiční 2D point-and-click adventurou, v které se hráč pohybuje metodou akce – reakce. Sedmá pouť, tentokrát placená, tímto sceluje hlavní zápletku, kterou započal v roce 2013 díl "Butcher".

Dějová linka Bad Dream: Coma představuje zdánlivě banální delirický sen na pomezí extáze a noční můry, v níž se bolest stává skutečnou. Chceme-li se z této trýznivé sudby vymanit, musíme si vytvořit nový mravní řád a přizpůsobit jej pravidlům, s nimiž nesouhlasíme. Hráčův pohled se nyní posouvá do maličko jiné perspektivy.

Ve hře narazíme na střípky původních, ale i nových, originálních lokací, jež nám oproti dřívějším epizodám dovolí více možností (trojí verze zakončení příběhu) a větší volnost. Výtvarný projev opět budí dojem starobylosti díky pískově žlutému, rozanimovanému podkladu, na kterém se vyjímá černá kresba se slabým nádechem jiných barev.