Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Anno 2070 Anno 2070 Anno 2070 Anno 2070
Related Designs Software •  Ubisoft Blue Byte
Related Designs Software •  Ubisoft Blue Byte
Related Designs Software •  Ubisoft Blue Byte
Related Designs Software •  Ubisoft Blue Byte
PC
17.11.2011
PC
17.11.2011
PC
17.11.2011
PC
17.11.2011
Anno 2070 Anno 2070 Anno 2070 Anno 2070
Žánr
strategie > budovatelská strategie *
strategie > budovatelská strategie *
strategie > budovatelská strategie *
strategie > budovatelská strategie *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ano ano ano ano

Další přírůstek do početné rodiny herních strategií, nesoucí si v názvu výrazný letopočet, jehož součet se vždy rovná devíti. Tentokráte jde o letopočet 2070. Pryč je minulost a všudypřítomný středověk, přichází nová epocha a s ní 21. století.

Pozadí příběhu začíná ve chvíli, kdy v roce 2070 postihne planetu Zemi katastrofa v podobě obrovských záplav (zaviněných globálním oteplováním) a následného zvednutí mořské hladiny. Jedinou záchranou pro lidstvo se stávají ostrůvky a uměle vytvořené archy. Na jednom takovém pustém ostrůvku začínáte svou pouť za vznikem nové civilizace, a to ve třech kapitolách o dvanácti misích, rozdělených podle trojice frakcí (ekologové, průmyslníci a vědci), s nutností vzájemné spolupráce.

Stavíte budovy (s futuristickým vzhledem) a zabezpečujete přísun nedostatkových surovin a energii (z větru, slunečního svitu, vodní síly, uhlí nebo za pomocí ropy) a to buď obchodem skrze otevření obchodních tras nebo ne úplně legitimní cestou, na černém trhu.

Každá z energií má své výhody i nevýhody. Jedna je snadno dosažitelná, ale devastující, jiná je šetrná vůči životnímu prostředí, ale o to hůř se získává. Tyto efekty způsobují změny samotného místa žití (uhelný prach v ovzduší nebo ostrov plný života, hrající všemi barvami?). Další důležitou složkou je potom obyvatelstvo a uspokojování jeho potřeb (např. za pomocí masových médií).
Další přírůstek do početné rodiny herních strategií, nesoucí si v názvu výrazný letopočet, jehož součet se vždy rovná devíti. Tentokráte jde o letopočet 2070. Pryč je minulost a všudypřítomný středověk, přichází nová epocha a s ní 21. století.

Pozadí příběhu začíná ve chvíli, kdy v roce 2070 postihne planetu Zemi katastrofa v podobě obrovských záplav (zaviněných globálním oteplováním) a následného zvednutí mořské hladiny. Jedinou záchranou pro lidstvo se stávají ostrůvky a uměle vytvořené archy. Na jednom takovém pustém ostrůvku začínáte svou pouť za vznikem nové civilizace, a to ve třech kapitolách o dvanácti misích, rozdělených podle trojice frakcí (ekologové, průmyslníci a vědci), s nutností vzájemné spolupráce.

Stavíte budovy (s futuristickým vzhledem) a zabezpečujete přísun nedostatkových surovin a energii (z větru, slunečního svitu, vodní síly, uhlí nebo za pomocí ropy) a to buď obchodem skrze otevření obchodních tras nebo ne úplně legitimní cestou, na černém trhu.

Každá z energií má své výhody i nevýhody. Jedna je snadno dosažitelná, ale devastující, jiná je šetrná vůči životnímu prostředí, ale o to hůř se získává. Tyto efekty způsobují změny samotného místa žití (uhelný prach v ovzduší nebo ostrov plný života, hrající všemi barvami?). Další důležitou složkou je potom obyvatelstvo a uspokojování jeho potřeb (např. za pomocí masových médií).
Další přírůstek do početné rodiny herních strategií, nesoucí si v názvu výrazný letopočet, jehož součet se vždy rovná devíti. Tentokráte jde o letopočet 2070. Pryč je minulost a všudypřítomný středověk, přichází nová epocha a s ní 21. století.

Pozadí příběhu začíná ve chvíli, kdy v roce 2070 postihne planetu Zemi katastrofa v podobě obrovských záplav (zaviněných globálním oteplováním) a následného zvednutí mořské hladiny. Jedinou záchranou pro lidstvo se stávají ostrůvky a uměle vytvořené archy. Na jednom takovém pustém ostrůvku začínáte svou pouť za vznikem nové civilizace, a to ve třech kapitolách o dvanácti misích, rozdělených podle trojice frakcí (ekologové, průmyslníci a vědci), s nutností vzájemné spolupráce.

Stavíte budovy (s futuristickým vzhledem) a zabezpečujete přísun nedostatkových surovin a energii (z větru, slunečního svitu, vodní síly, uhlí nebo za pomocí ropy) a to buď obchodem skrze otevření obchodních tras nebo ne úplně legitimní cestou, na černém trhu.

Každá z energií má své výhody i nevýhody. Jedna je snadno dosažitelná, ale devastující, jiná je šetrná vůči životnímu prostředí, ale o to hůř se získává. Tyto efekty způsobují změny samotného místa žití (uhelný prach v ovzduší nebo ostrov plný života, hrající všemi barvami?). Další důležitou složkou je potom obyvatelstvo a uspokojování jeho potřeb (např. za pomocí masových médií).
Další přírůstek do početné rodiny herních strategií, nesoucí si v názvu výrazný letopočet, jehož součet se vždy rovná devíti. Tentokráte jde o letopočet 2070. Pryč je minulost a všudypřítomný středověk, přichází nová epocha a s ní 21. století.

Pozadí příběhu začíná ve chvíli, kdy v roce 2070 postihne planetu Zemi katastrofa v podobě obrovských záplav (zaviněných globálním oteplováním) a následného zvednutí mořské hladiny. Jedinou záchranou pro lidstvo se stávají ostrůvky a uměle vytvořené archy. Na jednom takovém pustém ostrůvku začínáte svou pouť za vznikem nové civilizace, a to ve třech kapitolách o dvanácti misích, rozdělených podle trojice frakcí (ekologové, průmyslníci a vědci), s nutností vzájemné spolupráce.

Stavíte budovy (s futuristickým vzhledem) a zabezpečujete přísun nedostatkových surovin a energii (z větru, slunečního svitu, vodní síly, uhlí nebo za pomocí ropy) a to buď obchodem skrze otevření obchodních tras nebo ne úplně legitimní cestou, na černém trhu.

Každá z energií má své výhody i nevýhody. Jedna je snadno dosažitelná, ale devastující, jiná je šetrná vůči životnímu prostředí, ale o to hůř se získává. Tyto efekty způsobují změny samotného místa žití (uhelný prach v ovzduší nebo ostrov plný života, hrající všemi barvami?). Další důležitou složkou je potom obyvatelstvo a uspokojování jeho potřeb (např. za pomocí masových médií).