Survival horor Afterfall: Insanity je zasazen do světa zničeného válečným konfliktem apokalyptických rozměrů. Třetí světové válce předcházela alternativní historie, kdy se nacistům v roce 1945 podařilo sestrojit funkční atomovou bombu a vynutit si tak mírovou smlouvu. Po celá desetiletí pak USA, SSSR a Třetí říše vytrvale zbrojily a připravovaly se na finální střet. K tomu došlo v roce 2012, když nacisté náhle použili svoji experimentální vodíkovou bombu. Reakce Spojenců na sebe nenechala dlouho čekat a z povrchu Země se zakrátko stalo peklo. Kvůli této katastofě bylo lidstvo donuceno schovat se do bunkrů a počkat, až se radioaktivní spad usadí a povrch bude znovu obyvatelný. Ten čas nadešel v roce 2032. Prvním lidem z bunkrů se podařilo konečně dostat na povrch, aby spatřilo následky, které tam konání lidstva zanechalo.
Hráč se vžije do role psychiatra Alberta Tokaje, snažícího se najít lék na epidemickou duševní chorobu, "Syndrom uzavření". Za tím účelem je nucen vydávat se stále hlouběji do temných zákoutí zle pocuchaného světa. Albert není ze železa a má omezenou fyzickou (stamina), i psychickou výdrž. Když se vystresuje nad určenou míru, ovlivní to jeho chování a tím i samotnou hratelnost. Kromě šílenců a mutantů je jeho největším nepřítelem stále hrozící nepříčetnost. Psychiatra tak ohrožují jeho vlastní šílené vize, představy a sny. Nábojů je poskrovnu, a tak hraje důležitou roli boj na blízko. Afterfall si bere "od každého trochu" z her, jako byly Dead Space (pohled a hororové momenty), Doom 3 (PDA) a Fallout 3 (postapo a alternativní historie).
Hráč se vžije do role psychiatra Alberta Tokaje, snažícího se najít lék na epidemickou duševní chorobu, "Syndrom uzavření". Za tím účelem je nucen vydávat se stále hlouběji do temných zákoutí zle pocuchaného světa. Albert není ze železa a má omezenou fyzickou (stamina), i psychickou výdrž. Když se vystresuje nad určenou míru, ovlivní to jeho chování a tím i samotnou hratelnost. Kromě šílenců a mutantů je jeho největším nepřítelem stále hrozící nepříčetnost. Psychiatra tak ohrožují jeho vlastní šílené vize, představy a sny. Nábojů je poskrovnu, a tak hraje důležitou roli boj na blízko. Afterfall si bere "od každého trochu" z her, jako byly Dead Space (pohled a hororové momenty), Doom 3 (PDA) a Fallout 3 (postapo a alternativní historie).
Survival horor Afterfall: Insanity je zasazen do světa zničeného válečným konfliktem apokalyptických rozměrů. Třetí světové válce předcházela alternativní historie, kdy se nacistům v roce 1945 podařilo sestrojit funkční atomovou bombu a vynutit si tak mírovou smlouvu. Po celá desetiletí pak USA, SSSR a Třetí říše vytrvale zbrojily a připravovaly se na finální střet. K tomu došlo v roce 2012, když nacisté náhle použili svoji experimentální vodíkovou bombu. Reakce Spojenců na sebe nenechala dlouho čekat a z povrchu Země se zakrátko stalo peklo. Kvůli této katastofě bylo lidstvo donuceno schovat se do bunkrů a počkat, až se radioaktivní spad usadí a povrch bude znovu obyvatelný. Ten čas nadešel v roce 2032. Prvním lidem z bunkrů se podařilo konečně dostat na povrch, aby spatřili následky, které tam konání lidstva zanechalo.
Hráč se vžije do role psychiatra Alberta Tokaje, snažícího se najít lék na epidemickou duševní chorobu, "Syndrom uzavření". Za tím účelem je nucen vydávat se stále hlouběji do temných zákoutí zle pocuchaného světa. Albert není ze železa a má omezenou fyzickou (stamina), i psychickou výdrž. Když se vystresuje nad určenou míru, ovlivní to jeho chování a tím i samotnou hratelnost. Kromě šílenců a mutantů je jeho největším nepřítelem stále hrozící nepříčetnost. Psychiatra proto ohrožují jeho vlastní šílené vize, představy a sny. Nábojů je poskrovnu, a tak hraje důležitou roli boj na blízko. Afterfall si bere "od každého trochu" z her, jako byly Dead Space (pohled a hororové momenty), Doom 3 (PDA) a Fallout 3 (postapo a alternativní historie).
Hráč se vžije do role psychiatra Alberta Tokaje, snažícího se najít lék na epidemickou duševní chorobu, "Syndrom uzavření". Za tím účelem je nucen vydávat se stále hlouběji do temných zákoutí zle pocuchaného světa. Albert není ze železa a má omezenou fyzickou (stamina), i psychickou výdrž. Když se vystresuje nad určenou míru, ovlivní to jeho chování a tím i samotnou hratelnost. Kromě šílenců a mutantů je jeho největším nepřítelem stále hrozící nepříčetnost. Psychiatra proto ohrožují jeho vlastní šílené vize, představy a sny. Nábojů je poskrovnu, a tak hraje důležitou roli boj na blízko. Afterfall si bere "od každého trochu" z her, jako byly Dead Space (pohled a hororové momenty), Doom 3 (PDA) a Fallout 3 (postapo a alternativní historie).
Survival horor Afterfall: Insanity je zasazen do světa zničeného válečným konfliktem apokalyptických rozměrů. Třetí světové válce předcházela alternativní historie, kdy se nacistům v roce 1945 podařilo sestrojit funkční atomovou bombu a vynutit si tak mírovou smlouvu. Po celá desetiletí pak USA, SSSR a Třetí říše vytrvale zbrojily a připravovaly se na finální střet. K tomu došlo v roce 2012, když nacisté náhle použili svoji experimentální vodíkovou bombu. Reakce Spojenců na sebe nenechala dlouho čekat a z povrchu Země se zakrátko stalo peklo. Kvůli této katastofě bylo lidstvo donuceno schovat se do bunkrů a počkat, až se radioaktivní spad usadí a povrch bude znovu obyvatelný. Ten čas nadešel v roce 2032. Prvním lidem z bunkrů se podařilo konečně dostat na povrch, aby spatřili následky, které tam konání lidstva zanechalo.
Hráč se vžije do role psychiatra Alberta Tokaje, snažícího se najít lék na epidemickou duševní chorobu, "Syndrom uzavření". Za tím účelem je nucen vydávat se stále hlouběji do temných zákoutí zle pocuchaného světa. Albert není ze železa a má omezenou fyzickou (stamina), i psychickou výdrž. Když se vystresuje nad určenou míru, ovlivní to jeho chování a tím i samotnou hratelnost. Kromě šílenců a mutantů je jeho největším nepřítelem stále hrozící nepříčetnost. Psychiatra proto ohrožují jeho vlastní šílené vize, představy a sny. Nábojů je poskrovnu, a tak hraje důležitou roli boj na blízko. Afterfall si bere "od každého trochu" z her, jako byly Dead Space (pohled a hororové momenty), Doom 3 (PDA) a Fallout 3 (postapo a alternativní historie).
Hráč se vžije do role psychiatra Alberta Tokaje, snažícího se najít lék na epidemickou duševní chorobu, "Syndrom uzavření". Za tím účelem je nucen vydávat se stále hlouběji do temných zákoutí zle pocuchaného světa. Albert není ze železa a má omezenou fyzickou (stamina), i psychickou výdrž. Když se vystresuje nad určenou míru, ovlivní to jeho chování a tím i samotnou hratelnost. Kromě šílenců a mutantů je jeho největším nepřítelem stále hrozící nepříčetnost. Psychiatra proto ohrožují jeho vlastní šílené vize, představy a sny. Nábojů je poskrovnu, a tak hraje důležitou roli boj na blízko. Afterfall si bere "od každého trochu" z her, jako byly Dead Space (pohled a hororové momenty), Doom 3 (PDA) a Fallout 3 (postapo a alternativní historie).
Survival horor Afterfall: Insanity je zasazen do světa zničeného válečným konfliktem apokalyptických rozměrů. Třetí světové válce předcházela alternativní historie, kdy se nacistům v roce 1945 podařilo sestrojit funkční atomovou bombu a vynutit si tak mírovou smlouvu. Po celá desetiletí pak USA, SSSR a Třetí říše vytrvale zbrojily a připravovaly se na finální střet. K tomu došlo v roce 2012, když nacisté náhle použili svoji experimentální vodíkovou bombu. Reakce Spojenců na sebe nenechala dlouho čekat a z povrchu Země se zakrátko stalo peklo. Kvůli této katastofě bylo lidstvo donuceno schovat se do bunkrů a počkat, až se radioaktivní spad usadí a povrch bude znovu obyvatelný. Ten čas nadešel v roce 2032. Prvním lidem z bunkrů se podařilo konečně dostat na povrch, aby spatřili následky, které tam konání lidstva zanechalo.
Hráč se vžije do role psychiatra Alberta Tokaje, snažícího se najít lék na epidemickou duševní chorobu, "Syndrom uzavření". Za tím účelem je nucen vydávat se stále hlouběji do temných zákoutí zle pocuchaného světa. Albert není ze železa a má omezenou fyzickou (stamina), i psychickou výdrž. Když se vystresuje nad určenou míru, ovlivní to jeho chování a tím i samotnou hratelnost. Kromě šílenců a mutantů je jeho největším nepřítelem stále hrozící nepříčetnost. Psychiatra proto ohrožují jeho vlastní šílené vize, představy a sny. Nábojů je poskrovnu, a tak hraje důležitou roli boj na blízko. Afterfall si bere "od každého trochu" z her, jako byly Dead Space (pohled a hororové momenty), Doom 3 (PDA) a Fallout 3 (postapo a alternativní historie).
Hráč se vžije do role psychiatra Alberta Tokaje, snažícího se najít lék na epidemickou duševní chorobu, "Syndrom uzavření". Za tím účelem je nucen vydávat se stále hlouběji do temných zákoutí zle pocuchaného světa. Albert není ze železa a má omezenou fyzickou (stamina), i psychickou výdrž. Když se vystresuje nad určenou míru, ovlivní to jeho chování a tím i samotnou hratelnost. Kromě šílenců a mutantů je jeho největším nepřítelem stále hrozící nepříčetnost. Psychiatra proto ohrožují jeho vlastní šílené vize, představy a sny. Nábojů je poskrovnu, a tak hraje důležitou roli boj na blízko. Afterfall si bere "od každého trochu" z her, jako byly Dead Space (pohled a hororové momenty), Doom 3 (PDA) a Fallout 3 (postapo a alternativní historie).
Survival horor Afterfall: Insanity je zasazen do světa zničeného válečným konfliktem apokalyptických rozměrů. Třetí světové válce předcházela alternativní historie, kdy se nacistům v roce 1945 podařilo sestrojit funkční atomovou bombu a vynutit si tak mírovou smlouvu. Po celá desetiletí pak USA, SSSR a Třetí říše vytrvale zbrojily a připravovaly se na finální střet. K tomu došlo v roce 2012, když nacisté náhle použili svoji experimentální vodíkovou bombu. Reakce Spojenců na sebe nenechala dlouho čekat a z povrchu Země se zakrátko stalo peklo. Kvůli této katastofě bylo lidstvo donuceno schovat se do bunkrů a počkat, až se radioaktivní spad usadí a povrch bude znovu obyvatelný. Ten čas nadešel v roce 2032. Prvním lidem z bunkrů se podařilo konečně dostat na povrch, aby spatřili následky, které tam konání lidstva zanechalo.
Hráč se vžije do role psychiatra Alberta Tokaje, snažícího se najít lék na epidemickou duševní chorobu, "Syndrom uzavření". Za tím účelem je nucen vydávat se stále hlouběji do temných zákoutí zle pocuchaného světa. Albert není ze železa a má omezenou fyzickou (stamina), i psychickou výdrž. Když se vystresuje nad určenou míru, ovlivní to jeho chování a tím i samotnou hratelnost. Kromě šílenců a mutantů je jeho největším nepřítelem stále hrozící nepříčetnost. Psychiatra proto ohrožují jeho vlastní šílené vize, představy a sny. Nábojů je poskrovnu, a tak hraje důležitou roli boj na blízko. Afterfall si bere "od každého trochu" z her, jako byly Dead Space (pohled a hororové momenty), Doom 3 (PDA) a Fallout 3 (postapo a alternativní historie).
Hráč se vžije do role psychiatra Alberta Tokaje, snažícího se najít lék na epidemickou duševní chorobu, "Syndrom uzavření". Za tím účelem je nucen vydávat se stále hlouběji do temných zákoutí zle pocuchaného světa. Albert není ze železa a má omezenou fyzickou (stamina), i psychickou výdrž. Když se vystresuje nad určenou míru, ovlivní to jeho chování a tím i samotnou hratelnost. Kromě šílenců a mutantů je jeho největším nepřítelem stále hrozící nepříčetnost. Psychiatra proto ohrožují jeho vlastní šílené vize, představy a sny. Nábojů je poskrovnu, a tak hraje důležitou roli boj na blízko. Afterfall si bere "od každého trochu" z her, jako byly Dead Space (pohled a hororové momenty), Doom 3 (PDA) a Fallout 3 (postapo a alternativní historie).
Survival horor Afterfall: Insanity je zasazen do světa zničeného válečným konfliktem apokalyptických rozměrů. Třetí světové válce předcházela alternativní historie, kdy se nacistům v roce 1945 podařilo sestrojit funkční atomovou bombu a vynutit si tak mírovou smlouvu. Po celá desetiletí pak USA, SSSR a Třetí říše vytrvale zbrojily a připravovaly se na finální střet. K tomu došlo v roce 2012, když nacisté náhle použili svoji experimentální vodíkovou bombu. Reakce Spojenců na sebe nenechala dlouho čekat a z povrchu Země se zakrátko stalo peklo. Kvůli této katastofě bylo lidstvo donuceno schovat se do bunkrů a počkat, až se radioaktivní spad usadí a povrch bude znovu obyvatelný. Ten čas nadešel v roce 2032. Prvním lidem z bunkrů se podařilo konečně dostat na povrch, aby spatřili následky, které tam konání lidstva zanechalo.
Hráč se vžije do role psychiatra Alberta Tokaje, snažícího se najít lék na epidemickou duševní chorobu, "Syndrom uzavření". Za tím účelem je nucen vydávat se stále hlouběji do temných zákoutí zle pocuchaného světa. Albert není ze železa a má omezenou fyzickou (stamina), i psychickou výdrž. Když se vystresuje nad určenou míru, ovlivní to jeho chování a tím i samotnou hratelnost. Kromě šílenců a mutantů je jeho největším nepřítelem stále hrozící nepříčetnost. Psychiatra proto ohrožují jeho vlastní šílené vize, představy a sny. Nábojů je poskrovnu, a tak hraje důležitou roli boj na blízko. Afterfall si bere "od každého trochu" z her, jako byly Dead Space (pohled a hororové momenty), Doom 3 (PDA) a Fallout 3 (postapo a alternativní historie).
Hráč se vžije do role psychiatra Alberta Tokaje, snažícího se najít lék na epidemickou duševní chorobu, "Syndrom uzavření". Za tím účelem je nucen vydávat se stále hlouběji do temných zákoutí zle pocuchaného světa. Albert není ze železa a má omezenou fyzickou (stamina), i psychickou výdrž. Když se vystresuje nad určenou míru, ovlivní to jeho chování a tím i samotnou hratelnost. Kromě šílenců a mutantů je jeho největším nepřítelem stále hrozící nepříčetnost. Psychiatra proto ohrožují jeho vlastní šílené vize, představy a sny. Nábojů je poskrovnu, a tak hraje důležitou roli boj na blízko. Afterfall si bere "od každého trochu" z her, jako byly Dead Space (pohled a hororové momenty), Doom 3 (PDA) a Fallout 3 (postapo a alternativní historie).
Survival horor Afterfall: Insanity je zasazen do světa zničeného válečným konfliktem apokalyptických rozměrů. Třetí světové válce předcházela alternativní historie, kdy se nacistům v roce 1945 podařilo sestrojit funkční atomovou bombu a vynutit si tak mírovou smlouvu. Po celá desetiletí pak USA, SSSR a Třetí říše vytrvale zbrojily a připravovaly se na finální střet. K tomu došlo v roce 2012, když nacisté náhle použili svoji experimentální vodíkovou bombu. Reakce Spojenců na sebe nenechala dlouho čekat a z povrchu Země se zakrátko stalo peklo. Kvůli této katastofě bylo lidstvo donuceno schovat se do bunkrů a počkat, až se radioaktivní spad usadí a povrch bude znovu obyvatelný. Ten čas nadešel v roce 2032. Prvním lidem z bunkrů se podařilo konečně dostat na povrch, aby spatřili následky, které tam konání lidstva zanechalo.
Hráč se vžije do role psychiatra Alberta Tokaje, snažícího se najít lék na epidemickou duševní chorobu, "Syndrom uzavření". Za tím účelem je nucen vydávat se stále hlouběji do temných zákoutí zle pocuchaného světa. Albert není ze železa a má omezenou fyzickou (stamina), i psychickou výdrž. Když se vystresuje nad určenou míru, ovlivní to jeho chování a tím i samotnou hratelnost. Kromě šílenců a mutantů je jeho největším nepřítelem stále hrozící nepříčetnost. Psychiatra proto ohrožují jeho vlastní šílené vize, představy a sny. Nábojů je poskrovnu, a tak hraje důležitou roli boj na blízko. Afterfall si bere "od každého trochu" z her, jako byly Dead Space (pohled a hororové momenty), Doom 3 (PDA) a Fallout 3 (postapo a alternativní historie).
Hráč se vžije do role psychiatra Alberta Tokaje, snažícího se najít lék na epidemickou duševní chorobu, "Syndrom uzavření". Za tím účelem je nucen vydávat se stále hlouběji do temných zákoutí zle pocuchaného světa. Albert není ze železa a má omezenou fyzickou (stamina), i psychickou výdrž. Když se vystresuje nad určenou míru, ovlivní to jeho chování a tím i samotnou hratelnost. Kromě šílenců a mutantů je jeho největším nepřítelem stále hrozící nepříčetnost. Psychiatra proto ohrožují jeho vlastní šílené vize, představy a sny. Nábojů je poskrovnu, a tak hraje důležitou roli boj na blízko. Afterfall si bere "od každého trochu" z her, jako byly Dead Space (pohled a hororové momenty), Doom 3 (PDA) a Fallout 3 (postapo a alternativní historie).