Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

A Valley Without Wind

24.04.2012
42
6 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ano

Platformovka od tvůrců AI War: Fleet Command opět porušuje zažité zvyky žánru, přidává strategické prvky a umožňuje coop hru v multiplayeru. Hra vás hned na první pohled překvapí nezvyklou grafikou, která v misích pod zemí působí poněkud nepřehledně. Celý svět je generován procedurálně a nemá "konec". V momentě, kdy porazíte hlavního bosse kontinentu, se vám nageneruje nový, ještě obtížnější kontinent.

Vaše postava sbírá různé vybavení a může se zlepšovat v jedné ze tří statistik (HP, manu, útok). Funguje tu princip permadeath. Jakmile vaše postava zemře, nepokračujete s ní dál, ale zvolíte si některou jinou postavu (z NPC). Přijdete tak o všechny vylepšení, ale odemknutá kouzla a výbava zůstává a přechází na novou postavu.

Výběr misí je nelineární a můžete si sami vybrat, které budete kdy absolvovat. Cílem však zůstane porazit postupně velitele nepřátel a nakonec jejich hlavního bosse. Ty můžete likvidovat postupně, nebo si rovnou troufnout přímo na souboj s Overlordem i jeho pohůnky.


Poslední diskuzní příspěvek


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 50
Touto hrou jsem byl nejdříve velice zmatený. Než jsem se naučil vše potřebné pro hru, uplynula nějaká ta hodina či dvě. Potom jsem si vesele zabíjel, sbíral předměty a pomaličku doufal že ta nekonečnost kterou cítím je jen začátek, že ta hra má nějaký konec v dohlednu. Ale AVWW na to jde jinak. Proceduální generování levelů je báječný koncept který by měl být využíván více (jistě si pamatujete na random mapy z Heroes of M&M) a v tomhle ohledu musím říct ano, levely fungují, nenašel jsem žádnou chybu, ni se zasekl kvůli špatně vygenerovanému levelu.

Ale tato hra je na mě zkrátka příliš rozlehlá. Nikdy, opravdu nikdy za celých mých xx let hraní jsem necítil takovou marnost jaká se dostavila po pár dnech hraní, kdy jsem si uvědomil zbytečnost hraní. Prázdnota, levelování k ničemu, neustálé zabíjení těch samých nepřátel v tom samém terénu. Nekonečno je fajn, ale člověk na to není tak docela připraven.
+12