Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
3-Demon 3-Demon 3-Demon

Monster Maze

PC Research Inc.
PC Research Inc.
PC Research Inc.
PC
1983
PC
1983
PC
1983
3-Demon 3-Demon 3-Demon
Žánr
akce > arkáda *
akce > 1st person akce
akce > arkáda *
akce > 1st person akce
akce > arkáda *
akce > 1st person akce

Forma
placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne

10 let před Doomem a 9 let před Wolfensteinem 3D spatřila světlo světa jedna z prvních, ne-li první 3D počítačová hra (IBM PC kompatibilní), 3-Demon.

Hra je klonem Pac-Mana v trojrozměrném prostředí. Hráč prochází modrým bludištěm, konzumuje ťupky na zemi, které mu přináší body a vyhýbá se červeným strašidlům, které jej pronásledují. Sní-li speciální předmět, může strašidla začít sám pronásledovat a jíst. Po určitém počtu nasbíraných bodů bylo možné přejít do dalšího levelu zmáčknutím šipky dolů, ještě předtím, než bylo celé bludiště vyčištěno od ťupek. V dalším levelu hráče přivítala rychlejší strašidla.
10 let před Doomem a 9 let před Wolfensteinem 3D spatřila světlo světa jedna z prvních, ne-li první 3D počítačová hra (IBM PC kompatibilní), 3-Demon.

Hra je klonem Pac-Mana v trojrozměrném prostředí. Hráč prochází modrým bludištěm, konzumuje ťupky na zemi, které mu přináší body a vyhýbá se červeným strašidlům, které jej pronásledují. Sní-li speciální předmět, může strašidla začít sám pronásledovat a jíst. Po určitém počtu nasbíraných bodů bylo možné přejít do dalšího levelu zmáčknutím šipky dolů, ještě předtím, než bylo celé bludiště vyčištěno od ťupek. V dalším levelu hráče přivítala rychlejší strašidla.
10 let před Doomem a 9 let před Wolfensteinem 3D spatřila světlo světa jedna z prvních, ne-li první 3D počítačová hra (IBM PC kompatibilní), 3-Demon.

Hra je klonem Pac-Mana v trojrozměrném prostředí. Hráč prochází modrým bludištěm, konzumuje ťupky na zemi, které mu přináší body a vyhýbá se červeným strašidlům, které jej pronásledují. Sní-li speciální předmět, může strašidla začít sám pronásledovat a jíst. Po určitém počtu nasbíraných bodů bylo možné přejít do dalšího levelu zmáčknutím šipky dolů, ještě předtím, než bylo celé bludiště vyčištěno od ťupek. V dalším levelu hráče přivítala rychlejší strašidla.
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)