Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
13 Sentinels: Aegis Rim 13 Sentinels: Aegis Rim 13 Sentinels: Aegis Rim 13 Sentinels: Aegis Rim 13 Sentinels: Aegis Rim 13 Sentinels: Aegis Rim 13 Sentinels: Aegis Rim
Vanillaware
Vanillaware
Vanillaware
Vanillaware
Vanillaware
Vanillaware
Vanillaware
PS4
22.09.2020
PS4
22.09.2020
PS4
22.09.2020
PS5
kompatibilní
PS4
22.09.2020
PS5
kompatibilní
PS4
22.09.2020
PS5
kompatibilní
PS4
22.09.2020
Switch
12.04.2022
PS5
kompatibilní
PS4
22.09.2020
Switch
12.04.2022
PS5
kompatibilní
13 Sentinels: Aegis Rim 13 Sentinels: Aegis Rim 13 Sentinels: Aegis Rim 13 Sentinels: Aegis Rim 13 Sentinels: Aegis Rim 13 Sentinels: Aegis Rim 13 Sentinels: Aegis Rim
Žánr
akce > plošinovka *
strategie > real-time strategie
adventura > 2D adventura *
strategie > real-time strategie
adventura > 2D adventura *
strategie > real-time strategie
adventura > 2D adventura *
strategie > real-time strategie
adventura > 2D adventura *
strategie > real-time strategie
adventura > 2D adventura *
strategie > real-time strategie
adventura > 2D adventura *
strategie > real-time strategie

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne ne ne ne

13 Sentinels je 2D side-scrolling plošinovkou od tvůrců Odin Sphere a Dragon's Crown. Tentokrát opouští fantasy svět a odehrává se v moderním zasazení, konkrétně Tokiu kolem roku 1980. Jak název napovídá, soustředí se na třináct postav, středoškoláků schopných ovládat mechy, kteří jsou vtaženi do boje s mimozemskou rasou plánující invazi Země.

Stejně jako v předchozích hrách se hráč pohybuje ve 2D prostoru a svými rozhodnutími může ovlivnit některé scény. Zároveň je mu k dispozici flowchart, z něhož se lze do dokončených kapitol vrátit a své činy změnit. Souboje probíhají jako real-time strategie, kde si lze zvolit šestici bojovníků a bránit se proti vlnám nepřátel.

Hra vyšla v Japonsku v listopadu 2019. Původně byla plánována i verze pro handheld PS Vita. V průběhu vývoje však došlo k jejímu zrušení.
13 Sentinels je kombinací z boku viděné 2D adventury a real-time strategie od tvůrců Odin Sphere a Dragon's Crown. Tentokrát opouští fantasy svět a odehrává se v moderním zasazení, konkrétně fiktivním japonském městě Ashitaba v roce 1985. Jak název napovídá, soustředí se na třináct postav, středoškoláků schopných ovládat mechy zvané Sentinels, kteří jsou vtaženi do boje s obřími monstry kaiju, hrozícími zničením Země.

Těžištěm hry je adventurní režim Remembrance, v němž se hráč stane svědkem událostí vedoucích k osudové finální bitvě. Postup hrou je značně nelineární a každý hráč se tak k složení příběhové skládanky propracuje zcela jinou cestou. Všechny možné odbočky v příbězích jednotlivých postav ilustruje příběhový flowchart, avšak pro kompletní dokončení hry je nutné objevit všechny scény. Pro pomoc při orientaci v komplexní narativě je hráči k dispozici chronologický archiv událostí a encyklopedie v jednom jménem Analysis. Souboje v režimu jménem Destruction probíhají formou real-time strategie, kde si lze zvolit až šestici pilotů a bránit se proti vlnám nepřátel.

Hra vyšla v Japonsku již v listopadu 2019. Původně byla plánována i verze pro handheld PlayStation Vita, avšak v průběhu vývoje došlo k jejímu zrušení.
13 Sentinels je kombinací z boku viděné 2D adventury a real-time strategie od tvůrců Odin Sphere a Dragon's Crown. Tentokrát opouští fantasy svět a odehrává se v moderním zasazení, konkrétně fiktivním japonském městě Ashitaba v roce 1985. Jak název napovídá, soustředí se na třináct postav, středoškoláků schopných ovládat mechy zvané Sentinels, kteří jsou vtaženi do boje s obřími monstry kaiju, hrozícími zničením Země.

Těžištěm hry je adventurní režim Remembrance, v němž se hráč stane svědkem událostí vedoucích k osudové finální bitvě. Postup hrou je značně nelineární a každý hráč se tak k složení příběhové skládanky propracuje zcela jinou cestou. Všechny možné odbočky v příbězích jednotlivých postav ilustruje příběhový flowchart, avšak pro kompletní dokončení hry je nutné objevit všechny scény. Pro pomoc při orientaci v komplexní narativě je hráči k dispozici chronologický archiv událostí a encyklopedie v jednom jménem Analysis. Souboje v režimu jménem Destruction probíhají formou real-time strategie, kde si lze zvolit až šestici pilotů a bránit se proti vlnám nepřátel.

Hra vyšla v Japonsku již v listopadu 2019. Původně byla plánována i verze pro handheld PlayStation Vita, avšak v průběhu vývoje došlo k jejímu zrušení.
13 Sentinels je kombinací z boku viděné 2D adventury a real-time strategie od tvůrců Odin Sphere a Dragon's Crown. Tentokrát opouští fantasy svět a odehrává se v moderním zasazení, konkrétně fiktivním japonském městě Ashitaba v roce 1985. Jak název napovídá, soustředí se na třináct postav, středoškoláků schopných ovládat mechy zvané Sentinels, kteří jsou vtaženi do boje s obřími monstry kaiju, hrozícími zničením Země.

Těžištěm hry je adventurní režim Remembrance, v němž se hráč stane svědkem událostí vedoucích k osudové finální bitvě. Postup hrou je značně nelineární a každý hráč se tak k složení příběhové skládanky propracuje zcela jinou cestou. Všechny možné odbočky v příbězích jednotlivých postav ilustruje příběhový flowchart, avšak pro kompletní dokončení hry je nutné objevit všechny scény. Pro pomoc při orientaci v komplexní narativě je hráči k dispozici chronologický archiv událostí a encyklopedie v jednom jménem Analysis. Souboje v režimu jménem Destruction probíhají formou real-time strategie, kde si lze zvolit až šestici pilotů a bránit se proti vlnám nepřátel.

Hra vyšla v Japonsku již v listopadu 2019. Původně byla plánována i verze pro handheld PlayStation Vita, avšak v průběhu vývoje došlo k jejímu zrušení.
13 Sentinels je kombinací z boku viděné 2D adventury a real-time strategie od tvůrců Odin Sphere a Dragon's Crown. Tentokrát opouští fantasy svět a odehrává se v moderním zasazení, konkrétně fiktivním japonském městě Ashitaba v roce 1985. Jak název napovídá, soustředí se na třináct postav, středoškoláků schopných ovládat mechy zvané Sentinels, kteří jsou vtaženi do boje s obřími monstry kaiju, hrozícími zničením Země.

Těžištěm hry je adventurní režim Remembrance, v němž se hráč stane svědkem událostí vedoucích k osudové finální bitvě. Postup hrou je značně nelineární a každý hráč se tak k složení příběhové skládanky propracuje zcela jinou cestou. Všechny možné odbočky v příbězích jednotlivých postav ilustruje příběhový flowchart, avšak pro kompletní dokončení hry je nutné objevit všechny scény. Pro pomoc při orientaci v komplexní narativě je hráči k dispozici chronologický archiv událostí a encyklopedie v jednom jménem Analysis. Souboje v režimu jménem Destruction probíhají formou real-time strategie, kde si lze zvolit až šestici pilotů a bránit se proti vlnám nepřátel.

Hra vyšla v Japonsku již v listopadu 2019. Původně byla plánována i verze pro handheld PlayStation Vita, avšak v průběhu vývoje došlo k jejímu zrušení.
13 Sentinels je kombinací z boku viděné 2D adventury a real-time strategie od tvůrců Odin Sphere a Dragon's Crown. Tentokrát opouští fantasy svět a odehrává se v moderním zasazení, konkrétně fiktivním japonském městě Ashitaba v roce 1985. Jak název napovídá, soustředí se na třináct postav, středoškoláků schopných ovládat mechy zvané Sentinels, kteří jsou vtaženi do boje s obřími monstry kaiju, hrozícími zničením Země.

Těžištěm hry je adventurní režim Remembrance, v němž se hráč stane svědkem událostí vedoucích k osudové finální bitvě. Postup hrou je značně nelineární a každý hráč se tak k složení příběhové skládanky propracuje zcela jinou cestou. Všechny možné odbočky v příbězích jednotlivých postav ilustruje příběhový flowchart, avšak pro kompletní dokončení hry je nutné objevit všechny scény. Pro pomoc při orientaci v komplexní narativě je hráči k dispozici chronologický archiv událostí a encyklopedie v jednom jménem Analysis. Souboje v režimu jménem Destruction probíhají formou real-time strategie, kde si lze zvolit až šestici pilotů a bránit se proti vlnám nepřátel.

Hra vyšla v Japonsku již v listopadu 2019. Původně byla plánována i verze pro handheld PlayStation Vita, avšak v průběhu vývoje došlo k jejímu zrušení.
13 Sentinels je kombinací z boku viděné 2D adventury a real-time strategie od tvůrců Odin Sphere a Dragon's Crown. Tentokrát opouští fantasy svět a odehrává se v moderním zasazení, konkrétně fiktivním japonském městě Ashitaba v roce 1985. Jak název napovídá, soustředí se na třináct postav, středoškoláků schopných ovládat mechy zvané Sentinels, kteří jsou vtaženi do boje s obřími monstry kaiju, hrozícími zničením Země.

Těžištěm hry je adventurní režim Remembrance, v němž se hráč stane svědkem událostí vedoucích k osudové finální bitvě. Postup hrou je značně nelineární a každý hráč se tak k složení příběhové skládanky propracuje zcela jinou cestou. Všechny možné odbočky v příbězích jednotlivých postav ilustruje příběhový flowchart, avšak pro kompletní dokončení hry je nutné objevit všechny scény. Pro pomoc při orientaci v komplexní narativě je hráči k dispozici chronologický archiv událostí a encyklopedie v jednom jménem Analysis. Souboje v režimu jménem Destruction probíhají formou real-time strategie, kde si lze zvolit až šestici pilotů a bránit se proti vlnám nepřátel.

Hra vyšla v Japonsku již v listopadu 2019. Původně byla plánována i verze pro handheld PlayStation Vita, avšak v průběhu vývoje došlo k jejímu zrušení.
Oficiální stránky hry (https://atlus.com/13sentinels/)
Oficiální stránky hry (https://atlus.com/13sentinels/)
Oficiální stránky hry (https://atlus.com/13sentinels/)
Oficiální stránky hry (https://atlus.com/13sentinels/)
Oficiální stránky hry (https://atlus.com/13sentinels/)
Oficiální stránky hry (https://atlus.com/13sentinels/)
Oficiální stránky hry (https://atlus.com/13sentinels/)