Na břehu Labe stojí strašidelný dům, ve kterém údajně ukryl Josef Becher svůj tajný recept na výrobu Becherovky a ještě nikdo se odtamtud nevrátil. Nicméně, pokud tuto hru budete chtít hrát, tak musíte překonat strach a do domu se vydat. Čeká vás v něm třináct místností, třináct duchů a třináct logických hádanek, které vám tito duchové zadají. Různé skládačky, puzzle a hlavolamy, to bude v této hře váš úkol. A co se stane, když u některé z hádanek neuspějete? V podstatě nic, jen vás duchové promění v kámen a umístí do svého muzea, ve kterém je mnoho dalších soch podobných neúspěšných odvážlivců.
Jak už se dá tušit z první části popisu, hra byla vytvořena pro domácí soutěž Becherovka Games, ročník 2003, kde obsadila v kategorii logických her druhé místo. Hra je vytvořena v programovacím nástroji PETR, je ve 3D a kompletně nadabovaná a ozvučená i při své nepatrné velikosti, pouhých 4,7MB (ke stažení zde).
Jak už se dá tušit z první části popisu, hra byla vytvořena pro domácí soutěž Becherovka Games, ročník 2003, kde obsadila v kategorii logických her druhé místo. Hra je vytvořena v programovacím nástroji PETR, je ve 3D a kompletně nadabovaná a ozvučená i při své nepatrné velikosti, pouhých 4,7MB (ke stažení zde).
Na břehu Labe stojí strašidelný dům, ve kterém údajně ukryl Josef Becher svůj tajný recept na výrobu Becherovky a ještě nikdo se odtamtud nevrátil. Nicméně, pokud tuto hru budete chtít hrát, tak musíte překonat strach a do domu se vydat. Čeká vás v něm třináct místností, třináct duchů a třináct logických hádanek, které vám tito duchové zadají. Různé skládačky, puzzle a hlavolamy, to bude v této hře váš úkol. A co se stane, když u některé z hádanek neuspějete? V podstatě nic, jen vás duchové promění v kámen a umístí do svého muzea, ve kterém je mnoho dalších soch podobných neúspěšných odvážlivců.
Jak už se dá tušit z první části popisu, hra byla vytvořena pro domácí soutěž Becherovka Games, ročník 2003, kde obsadila v kategorii logických her druhé místo. Hra je vytvořena v programovacím nástroji PETR, je ve 3D a kompletně nadabovaná a ozvučená i při své nepatrné velikosti, pouhých 4,7MB (ke stažení zde).
Jak už se dá tušit z první části popisu, hra byla vytvořena pro domácí soutěž Becherovka Games, ročník 2003, kde obsadila v kategorii logických her druhé místo. Hra je vytvořena v programovacím nástroji PETR, je ve 3D a kompletně nadabovaná a ozvučená i při své nepatrné velikosti, pouhých 4,7MB (ke stažení zde).
Na břehu Labe stojí strašidelný dům, ve kterém údajně ukryl Josef Becher svůj tajný recept na výrobu Becherovky a ještě nikdo se odtamtud nevrátil. Nicméně, pokud tuto hru budete chtít hrát, tak musíte překonat strach a do domu se vydat. Čeká vás v něm třináct místností, třináct duchů a třináct logických hádanek, které vám tito duchové zadají. Různé skládačky, puzzle a hlavolamy, to bude v této hře váš úkol. A co se stane, když u některé z hádanek neuspějete? V podstatě nic, jen vás duchové promění v kámen a umístí do svého muzea, ve kterém je mnoho dalších soch podobných neúspěšných odvážlivců.
Jak už se dá tušit z první části popisu, hra byla vytvořena pro domácí soutěž Becherovka Games, ročník 2003, kde obsadila v kategorii logických her druhé místo. Hra je vytvořena v programovacím nástroji PETR, je ve 3D a kompletně nadabovaná a ozvučená i při své nepatrné velikosti, pouhých 4,7MB (ke stažení zde).
Jak už se dá tušit z první části popisu, hra byla vytvořena pro domácí soutěž Becherovka Games, ročník 2003, kde obsadila v kategorii logických her druhé místo. Hra je vytvořena v programovacím nástroji PETR, je ve 3D a kompletně nadabovaná a ozvučená i při své nepatrné velikosti, pouhých 4,7MB (ke stažení zde).
Na břehu Labe stojí strašidelný dům, ve kterém údajně ukryl Josef Becher svůj tajný recept na výrobu Becherovky a ještě nikdo se odtamtud nevrátil. Nicméně, pokud tuto hru budete chtít hrát, tak musíte překonat strach a do domu se vydat. Čeká vás v něm třináct místností, třináct duchů a třináct logických hádanek, které vám tito duchové zadají. Různé skládačky, puzzle a hlavolamy, to bude v této hře váš úkol. A co se stane, když u některé z hádanek neuspějete? V podstatě nic, jen vás duchové promění v kámen a umístí do svého muzea, ve kterém je mnoho dalších soch podobných neúspěšných odvážlivců.
Jak už se dá tušit z první části popisu, hra byla vytvořena pro domácí soutěž Becherovka Games, ročník 2003, kde obsadila v kategorii logických her druhé místo. Hra je vytvořena v programovacím nástroji PETR, je ve 3D a kompletně nadabovaná a ozvučená i při své nepatrné velikosti, pouhých 4,7MB (ke stažení zde).
Jak už se dá tušit z první části popisu, hra byla vytvořena pro domácí soutěž Becherovka Games, ročník 2003, kde obsadila v kategorii logických her druhé místo. Hra je vytvořena v programovacím nástroji PETR, je ve 3D a kompletně nadabovaná a ozvučená i při své nepatrné velikosti, pouhých 4,7MB (ke stažení zde).
Na břehu Labe stojí strašidelný dům, ve kterém údajně ukryl Josef Becher svůj tajný recept na výrobu Becherovky a ještě nikdo se odtamtud nevrátil. Nicméně, pokud tuto hru budete chtít hrát, tak musíte překonat strach a do domu se vydat. Čeká vás v něm třináct místností, třináct duchů a třináct logických hádanek, které vám tito duchové zadají. Různé skládačky, puzzle a hlavolamy, to bude v této hře váš úkol. A co se stane, když u některé z hádanek neuspějete? V podstatě nic, jen vás duchové promění v kámen a umístí do svého muzea, ve kterém je mnoho dalších soch podobných neúspěšných odvážlivců.
Jak už se dá tušit z první části popisu, hra byla vytvořena pro domácí soutěž Becherovka Games, ročník 2003, kde obsadila v kategorii logických her druhé místo. Hra je vytvořena v programovacím nástroji PETR, je ve 3D a kompletně nadabovaná a ozvučená i při své nepatrné velikosti, pouhých 4,7 MB (ke stažení zde).
Jak už se dá tušit z první části popisu, hra byla vytvořena pro domácí soutěž Becherovka Games, ročník 2003, kde obsadila v kategorii logických her druhé místo. Hra je vytvořena v programovacím nástroji PETR, je ve 3D a kompletně nadabovaná a ozvučená i při své nepatrné velikosti, pouhých 4,7 MB (ke stažení zde).
Na břehu Labe stojí strašidelný dům, ve kterém údajně ukryl Josef Becher svůj tajný recept na výrobu Becherovky a ještě nikdo se odtamtud nevrátil. Nicméně, pokud tuto hru budete chtít hrát, tak musíte překonat strach a do domu se vydat. Čeká vás v něm třináct místností, třináct duchů a třináct logických hádanek, které vám tito duchové zadají. Různé skládačky, puzzle a hlavolamy, to bude v této hře váš úkol. A co se stane, když u některé z hádanek neuspějete? V podstatě nic, jen vás duchové promění v kámen a umístí do svého muzea, ve kterém je mnoho dalších soch podobných neúspěšných odvážlivců.
Jak už se dá tušit z první části popisu, hra byla vytvořena pro domácí soutěž Becherovka Game, ročník 2003, kde obsadila v kategorii logických her druhé místo. Hra je vytvořena v programovacím nástroji PETR, je ve 3D a kompletně nadabovaná a ozvučená i při své nepatrné velikosti, pouhých 4,7 MB (ke stažení zde).
Jak už se dá tušit z první části popisu, hra byla vytvořena pro domácí soutěž Becherovka Game, ročník 2003, kde obsadila v kategorii logických her druhé místo. Hra je vytvořena v programovacím nástroji PETR, je ve 3D a kompletně nadabovaná a ozvučená i při své nepatrné velikosti, pouhých 4,7 MB (ke stažení zde).
Na břehu Labe stojí strašidelný dům, ve kterém údajně ukryl Josef Becher svůj tajný recept na výrobu Becherovky a ještě nikdo se odtamtud nevrátil. Nicméně, pokud tuto hru budete chtít hrát, tak musíte překonat strach a do domu se vydat. Čeká vás v něm třináct místností, třináct duchů a třináct logických hádanek, které vám tito duchové zadají. Různé skládačky, puzzle a hlavolamy, to bude v této hře váš úkol. A co se stane, když u některé z hádanek neuspějete? V podstatě nic, jen vás duchové promění v kámen a umístí do svého muzea, ve kterém je mnoho dalších soch podobných neúspěšných odvážlivců.
Jak už se dá tušit z první části popisu, hra byla vytvořena pro domácí soutěž Becherovka Game, ročník 2003, kde obsadila v kategorii logických her druhé místo. Hra je vytvořena v programovacím nástroji PETR, je ve 3D a kompletně nadabovaná a ozvučená i při své nepatrné velikosti, pouhých 4,7 MB (ke stažení zde).
Jak už se dá tušit z první části popisu, hra byla vytvořena pro domácí soutěž Becherovka Game, ročník 2003, kde obsadila v kategorii logických her druhé místo. Hra je vytvořena v programovacím nástroji PETR, je ve 3D a kompletně nadabovaná a ozvučená i při své nepatrné velikosti, pouhých 4,7 MB (ke stažení zde).