1... 2... 3... Kick It! je další hrou, kde může každý hráč "hrát" svou hudbu, podobně jako třeba Audiosurf nebo Beat Hazard. Už podle šíleného názvu jde poznat, že se jedná o další dílo ze studia Dejobaan Games, tvůrců AaaaaAAaaaAAAaaAAAAaAAAAA!!!, od kterého se moc neliší.
Základem je jakýsi pád mezi objekty, které připomínají výškové budovy nebo jízdu na horské dráze. Tady je to ale do rytmu hudby, kterou si hráč vybere (hra podle skladby sama vygeneruje prostředí). Cílem je nasbírat co největší množství bodů. Toho je možné dosáhnout těsnými průlety kolem překážek, sbíráním bonusů nebo střelbou do zničitelných objektů. Náraz do kterékoliv překážky naopak body ubírá.
Základem je jakýsi pád mezi objekty, které připomínají výškové budovy nebo jízdu na horské dráze. Tady je to ale do rytmu hudby, kterou si hráč vybere (hra podle skladby sama vygeneruje prostředí). Cílem je nasbírat co největší množství bodů. Toho je možné dosáhnout těsnými průlety kolem překážek, sbíráním bonusů nebo střelbou do zničitelných objektů. Náraz do kterékoliv překážky naopak body ubírá.
1... 2... 3... Kick It! je další hrou, kde může každý hráč "hrát" svou hudbu, podobně jako třeba Audiosurf nebo Beat Hazard. Už podle šíleného názvu jde poznat, že se jedná o další dílo ze studia Dejobaan Games, tvůrců AaaaaAAaaaAAAaaAAAAaAAAAA!!!, od kterého se moc neliší.
Základem je jakýsi pád mezi objekty, které připomínají výškové budovy nebo jízdu na horské dráze. Tady je to ale do rytmu hudby, kterou si hráč vybere (hra podle skladby sama vygeneruje prostředí). Cílem je nasbírat co největší množství bodů. Toho je možné dosáhnout těsnými průlety kolem překážek, sbíráním bonusů nebo střelbou do zničitelných objektů. Náraz do kterékoliv překážky naopak body ubírá.
Základem je jakýsi pád mezi objekty, které připomínají výškové budovy nebo jízdu na horské dráze. Tady je to ale do rytmu hudby, kterou si hráč vybere (hra podle skladby sama vygeneruje prostředí). Cílem je nasbírat co největší množství bodů. Toho je možné dosáhnout těsnými průlety kolem překážek, sbíráním bonusů nebo střelbou do zničitelných objektů. Náraz do kterékoliv překážky naopak body ubírá.
1... 2... 3... Kick It! je další hrou, kde může každý hráč "hrát" svou hudbu, podobně jako třeba Audiosurf nebo Beat Hazard. Už podle šíleného názvu jde poznat, že se jedná o další dílo ze studia Dejobaan Games, tvůrců AaaaaAAaaaAAAaaAAAAaAAAAA!!!, od kterého se moc neliší.
Základem je jakýsi pád mezi objekty, které připomínají výškové budovy nebo jízdu na horské dráze. Tady je to ale do rytmu hudby, kterou si hráč vybere (hra podle skladby sama vygeneruje prostředí). Cílem je nasbírat co největší množství bodů. Toho je možné dosáhnout těsnými průlety kolem překážek, sbíráním bonusů nebo střelbou do zničitelných objektů. Náraz do kterékoliv překážky naopak body ubírá.
Základem je jakýsi pád mezi objekty, které připomínají výškové budovy nebo jízdu na horské dráze. Tady je to ale do rytmu hudby, kterou si hráč vybere (hra podle skladby sama vygeneruje prostředí). Cílem je nasbírat co největší množství bodů. Toho je možné dosáhnout těsnými průlety kolem překážek, sbíráním bonusů nebo střelbou do zničitelných objektů. Náraz do kterékoliv překážky naopak body ubírá.
1... 2... 3... Kick It! je další hrou, kde může každý hráč "hrát" svou hudbu, podobně jako třeba Audiosurf nebo Beat Hazard. Už podle šíleného názvu jde poznat, že se jedná o další dílo ze studia Dejobaan Games, tvůrců AaaaaAAaaaAAAaaAAAAaAAAAA!!!, od kterého se moc neliší.
Základem je jakýsi pád mezi objekty, které připomínají výškové budovy nebo jízdu na horské dráze. Tady je to ale do rytmu hudby, kterou si hráč vybere (hra podle skladby sama vygeneruje prostředí). Cílem je nasbírat co největší množství bodů. Toho je možné dosáhnout těsnými průlety kolem překážek, sbíráním bonusů nebo střelbou do zničitelných objektů. Náraz do kterékoliv překážky naopak body ubírá.
Základem je jakýsi pád mezi objekty, které připomínají výškové budovy nebo jízdu na horské dráze. Tady je to ale do rytmu hudby, kterou si hráč vybere (hra podle skladby sama vygeneruje prostředí). Cílem je nasbírat co největší množství bodů. Toho je možné dosáhnout těsnými průlety kolem překážek, sbíráním bonusů nebo střelbou do zničitelných objektů. Náraz do kterékoliv překážky naopak body ubírá.
1... 2... 3... Kick It! je další hrou, kde může každý hráč "hrát" svou hudbu, podobně jako třeba Audiosurf nebo Beat Hazard. Už podle šíleného názvu jde poznat, že se jedná o další dílo ze studia Dejobaan Games, tvůrců AaaaaAAaaaAAAaaAAAAaAAAAA!!!, od kterého se moc neliší.
Základem je jakýsi pád mezi objekty, které připomínají výškové budovy nebo jízdu na horské dráze. Tady je to ale do rytmu hudby, kterou si hráč vybere (hra podle skladby sama vygeneruje prostředí). Cílem je nasbírat co největší množství bodů. Toho je možné dosáhnout těsnými průlety kolem překážek, sbíráním bonusů nebo střelbou do zničitelných objektů. Náraz do kterékoliv překážky naopak body ubírá.
Základem je jakýsi pád mezi objekty, které připomínají výškové budovy nebo jízdu na horské dráze. Tady je to ale do rytmu hudby, kterou si hráč vybere (hra podle skladby sama vygeneruje prostředí). Cílem je nasbírat co největší množství bodů. Toho je možné dosáhnout těsnými průlety kolem překážek, sbíráním bonusů nebo střelbou do zničitelných objektů. Náraz do kterékoliv překážky naopak body ubírá.
1... 2... 3... Kick It! je další hrou, kde může každý hráč "hrát" svou hudbu, podobně jako třeba Audiosurf nebo Beat Hazard. Už podle šíleného názvu jde poznat, že se jedná o další dílo ze studia Dejobaan Games, tvůrců AaaaaAAaaaAAAaaAAAAaAAAAA!!!, od kterého se moc neliší.
Základem je jakýsi pád mezi objekty, které připomínají výškové budovy nebo jízdu na horské dráze. Tady je to ale do rytmu hudby, kterou si hráč vybere (hra podle skladby sama vygeneruje prostředí). Cílem je nasbírat co největší množství bodů. Toho je možné dosáhnout těsnými průlety kolem překážek, sbíráním bonusů nebo střelbou do zničitelných objektů. Náraz do kterékoliv překážky naopak body ubírá.
Základem je jakýsi pád mezi objekty, které připomínají výškové budovy nebo jízdu na horské dráze. Tady je to ale do rytmu hudby, kterou si hráč vybere (hra podle skladby sama vygeneruje prostředí). Cílem je nasbírat co největší množství bodů. Toho je možné dosáhnout těsnými průlety kolem překážek, sbíráním bonusů nebo střelbou do zničitelných objektů. Náraz do kterékoliv překážky naopak body ubírá.
1... 2... 3... Kick It! je další hrou, kde může každý hráč "hrát" svou hudbu, podobně jako třeba Audiosurf nebo Beat Hazard. Už podle šíleného názvu jde poznat, že se jedná o další dílo ze studia Dejobaan Games, tvůrců AaaaaAAaaaAAAaaAAAAaAAAAA!!!, od kterého se moc neliší.
Základem je jakýsi pád mezi objekty, které připomínají výškové budovy nebo jízdu na horské dráze. Tady je to ale do rytmu hudby, kterou si hráč vybere (hra podle skladby sama vygeneruje prostředí). Cílem je nasbírat co největší množství bodů. Toho je možné dosáhnout těsnými průlety kolem překážek, sbíráním bonusů nebo střelbou do zničitelných objektů. Náraz do kterékoliv překážky naopak body ubírá.
Základem je jakýsi pád mezi objekty, které připomínají výškové budovy nebo jízdu na horské dráze. Tady je to ale do rytmu hudby, kterou si hráč vybere (hra podle skladby sama vygeneruje prostředí). Cílem je nasbírat co největší množství bodů. Toho je možné dosáhnout těsnými průlety kolem překážek, sbíráním bonusů nebo střelbou do zničitelných objektů. Náraz do kterékoliv překážky naopak body ubírá.