Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Paranoia byla tehdy zajimava proto, ze krome Duny 2 a Warcraftu 1 prakticky zadna jina realtimeovka nebyla, prvni C&C vysel ve stejnou dobu. Oznaceni vic jednotek tam neni, ale pamatuju si, ze trochu pozdeji sla vyrobit nejaka velici jednotka, na kterou sel naklikat urcitej pocet jednotek a pak stacilo ovladat jen tuhle jednotku a s ni sel i ten zbytek. Moc to nefungovalo, ale autorum nelze uprit urcity vizionarstvi pri sazce na tento zanr, Paranoia navoc mela sitovej multiplayer, coz nemel ani prvni Warcraft.

Pokud autori neco podelali, tak pokracovani, ktery bylo uplne stejny (stejne hnusny) jako prvni dil, to byl jednoznacne krok zpet. Jejich posledni hra Husita pak mela dobrej namet, kterej ale totalne prohospodarili. Kdyby si vzali Vavrovu husitskou trilogii a z Husity udelali neco jako LOTR: Battle of Middle Earth s hrdiny a historickymi bitvami a konflikty, tak by to byla bomba. Misto toho udelali normalni bezpohlavni realtimovku, ktera se klidne mohla jmenovat jinak a nikdo by to ani nepoznal.
<br><br>Pro: ve své době každý klon Dune 2 byl vítán<br><br>Proti: strašně nepovedený klon Dune 2