Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Tainaru (13.01.2025 19:39): Přesně. Mně se u toho lehce třásly ruce z adrenalinu a počítala jsem poškození, jestli mi to vyjde. Naštěstí Cheryl dala krásný critical a nebylo co řešit :D
@raisen (13.01.2025 19:31): Tak jako tak, za dohrání téhle hry dávám respekt!
Pamatuju si, jak jsem si hluboce oddechl po poslední ráně posledního bossfightu a pak ze mě ještě půl hodiny vyprchával adrenalin :D
@Fritol (05.01.2025 15:21): Jo, postavy a jejich interakce mezi nimi mě fakt baví. V druhé části se pak hráč dozví o nich i něco víc v rámci jejich úkolu, což je fajn.

Já jsem u závěru hry, takže jedu jeden bossfight za druhým a musím si dávat pauzu mezi hraním. Souboje jsou docela dlouhé a není moc prostor na chyby, tak je to vyčerpávající :D

Jinak nejvíce se mi líbí skladba, která hraje právě v soubojích s bossy, takže si ji mohu užívat aspoň velmi dlouho a často :)
Jsem mile překvapen po nějakých 7 hodinách. Nemám tomu prakticky co vytknout zatím, snad jen trochu delší loadingy na Switchi. A taky to, že postava při změně kamery míří jiným směrem při pohybu, jak zmiňoval Tainaru v komentáři. Ale to jsou prkotiny.

Zatím mě to teda fest baví gameplayem i writingem. Příběh se zatím vyvíjí dobře, je to teda dost filmové i na můj vkus, ale je mi jasné, že se to asi časem změní v grindfest a ještě mi ten přehršel cutscén bude chybět. :D Postavy ok, Leo se zatím nejeví jak úplně naivní blbeček jak je u JRPG hrdinů zvykem, princezna je správně oprsklá... ten lehký humor je fajn. Souboje jsou super, ten systém útoku na víc nepřátel najednou a možnost tak přerušit jejich tahy je pro tahový souboják supr gimmick. Stejně tak posílání nepřátel do jiné dimenze a pak je masakrovat po desítkách je fajn oživení.

Každopádně ta grafika! V každém interiéru se vždycky zasekám na děsně dlouho, protože ty modýlky každé blbiny na stolech apod jsou radost pohledět. Dokazuje, že stylizovaná grafika je prostě víc, než fotorealismus. Toto bude vypadat skvěle i za 20 let. A hudba prostě nádherná...
@raisen (25.12.2024 21:04): Moc toho materiálu není, a ten lepší pak pochází z těch posledních lokací. Určitě tím šetřením materiálu se nic nezkazí. Ale taky to chce fakt hodně peněz. K tomu účelu jsem farmil God keys v Shangri-La (jeden se dá prodat za 100k).
Držím palce :)
@raisen (25.12.2024 20:15): Ty to určitě dáš levou zadní i poslepu :)

Ale jo, přesně jak píšeš. Buffy, bariéry, resistence, zběsilé nahazování buffů a výměna postav v boji.

Jeden tip - já jsem si těsně před bossem vzpomněl, že existuje i možnost upgradovat zbraně a výbavu, tak jsem to šel udělat. Ne vždycky hra dovolí upgrade nejlepší zbraně (protože je nejlepší), ale například druhá nejsilnější zbraň po několika upgradech výrazně předčí i tu původní nejlepší. Takže upgradovat :)
@Tainaru (komentář): Pěkný komentář, už se děsím toho závěru :)

Je fakt, že tady v druhé části snad každý souboj s bossem závisí na tom, jestli má hráč všechny možné buffy a bariéry a jestli je do dalšího útoku zase stihne obnovit :D Co mě těší, tak je to, že výměna postavy v boji mi nevezme tah s tou postavou a je tak více možností, jak schopnosti postav kombinovat.
Mno, pomalu se prochroustávám ke konci, ale to teda čubrním, co se tam vešlo boss fightů. Je to poněkud zahlcující :)
Sakra tak proto to není nikde k dostání, když o Fantasianovi píši i Novinky! To musí být prostě nejpopulárnější JRPG v Česku :)
@raisen (16.12.2024 17:57): Fajn, to zní dobře :)
Patřím mezi ty šťastnější - dnes mi přišla krabička, tak se do toho snad brzy taky pustím. Myslím, že to čekání mi za to stálo. Chudák Fritol.
@Tainaru (16.12.2024 17:51): Těžko říct. První část byla spíše lineární, takže tam byla jedna nová lokace za druhou, ale nevím, jak moc se budou opakovat teď. Na druhou stranu se mi otevřely nové světy, takže předpokládám, že navštívím i úplně nová místa.

Ty lokace jsou krásné a ještě, jak se natáčí kamera a odkrývá tak truhly či jiné věci, tak to mě taky baví.
Už nějakou dobu jsem v druhé části hry, kde se mi lokace více otevřely, a jsem mile překvapena z toho, jak moc mě ta hra vtáhla. Asi nejvíce mě baví souboje, průzkum prostředí a s tím spojené hledání kdejaké blbosti a tisíc různých typů klíčů na tisíc různých typů truhel.

Z hrůzy z možného navýšení obtížnosti v druhé části hry si vesele objíždím lokace, hledám lepší vybavení a leveluji postavy, zatímco mi v deníku visí několik úkolů na záchranu mých nebohých společníků :D Ale nevadí, zase bude důvod grindovat, až se jednoho dne ke mně přidají značně podlevelovaní.
Hm, krabičku (na Switch) ještě neodeslali a podle všeho to vypadá, že jen tak brzy nedojde. Zřejmě hru vydali v malém nákladu a někde něco vázne. Možná to bude jednou rarita. Podle diskuzí se momentálně objednávky zpožďují i od Amazonu.