Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@raisen (22.02.2024 16:55): Jasně. Mně to jen zajímalo. Jelikož to byla jediná hra co jsem byl schopen zahrát na 3DS a tím to skončilo. Hrozne blbě se mi na tom hrálo. A na emu ty dvě malý obrazovky taky nic moc.
Zatim to je fajn, ale jsem trosicku zklamany tim ze oproti SMT co jsem hral neni ta obtiznost zadne velke sado maso, i kdyz to mam na posledni obtiznost. Mozna ze ta Redux verze bude trosku zdebilnena. Zacinam mit obavy o osud SMT 5 !
Jako ne ze by to bylo kdovijak snadne, ale preci jen ta hra odpousti chyby vic nez Nocturne nebo DDS. Navic ruzne aplikace co Demonica suit ma jsou spis cheaty.
Hudba je prekvapive dost non SMT ale sedi tam dobre a je kvalitni. Meguro me ale dost tim prekvapil ze ma i takovyhle militantni rozmer. Na Redux verzi sice udajne je uveden Toshiki Konishi (neznam) ale zrejme pujde o hudbu u noveho dungeonu co je jen v redux verzi pripadne nejak tu Megurovu upravoval aby obstala v remasteru.
Vedlejsi ukoly jsou nekdy pekne vypecene. Treba ten co si jeden demon usmyslel ze si se mnou da zavod kdo pobije vic kusu jedne raritni priserky v prubehu jednoho cyklu. Na prvni pokus jsem zabil jednu, a myslel si ze slo o to kdo ji zabije prvni a rikal si jak to bylo trapny. Demon mi pak oznamil ze jich zabil osm. Tak jsem na to ziral, a rikal si ze si ze mne dela srandu. Nakonec mi to trvalo pres hodinu nez jsem zjistil kde vsude se ta potvora objevuje a nejak vymyslel cestu k nim aby to zabralo co nejmin casu. Kdyz jsem dochazel k te devate tak mi chybel presne jeden krok kdyz skoncil cyklus. Jsem nadaval ale nakonec se ukazalo ze staci mit stejne, tedy osm, aby se ukol splnil. Odmena za to stala, moznost fuzovat jinak nedostupnou kategorii demonu.
@Solidor (12.08.2020 11:54): Tak jasne, pokud dungeony nehrajes tak to muze byt nekdy otrava. Ovsem mne by to napadlo behem chvile, pac to je pomerne standartni mechanika v DRPG. I kdyz v hlavni linii ne tak casta.

A to 3D to fakt nema podporovany, tak nevadi, ja si jen celou tu hroznou konzoli snazim zprijemnit. Musim si na ni zvyknout :)
@Charllize (12.08.2020 10:59): Sluchátka jsou u handheldů povinností. A já úplně zapomněl, že to ten 3D efekt umí :)
U některých her ale není podporovaný. Nevím, jestli zrovna tady to platí.

Tebe SJ asi bavit bude. Je to dost old school (čili pro staré páprdy :)). Ale já si stojím za tím, že když už má něco náhodné souboje, tak ty musí odsýpat. Takhle jsem běhal 2,5 hodiny po mapě, protože mě nenapadlo, že pro postup příběhem musím najít skryté dveře „nabouráním“ do zdi, a během toho měl snad padesát soubojů proti šesti stejným nepřátelům. Jen jsem si tím (znovu) ujasnil, že tyhle dungeony nejsou pro mě.

A ne nepíšu. Tak moc zoufalej ještě nejsem :)
@Solidor (12.08.2020 10:47): Nj, ale to musis mit sluchatka, pac z tech srackovych repracku co ta konzole ma nezni dobre nic at to je sebelepsi:)

Ten system weakness me taky trosku zarazil, ale asi to bude fungovat. kdyz si s tim clovek da praci. Tak v SMT III to verbovani taky neni zrovna nejkratsi a chteji casto taky plno veci. Nevim , pryc ze serie bych to nedaval a kdyz zjednoduseni tak ale ne na urovni P5 kde to je dle meho az prilis casual.
Ja zas ocekavam treskuty SMT gameplay, to ze postavy zrejme nebudou rozvadeny do nebes je dle meho v poradku, ono se to spis tvari jako takova globalnejsi scifi kde hraje spis prim jakoby ta zapletka nez postavy.

Mimochodem, ona ta hra nema 3D obraz? me se to docela libi kdyz ho dam na nejnizsi stupen kde se to tolik nerozmazava a pusobi to lehce prostorove.

Nepises pro gamespot? :D
https://www.gamespot.com/reviews/shin-me ... m_campaign=gs_review
@Charllize (12.08.2020 10:19): A to bylo pořád výmluv, proč handheldy ne.

I když se pokusím povznést nad svou nechuť ke krokovacím dungeonům, tak 6/10 odpovídá. Postavy už od začátku jasně vykřikují jejich přesvědčení a nepředpokládám u nich nějaký vývoj (tohle zvládlo dobře Nocturne). Přepracovaný systém weaknessů zbytečně omezuje složení party (jakkoli se mi kladení větší váhy na přesvědčení démonů líbí, tak tohle není ta správná cesta). Systém levelování, kdy ti démon možná dá nějaký skill a nelze se je normálně naučit mi taky nepřijde nejšťastnější. Verbování démonů je ubíjející (chce nejdřív půlku života, pak hromadu peněz a itemů, potom zase část HP) – už to chce se na tenhle styl přemlouvání úplně vysrat a zásadně ho zjednodušit a hlavně zrychlit.

Ale OST mi přijde z nePersonových SMT možná nejlepší ze série.
Tahle hra mi vzdycky prisla strasne zajimava a herni depresi z toho ze je jen na 3DS jsem snasel spatne. Nemam rad handheldy. Ale po vsech tech letech co jsem trpel zvuli Nintenda ze plno skvelych her vydava na priblblou konzoli na kterou poradne nevidim, blbe se drzi, ma zvuk o neco lepsi nez PC speaker, je draha, ma drahe hry a asi dalsich sto veci ktere bych si musel vymyslet jsem tomu ucinil pritrz a konecne si ty skvosty co tam v pominuti smyslu, hlavne Atlus vydaval muzu taky zahrat. Mam ted trosku kvalitnejsi bryle tak mi u toho ani uz neslzi oci.
Taky tech 60% jako jedine hodnoceni je trosku mrzute a bude treba to napravit :)
Zacatek hry se mi libil hodne, sice trva asi hodinu a pul nez se zacne fakt hrat, a nastrel pribehu a zapletky byl fajn. Vojaci, vedci, zahady a SMT..yay :D