Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Prej to stálo 125M dolarů. Ty vole, nepoučitelní. A pak že na Saints Row ty prachy nejdou vidět… :D
@Yokolobuna (26.08.2023 09:15): Jsem na tom úplně stejně. Ale pořád čekám na eskalaci soubojů do větších a větších měřítek a pořád se mi jich nedostává. Doufám, že ke konci hry nebudu vědět na co mířit dřív.
DF analýza - na nextgen konzolích se to renderuje v 720p, na Series S v 436p. To mi připomíná doby kdy jsem hrál na Pentiu 100 v rozlišení 640x480 :)

Holt Unreal 5 a 60fps target.
@Fritol (26.08.2023 09:24): dá se říci, že se vším souhlasím… Bylo to na neúspěch prakticky nachystáno. Škoda. S trochou snahy by případný druhy díl mohl být skvělý. Takhle se ho ale nikdy nedočkáme.
@Yokolobuna (26.08.2023 09:15): Minimální marketing, od pohledu spíš "AA" produkce, kratší herní doba... Nevím, co EA čekali, když na to mrskli 60€ cenovku. Vydávat to Focus nebo Embracer, tak to bude stát maximálně 40€. Takhle si ve spojení se sedmičkovými recenzemi každý počká na slevy. Je to škoda, ale mohou si za to sami. Mně se to taky dost líbí co jsem tak proklikal gameplaye. Být to levnější nebo to mít krabku na PS4, tak si to snad i koupím, neb svěží přístup k FPS žánru rozhodně chválím, ale takhle ne...
Zatím to z dostupných dat vypadá komerčně na pořádný propadák. Je to škoda, novým IP vždy držím palce. Jsem cca v polovině a za pozornost to rozhodne stojí, na PS5 hra jede bez problémů a i když má rozhodne svoje mouchy, dobře baví. Za sebe to vidim tak na 7.5/10…
Immortal mě zaujalo už při oznámení a dost jsem se na to těšil. Když jsem zahlídl špatný hodnocení na Steamu kvůli optimalizaci, tak jsem si to koupil tak trochu proto, abych to mohl poplivat a říct si o refund. Ale ono je to fakt zábavný. Jakože tak moc, že jedu s lockem na 60fps a performance nastavení na DLSS.

Svět je zajímavý, střílení překvapivě uspokojivý a dobře to dávkuje akci s filmovými předěly. Kouzla/zbraně jsou jen tři, ale mají svoje variace. Jedno kouzlo je jako brokovnice a má svoje variace - pumpovačka na více ran nebo dvouhlavňovka s větším poškozením a podobně. Špatně to komunikuje to, že se člověk může vrátit do lokací a že možná teď úplně na tuhle hádanku nemá ještě potřebný předmět. Což se mi stalo a patnáct minut jsem se zbytečně štval s něčím, co jsem nemohl vyřešit.

Mám v tom zatím 4 hodiny a dost spokojenost. Velká škoda, že to jede tak neuvěřitelně na hovno.