Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Phoenix (09.09.2019 17:24): Taky mi to přijde trochu nesmyslné, ale jestli po dosažení špatného konce stačí loadnout save a odehrát to s tím lepším, tak mi to extra nevadí. V Dawn of Sorrow to tak tuším šlo, v Bloodstained určitě, v Symphony of the Night ne (ale tam se na to určitě dalo přijít dopředu).
@Ronik (09.09.2019 16:46): jj, že to obsahuje kdejaká Castlevania i Bloodstained vím ... ale stejně mi to přijde jako tlačení lidí k tomu, aby si podobné věci prostě přečetli dopředu. Kdyby to bylo něco, co není v polovině hry, kdyby to bylo něco, na co je možné nějak normálně přijít, ale tohle mi přijde opravdu dost na hraně. Když si vezmu, že bad endingu jsem u Ecclesia dosáhl v momentě, kdy jsem měl v podstatě ve všech mapách rating 98 - 100 % (protože mi chybělo právě pár probouratelných zdí, které ale nijak poznat nejdou) ...
Může mi nějaký Castlevania odborník smysluplně vysvětlit, co je to za debilní nápad neustále (tohle skutečně není poprvé, v Castlevania: Portrait of Ruin jsem se divil úplně stejně, stejně jako v Castlevania: Dawn of Sorrow) schovávat polovinu hry (tedy místo bad endingu v 50 % hry pokračování směr good ending) za naprosté nesmysly, na které člověk absolutně nemá šanci přijít?

Nebo opravdu někdo vážně sám od sebe přišel na to, že je pod vodou na nijak neoznačeném místě, kolem kterého neustále krouží obří hvězdice, rozbít zeď a najít jednoho ze dvou vesničanů?