Docela by mě zajímalo, k čemu bylo to množství identifikačních svitků, když jsem za celou hru musel identifikovat jeden random gem, co jsem našel. Zbytek předmětů byl identifikovaný rovnou, přišlo mi, jako by to byla mechanika, na kterou autoři během vývoje zapomněli :D.
Jinak to byla solidní fantasy adventura, která mi vážně spíše připomínala King's Questy, než Quest for Glory. Oproti Quest for Glory tu samozřejmě nebylo zdaleka tolik možností navíc (žádné přelézání zdí v noci, využívání velkého množství nebojových kouzel či itemů různými způsoby, chybělo vícero možností řešení jedné hádanky etc., každý kdo QfG sérii hrál asi ví o čem je řeč), čemuž samozřejmě nenapomáhá ani absence plynoucího času (změna dne/noci, která je jen pevně naskriptovaná podle progressu hry). Vlastně jsem měl pocit, že by tam ty RPG prvky, čili vývoj postavy a souboje v posledku vůbec nemusely být a vůbec by se nic nestalo, což jsem v Quest for Glory či Quest for Infamy/Heroine's Quest neměl, tam byla každá složka skvěle vyvážená a využitá. Tohle byla tradiční lineární adventura, kde se jen v určitých místech občas bojovalo. Souboje jako takové mi nepřišly špatné, ale v řadě míst byly encountery až zbytečně časté a naopak poté byly dlouhé čistě adventurní části, které se bez bojů obešly úplně. Nicméně nejhorší byl určitý level scaling po každé kapitole, vážně nepůsobí dobře, když goblin, kterého složíte nejdříve na 3 ledové střely jich ke konci hry vydrží snad 20. Kdyby se to snažili vyvážit třebas silnějšími potvorami, určitě by to působilo lépe než tohle.
Ale jako solidní kousek to je, pokud máte chuť na slušnou fantasy adventurku v Sierra stylu, rozhodně fajn volba. Pokud chcete něco jako Quest for Glory, pak spíše ten Quest for Infamy či Heroine's Quest.
Jinak to byla solidní fantasy adventura, která mi vážně spíše připomínala King's Questy, než Quest for Glory. Oproti Quest for Glory tu samozřejmě nebylo zdaleka tolik možností navíc (žádné přelézání zdí v noci, využívání velkého množství nebojových kouzel či itemů různými způsoby, chybělo vícero možností řešení jedné hádanky etc., každý kdo QfG sérii hrál asi ví o čem je řeč), čemuž samozřejmě nenapomáhá ani absence plynoucího času (změna dne/noci, která je jen pevně naskriptovaná podle progressu hry). Vlastně jsem měl pocit, že by tam ty RPG prvky, čili vývoj postavy a souboje v posledku vůbec nemusely být a vůbec by se nic nestalo, což jsem v Quest for Glory či Quest for Infamy/Heroine's Quest neměl, tam byla každá složka skvěle vyvážená a využitá. Tohle byla tradiční lineární adventura, kde se jen v určitých místech občas bojovalo. Souboje jako takové mi nepřišly špatné, ale v řadě míst byly encountery až zbytečně časté a naopak poté byly dlouhé čistě adventurní části, které se bez bojů obešly úplně. Nicméně nejhorší byl určitý level scaling po každé kapitole, vážně nepůsobí dobře, když goblin, kterého složíte nejdříve na 3 ledové střely jich ke konci hry vydrží snad 20. Kdyby se to snažili vyvážit třebas silnějšími potvorami, určitě by to působilo lépe než tohle.
Ale jako solidní kousek to je, pokud máte chuť na slušnou fantasy adventurku v Sierra stylu, rozhodně fajn volba. Pokud chcete něco jako Quest for Glory, pak spíše ten Quest for Infamy či Heroine's Quest.