@Fritol (17.08.2018 21:11): Jasne. ja kdyz to hral tak se mi asi po deseti hodinach povedlo udelat program ze robot dokazal chodit, reagovat na nepritele a dokonce po nem i obcas vystrelit. Sice se obcas nejak motal, nebo stal a nic nedelal ale byl to prvni uspech :) Nevim jestli bych na to dneska mel jeste nervy. Manual tam byl radny, pripominal prirucku k ovladani atomovy elektrarny:)
Ono je neco trosku podobneho ve Final fantasy 12, samozrejme ne tak komplexni, ale tam si muze hrac vlastne programovat AI spolubojovniku. Jasne nastaveni AI ma treba i Baldurs gate nebo Dragon Age nebo dalsi hry, ale ve FF 12 to je jeste o neco vic propracovane a naprosto zasadni pro hru. Ta hra je na to vlastne udelana, je to jedna z hlavnich featur, ne jen doplnek pro ulehceni.
Ono je neco trosku podobneho ve Final fantasy 12, samozrejme ne tak komplexni, ale tam si muze hrac vlastne programovat AI spolubojovniku. Jasne nastaveni AI ma treba i Baldurs gate nebo Dragon Age nebo dalsi hry, ale ve FF 12 to je jeste o neco vic propracovane a naprosto zasadni pro hru. Ta hra je na to vlastne udelana, je to jedna z hlavnich featur, ne jen doplnek pro ulehceni.