Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Carnage Heart

Carnage Heart EZ: Easy Zapping

31.01.1997
--
0 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ne

Roku 2073 již lidstvo běžně kolonizuje sluneční soustavu a těžařské společnosti se předhánějí o vlastnictví materiálních zdrojů na měsících či planetách. Na měsících planety Jupiter tak časem vypukne válka mezi společnostmi, které k boji využívají gigantické mechy zvané „OKE“, kterým budete velet právě vy.

Carnage Heart je na svou dobu velmi komplexní strategie, ve které hraje značnou roli programování mechů. Po hráči sice nejsou vyžadovány programovací znalosti, ale tato část hry nabízí velmi širokou škálu možností, tudíž je nutné věnovat spoustu času učení se pravidlům hry. Boji tak předchází rozsáhlá příprava softwarových i hardwarových profilů, ze kterých se formuje vaše armáda OKE. Před zahájením bitvy, jejíž cílem je vždy obsazení nepřátelské základny, lze každé jednotce zadávat rozkazy. V soubojích se pak OKE řídí dle předem připravených softwarových profilů.

Díky své složitosti hra disponovala poměrně obsahově nabitým vydáním, nabízejícím strategickou příručku o 58 stranách a bonusový disk s namluveným tutorialem o délce půl hodiny.

Verze s podtitulem Easy Zapping nabídla vyšší obtížnost a nové možnosti programování OKE. Vyšla ale pouze v Japonsku, stejně jako pokračování s názvem Zeus Carnage Heart Second.


Poslední diskuzní příspěvek

@Fritol (17.08.2018 21:11): Jasne. ja kdyz to hral tak se mi asi po deseti hodinach povedlo udelat program ze robot dokazal chodit, reagovat na nepritele a dokonce po nem i obcas vystrelit. Sice se obcas nejak motal, nebo stal a nic nedelal ale byl to prvni uspech :) Nevim jestli bych na to dneska mel jeste nervy. Manual tam byl radny, pripominal prirucku k ovladani atomovy elektrarny:)

Ono je neco trosku podobneho ve Final fantasy 12, samozrejme ne tak komplexni, ale tam si muze hrac vlastne programovat AI spolubojovniku. Jasne nastaveni AI ma treba i Baldurs gate nebo Dragon Age nebo dalsi hry, ale ve FF 12 to je jeste o neco vic propracovane a naprosto zasadni pro hru. Ta hra je na to vlastne udelana, je to jedna z hlavnich featur, ne jen doplnek pro ulehceni.

Nejlépe hodnocené komentáře

Doposud ke hře nikdo nenapsal komentář.