Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Red (04.07.2018 22:00): Po E:G je to pre mňa nestráviteľné.
Genesis má rovnako prepracované mechanizmy, oldskúl grafika mi pripadá krajšia a menej únavná pre oko, hudba lepšia, na disku zaberá len 200 MB a stačí mu prehistorický hardvérek.
8 hodin jsem tomu dal. Tak pro milovníky HoMaM výborná věc, mě pořád štvalo jak se musím zdlouhavě handrkovat o provincie. V boji mi hodně vadilo že jsem nenašel způsob jak zablokovat jednotky na dálku - v HoMaM a KB nemohou střílet když je blokuje moje jednotka, tady prostě sejmuli mé mediky vzadu i když je likvidovala zblízka celá kavalérie. Vyhovuje mi spíš relaxační King's Bounty: The Legend, kde je nepřítel pasivní.
Tak jak se má Genesis k Masters of the Broken World? Vlastním obě.

A to to fakt nikdo nedohrál? Proč?
Proč mi během akce jednotky nějaké zemřou? Prostě vystřelím s kýmkoli, zabiju nepřítele a mě samotného to taky poškodí. Proč?

Jinak OST je krásně kýčový. Docela tam sedne a ještě mě vtahuje do dob začátků Heroesů.
@Hamster (01.05.2013 04:37): Jo, z toho co jsem viděl, tak ta první tutoriálová mise je úplně stejná, stejné jednotky, skillstromy hrdinů atd. Změna je hlavně v grafice a pak je tam pár drobností: můžeš si házet budovy do výrobní řady, přibylo Load game čudlítko, je to o něco přehlednější - hodně informací máš dostupných přes pouhé najetí myši (například v boji hned vidíš damage, co nasekáš nepříteli atp). Mně odrazovala hlavně pomalost (drobné loadingy během hraní), nešel mi zapnout multiplayer a další hromada bugů ke kterým jsem se nestihl dostat.

Teď jsem koukal, že pár posledních patchů to zlepšilo, 1.0.4, po krátké zkoušce mi to přijde plynulejší, ještě počkám až zprovozní achievy a pustím se do toho znova.
Práve dobývam 24. shard v základnej kampani Genesis, MotBW ma neláka. Pohyblivá 3D grafika mi pripomína King's Bounty, akurát by ma z toho boleli oči. ^^

edit: Ak máte prvú verziu MotBW, tu je patch od jedného z autorov:
http://www.mediafire.com/file/0qel7z7y9w5g620/1.0.1.zip

Changelog:
Today's patch for the game has the following changes and fixes:

- Updated HUD for provinces.
- Multiplayer stability is improved.

Fixed:

- While attacking his own guard a player could control both sides during the battle.
- While attacking an enemy hero who besieges an allied province, players could get a wrong description of the enemy's army.
- Missing battle results during exploring of a province's sights.
- Number of taken shards wasn't updated in the statistics.
- 'Keys of Truth' questline was considered complete after the tutorial ended.
- On the strategic map death of the last unit in an enemy AI's army by poisoning could lead to the game's crash.
- Tooltip display bug after conquering a shard.
- Impossible to hire heroes during the tutorial.
- Game crash during a battle with a unicorn.
- Dead units appearing during tactical battles.
- Game crash during a battle with no restriction for magic.
- Fixed 'Necromancy' skill.

During this week we'll also be adding to the game:

- Hotseat for the tactical mode.
- Turn timers in multiplayer.
- Faster unit animation.